Polazimo

Ovdje se temperatura jučer strmoglavila sa ugodnih 20-ak na iznenađujućih -5!!!

U jednoj noći!

Još navečer sam šetkao u kratkim rukavima, a pred jutro kiša pa snijeg sa užasno jakim vjetrom ...

No ovoga jutra sve je mirno. Google veli da je vani -5 a "feels like" -12.

Mi letimo za topli Istanbul (tamo je +18)

Mala neutrinka mi čita preko ramena i ispravlja pravopisne pogreške ... sad se cereka ...

Uzbuđen sam kao malo kad prije, ne sjećam se kad me neko predstojeće putovanje ovako uzbuđivalo.

Nosimo 2 fotoaparata i 250 GB memorije. Trebalo bi biti dosta za Aju Sofiju, Sulejmaniju, Plavu džamiju, Topkapi, Dolembahče, Galata toranj, vožnju po Bosporu, veliki bazar i tržnicu mirodija te svu onu klopu koju se guštamo smazati uključujući bureke, kofte, kebabe i baklave ... jesam li spomenuo rahatlokum?

Idemo, auto samo što nije stigao po nas.

Pribiližavamo se nakratko na samo jednu vremensku zonu od Zagreba.

10 komentara:

etotako kaže...

A jeste li stigli?

Anonimno kaže...

izgleda da nisu......

neutrino kaže...

Ma stigli smo, ali mene ovaj blogger opako zeza ...

Kad se mogu ulogirati - onda nemam vremena, a kad imam vremena ne mogu se ulogirati

Anonimno kaže...

dobro jesi se više vratio?

Anonimno kaže...

....nemrem bilivit da JOS nema reportaze

Anonimno kaže...

jesi li dobro, pajdo?
Strina

zli kaže...

pa dobro gdje ste?

Anonimno kaže...

.....nesto coek....

Anonimno kaže...

....ne dela vise ovaj blog....er

Oki kaže...

dobar blog
business ideas