Rahmanjinov je imao velike ruke

Neki dan sam se tužio kako su mi opale posjete jer me je Google obrisao s nekih svojih lista (skužili su koliko sam bezvezan i kako me nitko ne linka).

Pa sam se otišao igrati sa Google Analyticsima i napravio kartu posjetitelja bloga otkako sam postavio Google Analytics (tamo negdje krajem 2007.).



Nije ni loše za jednog slabo posjećenog blogera. Žuto su zemlje odakle se još nitko nije pojavio na ovom blogu ...

U Evropi su mi nedostajale samo dvije zemlje - Estonija i Bjelorusija.

Iz Estonije sam u međuvremenu dobio jednu posjetu (zahvaljujući komentaru ostavljenmom na blogu Phogulum. To je jedan photo bloger s kojim imam neke planove.

Onda sam se bacio tražiti bjeloruske blogove i našao ih nekoliko, od kojih mi se najviše sviđaju Lamer i Il blog di dottore

Kod Lamera sam našao ovaj filmić i oduševio se.

Pa rekoh, iako to rijetko činim - da vam dam da vidite i vi ovu sjajnu foru.



Nije li sjajna ideja i odlično izvedena?

3 komentara:

jimbo kaže...

U mene fali od Europskih zemalja također Bjelorusija al i Moldavija (bez Estonije). A ovako naoko kad uspoređujem kartu vidim da smo tu negdje.... vrlo slično.

neutrino kaže...

He-he ... meni se dogodio i posjet iz Bjelorusije ... sad je Evropa kompletna.

praviseenglez kaže...

Kad smo mi otkrili te filmice, bit ce godina nismo se mogli nagledati toga, smijali smo se do suza.