Ljubavni jadi jedne 10-godisnjakinje

Jedno dijete, koje necu sada imenovati, obratilo mi se neki dan sa strasnim problemom. Ja sam ocajan u prepricavanju razgovora, ali cu se za vas potruditi:

U prici oko toga kak se svadi sa frendicom iz razreda, a koja joj se onda mota oko "decka" ne bi li je razljutila. I ja normalno kao stariji i pametniji savjetujem:

JA: Pusti je, nju on ne interesira zbilja. Ona je samo vidjela da je tebi stalo pa te sad provocira.
ONA: Tata (uh sad sam se izdao), ja mislim da se njemu svidja da se nas dvije oko njega svadimo.
JA: (uh kad je ovo dijete pocelo sa mnom o tim stvarima razgovarati?) ...Hm ... pa ... vjerovatno je ... stovise ... kako ne ...
ONA: Ali tata, sto ako ja nju stvarno pustim da se tako druzi s njim ...
JA: ... (vec slutim kuda ovo ide ipak “great minds think alike”) ... Da? ...
ONA: ... i sto ako on onda zakljuci da se ona njemu vise svidja? (I gleda me sa onim okicama molecivim)
JA: ... eh pa onda ... hm ... pusti ga k vragu ... kaj te briga ...
ONA: (dok se cijela jedna Perucka akumulacija naocigled stvara u dnu oka spremna da na najmanji poticaj jurne niz lice kao bujica) ... ali ja onda necu imati decka...
JA: ... ovaj ... ehm ... (kroz glavu sumanuto sibaju moguci odgovori: “Pa sto onda?” – odvise sturo, “Ma doci ce drugi.”- plitko, “Nije te ni bio vrijedan” – koncept koji ni meni nije sasvim jasan) ... pa ...
ONA: (ne cekajuci odgovor, hvala bogu) ... ja hocu imati decka ... on je MOJ decko ... JA SAM GA PRVA POKUPILA ...

E tu vise nisam mogao izdrzati. Prasnuo sam u smijeh i zagrlio moju princezu ...

-----------------------------------------------------------

Jucer je isti taj pao u nemilost.

(A kad se sjetim koliko sam se ja napatio pogadjajuci sto curice misle o meni ... trebao sam se pitati sto misle o meni DANAS)

ONA: Znas, on se jako opustio ... meni je ono otklizio, kao u onoj reklami kad teta ispusti striceka iz ruke
JA: Kako to mislis?
ONA: Pa tako, prosle godine kad je tek dosao, ja sam sa njime radila engleski i pomagala mu sa citanjem. I on je onda citao izvrsno kad se pogleda kako je pricao engleski.... sad se bogami opustio, ne da mu se vjezbati... i sad on prica ovako (drzi ruku u razini ramena), ali mu je citanje tek tu (i stavi ruku u razinu pojasa) ...
JA: ... opet pentam nesto bezveze kao “Ma mozda malo pretjerujes”, pa “Mozda mu je dosadno...”
ONA: A danas na matematici sam vidjela da prepisuje.
JA: Da? Kako to mislis?
ONA: Imali smo test i uciteljica nam onda pise na plocu rezultate, a mi si moramo pregledati i staviti one ...kvacice ili minusice (tak to ona zove)
JA: I?
ONA: I vidla sam da on nije pisao rjesenja kad i svi mi, nego kad uciteljica napise na ploci, on napise sebi i stavi si kvacicu! A to je glupo to uvijek G. radi...(jedan drugi iz njenog razreda)
JA: Hm da ... to stvarno ... i kako ti je otklizio?
ONA: Pa tako, sve manje mi je ono ... znas ... kaj ce meni takav decko ...
JA: Kakav to, kaj mislis?
ONA: ... pa koji nije bas ... ono ... pametan
JA: ... mislis – koji je bedast?
ONA: Pa da.
JA: Pa mozda nije decko bedast, mozda je samo lijen (opet ja na muskoj strani)
ONA: Pa to je isto. Kaj ce ti glava ako je ne koristis?
JA: Hm ... imas pravo ...
ONA: Ja necu bedastog decka. Dat cu mu tjedan dana da se sabere.


Sunce tatino pametno ... da sam ja bar bio tako bistar sa 10 godina ...

2 komentara:

Anonimno kaže...

hahahaha...predobro...baš sam se nasmnijala....pozdrav

neutrino kaže...

@ anonimno - nadam se da ćež i među novijim postovima pronaći ponešto zanimljivo ...