Pihka




Vi možda znate tko je ova na gornjoj slici, ja do maloprije nisam imao pojma.


Sjedimo gospođa i ja u dnevnoj i dok ćaskamo ja onako usput vrtim kanale na TV-u. Baš se nekako desilo da je od pedesetak kanala na kojima sam se mogao zaustaviti kad je zazvonio telefon bio upravo Fashion TV.

I tako su neke uboge manekenke promicale ekranom i klatile se u nemogućim opravama, na nemogućim tijelima dok smo mi pričali sa ljudima na telefon.

I onda je bilo valjda nekakvo javljanje sa nečega gdje je bilo puno crvenih tepiha i mene je ubolo u oko jedno ime koje se ispisalo na ekranu ...


Vahina Giocante


Rekoh - "molim?"

Kako se žena zove?

Pa pogledam bolje i ono fakat - VAHINA Giocante ...

Pa zgrabim komp i utipkam na Google - Vahina Giocante ...




Skoknuh do Wikipedie i tamo ni u engleskoj ni u francuskoj verziji ne piše da joj je to umjetničko ime.

Piše da ona tvrdi da joj ime na Madagaskarskom znači "dobro došli"...

Pa zar to nije za umrijet od smijeha?

Ako joj to nije umjetničko ime (a neš ti umjetnosti kad se moraš nazvat Vahina) onda znači - postoji negdje dvoje idiota koji su svoje dijete odlučili usrećiti sa imenom Vahine.

Kakve frike veze ima to što ime ima neko značenje na Madagaskarskom? (Čuj ovo - na madagaskarskom?!?!).

Što su, bili tamo na godišnjem? Pa su im domoroci pjevali "Vahina, vahina - vahina timate rina ..."

Pa su zaključili da je to super ime za prvorođenku?

Da je bio sin zvali bi ga Penif - jer to valjda na uzbekistanskom znači "gromobran" ili tako nešto.



Pa onda pogledam po Wikpedii i vidim da je žena glumila u filmu 99 franaka. O filmu nemm pojma ali mi je knjiga teška glupost.

No dobro, nemam što reći o njezinom glumačkom umijeću.

Nemam običaj komentirati estetiku jer je definicija lijepog ionako svakome drugačija.




Ali ime, ime rastura.

Može li se čovjek ikada u životu predstaviti nekome imenom a da istog trena ne ugleda makar iskricu u kutu oka sugovornika.

Dajte zamislite da dođete do stola za kojim sjedi vaš znanac, on se digne da se rukuje s vama i predstavi vam svoju djevojku - "moja Vahina".

Tko bi od vas bez trzaja ili smijuckanja pružio ruku?

A zamislite u školi? Kad god se mala zapriča netko napomene "Vahinini monolozi"...


A ako je ime ipak umjetničko, onda ... onda je postiglo svrhu.

Ja ovaj post sigurno ne bih napisao da je djevojče imalo neko sasvim obično ime ... Dinara ili Kamshat.

1 komentara:

stroke kaže...

meni je ime baš guba. unijet ću ga u rokovnik gdje imam poduži popis imena za svuju možebitnu buduću kćer. pozdrav burazeru.