Što ja o tome mislim - ostavka, mljevinarstvo, šefovi, vrijeme i turistička sezona

Lijepo vele da svako ima mišljenje.

Zapravo oni koji to kažu mišljenje uspoređuju s anusom, ali meni je ta usporedba malkice degutantna pa ne bih baš s njom započinjao post.

Hm.

Već jesam.

E sad, nema veze - ajmo dalje.

Dakle kad već svi imaju mišljenje imam ga dakako i ja. A s obzirom da ja volim svoje mišljenje dijeliti sa ostatkom svijeta - sad ste nagrabusili ...

Dakle, Sanader.

Lik i djelo. Opća situacija i sve što se oko toga mota.

Ni meni kao ni, vjerujem, ogoromnom broju građana Hrvatske i šire uopće nije jasno koji se vrag zbiva.

Najprije sam se pitao - koliko je Sanaderova ostavka uopće nekome bitna. Ne mislim tu na novine i novinare. Oni žive od premlaćivanja slame i ponavljanja jednih te istih prežvakanih frazetina i stajališta (ima engleski tjednik Private eye sjajan izraz za to - "churnalism" - što dolazi od churning - tj. mljevenje i jurnalism - tj, novinarstvo - u mom slobodnom prijevodu MLJEVINARSTVO).

Ako dakle zanemarimo na trenutak proizvode onih koji profesionalno melju, tj. mljevinara - građane Hrvatske vidim ovako:

Na izbore je 2007 izašlo oko 2 i pol milijuna ljudi iliti oko 59,5% upisanih birača, tako veli Wikipedija. Od toga je (prema rezultatima izbornog povjerenstva) HDZ dobio nekih 42% glasova iliti nešto preko milion ljudi. Nije to ni tako malo.

Dakle, oko 1,7 milijuna ljudi živo se fućkalo ko će biti premijer (jer bi inače izašli na izbore) pa ne mislim da ih to zanima i sada. Ako spadate u tih 1,7 miliona - sorry, ovo nije post o nečemu što bi vas zanimalo.

Slijedećih milion i pol glasalo je protiv HDZ-a i Sanadera, pa bi sad trebali biti zadovoljni.

Ali mi se baš nešto i ne čini da se slavi po ulicama i trgovima.

A mislim da znam i zašto. Nekako je bolje da znaš s kime imaš posla nego da ne znaš što ti se sprema.

Jer, koliko god Sanaderu predbacivali Verone i satove i govor na Rivi i prenemaganja i bezvezno inzstiranje na ZERP-u i podilaženje ovima i onima - ipak je on transformirao HDZ.

Pa da ništa drugo nije uspio učiniti - to mu je zasluga. Svi oni Ivići Pašalići, Tuđman sinovi, Ivankovići, Đodani, Milasi ... sve te političke kreature nekako su nestali iz dnevnih boravaka.

Naravno da mi ne pada na pamet zagovarati neke druge kreature koje je oko sebe odlučio ili morao zadržati, a koji nisu baš reprezentativni primjerci morala, vizije ili inteligencije. Neke od njih je čak i predložio za najviša mjesta u državi - no ono što je bitno, osim tu i tamo ponekog tvrdokornog zatucanog funkcionerčića - HDZ se počeo odricati najcrnjih dana hrvatske povijesti.

Slike poput ove više nisu uobičajena pojava u Hrvatskoj (barem koliko je meni poznato - ispravite me ako griješim), a idiote poput roditelja ove dječice sve je rjeđe glasno čuti da prosipaju svoje gadarije - osim po forumima.




Koliko god to normalnom čovjeku bilo normalno u današnje vrijeme i u današnjem svijetu - za hrvatske prilike, nije to mali civilizacijski pomak.

'Poklič 'Za dom spremni!' nije domoljubni. On je to nekada bio dok Pavelićev režim nije ubijao ljude druge rase, nacionalnosti i vjere, pa čak i iste nacionalnosti.

Pod tim pokličem su ubijani ljudi.

Mi u Hrvatskoj želimo razvijati duh suradnje i tolerancije'


Pročitajte si ponovo te riječi.

Pa još jednom.

Ne sjećam se da je itko od današnjih oporbenih političara (onih koji se zbilja nadaju vlasti) - imao petlje ovako nešto javno izjaviti. Možda su to privatno mislili, možda su se nelagodno vrpoljili kad bi gdjegdje čuli ili vidjeli nešto iz tih zloćudnih vremena - ali rijetko sam ih čuo stvari ovako staviti na svoje mjesto.

Pogotovo dok su bili na vlasti.

A možete li si zamisliti Jadranku Kosor ili Ivića Pašalića da to izjavljuju?

Pa onda, uza sve one petljancije sa Gotovinom - ostaje činjenica da je bjegunac optužen za ratni zločin u Haag pospremljen upravo za njegova mandata.

Uđosmo u NATO, pokrenuli pregovore o pristupanju u EU ... sve za njegovog mandata

Kad malo stanem pa pogledam unazad otkud je počeo i sa kime - nije ni loše ...

Ne mislim da je onih tri miliona ljudi koji nisu glasali za njega bilo u krivu, ali kad pogledam malo - on bi mogao biti najbolji premijer kojeg smo do sada imali.

Ne velim, mnogi njegovi prethodnici nisu imali odriješene ruke, jer im ih je vezivao polupredsjednički sustav - ali kad nema boljih on je najbolji.

I znam da Sanadera optužuju da je pozer, da je ljigav i pun sebe. Sve je to možda istina, ali meni se sviđa da je furao neke stvari koje se meni čine važne - odmak od crnila i EU. DA li je u to zbilja vjerovao ili ne - nije ni važno. Ima dosta onih koji zbilja vjeruju u to što je on navodno pozirao, ali se za potrebe vlasti (pa makar i u nekom selu) sližu i sa crnim vragom... meni je to gora varijanta.

Neuspjeha mu i promašaja ima podosta - no, ne znam - pokažite mi boljeg ...

A kad pogledam tko sad nastupa, kad pomislim što i tko bi se sad sve mogao dokopati vlasti i moći ... uf ...

Svi se sad igraju tko će u vladu, tko bi bio bolji, kakva će bit Jadranka - mene je ovih 15 godina radnog staža naučilo jednu stvar - novi šef je uvijek gori od prethodnog. Ne naoko nego stvarno. Obično rmbaš za nekog idiota koji to uopće ne cijeni, koji se muči potpisati na ravnu crtu, kojemu moraš crtati svaku složeniju misao i kad čuješ da odlazi podigneš oči k nebu i kažeš - "hvala ti blože, slijedeći može biti samo bolji."

I onda tek skužiš koliko si blesav - jer novi je triput gori.

Bilo da je živčana picajzla, bilo da je dvolična hulja, apatična napuhnuta ljenčina ... uvijek, ali baš uvijek kad mi se šef mijenjao onaj koji je dolazio bio je gori od prethodnog ...

Izuzetak su nove grupe u kojima se počinje od nule gdje to pravilo, ni ne može vrijediti.

(jel se iz ovoga dade zaključiti da sam nedavno dobio novog šefa?)

I sad, što će me dočekati kad se za koji tjedan doklatim u Hrvatsku?

Atyrau ove nedjelje

Ovdje je već mjesec dana sunčano i vruće sa temperaturama zakucanima preko 35 stupnjeva, pa me razmišljanje o ljetnoj fjaci, guštanju i ljepotama Jadrana ozbiljno načelo. Nedjelje trgovinama kod vas više nisu neradne, a ni ja više ne dolazim iz Londona pa da me svaka neljubaznost nervira ...

Reklo bi se da ljeto ima sve predispozicije da pruži malo olakšanja nakon trauma prvog dijela godine i sad ovo sa Sanaderom ...

Pa zar ću opet trčkarati po novine i obavezno gledati svake vijesti da vidim kakva je sad glupost izvaljena u zauzimanju mjesta u utrci prema prijevremenim izborima. Hoću li opet morati gutati novinske naslove koji urlaju idiotluke tipova isklijalih ispod nekog kamena?

E neš ti takav odmor ...

4 komentara:

MasterMind kaže...

Možeš ti vjerovati, prijatelju dragi, da ja po prvi puta o svemu tome ne mislim NIŠTA?

Ako me život ičem naučio, to je da prvenstveno razmišljam o svom poslu, problemima i guštima. Bez obzira kako se figure poslože, ja sam tu gdje jesam i dešava se to što se dešava - pa se tako moram i snaći. Špakulacije što bi bilo da je bilo ili što će biti ako će biti su najveća moguća pogreška koju možeš napraviti. Gubitak vremena i energije, umjesto da se koncentriraš na to da sam sebe ne odvedeš u krivom smjeru.

Kratko i jasno: već imam previše godina i prečvrsto formirana moralna načela, stavove, iskustva itd. da bi me bilo što izbacilo iz tračnica pruge koja vodi u željenom smjeru. Zvuči jako pretenciozno, ali je točno tako. Preživjeli smo mi i privatno i poslovno svakakva državna, društvena i gospodarska sranja, no kad pogledam, uvijek smo pičili u odabranom smjeru. Apsurd: model vlaka, brzina, gorivo, usputni putnici - sve je to zapravo nebitno i privremeno, ''potrošivo'' u danom trenutku prema zadanoj situaciji. I sve pet ;)

otrovna jabuka kaže...

ahm... krepo mi je mobitel u kojem su svi podsjetnici, pa se ispričavam što kasnim, ali mislim da je nedavno trebalo nekome vikati...

SRETAN ROOOOĐENDAAAAN!! :)))

praviseenglez kaže...

I kod nas u Engleskoj su zadnjih dana vrucine (engleskog tipa ,samo oko 30 C, ali za nas ovdje puno).
Nazalost nema nikakav water park ili vanjski bazen u kojem bi se moglo ohladiti.
O dogadajima u Hrvatskoj cujem preko blogova i frendova na FB, a misljenje nemam, daleko je od mene, imamo i mi nase skandale pa da se jos brinem i o hrvatskim.

stroke kaže...

u Hrvatskoj je ljeti dosadno. predlažem ti da odeš u Iran na odmor.