Tri price od kojih je ovo prva

Tako mlad a vec recikliram :D :D :D

Ma, veli mi strina da sam prvi put pogrijesio jer sam sve tri price stavio skupa. Evo zato sada jedna po jedna, pa da vidimo tko ce izdrzati citati do kraja ...

PRICA PRVA


“Bio je 8. travnja 1965., dan nakon mojeg rodjenja. Moja je majka lezala sama u maloj sobi bolnice u Burton-upon-Trentu. Bolnicko osoblje dalo joj je sredstva za umirenje i nije mogla sasvim jasno misliti.

Sve sto je znala je da su je doveli da rodi dijete u bolnici jer je beba bila u cudnom polozaju. Sve se odvijalo na brzinu i iznenada. Sada lezi tu osjecajuci se malaksalo, uma zamagljenog sredstvima za umirenje.

Ne sjeca se samog poroda, ali sjeca se da je dosla zbog toga u bolnicu. Gdje je dijete? Zasto joj ga je nisu donijeli pokazati?

Kroz vrata svoje sobe mogla je cuti zvukove bolnickog zivota a jednom ili dvaput sestre bi je dosle obici. Kasnije tog dana cistacica je dosla pospremiti sobu i obrisati pod. Pogledala je moju majku na njenom bolnickom krevetu i primijetila da je budna.

“Cujete li svo to vristanje u hodniku? To je jedna od novorodjenih beba ... u strasnom je stanju. Nema ni ruke ni noge i ima veliku crvenu mrlju preko cijelog lica. Grozno izgleda. Sestre kazu da ce umrijeti za dan-dva, ili ce biti biljka cijelog zivota. Svi su u panici. Ne znaju sto da rade. Ne znaju ni doktori, Mislim da cekaju da to umre.”

Naravno to sam dijete bila ja, ali moja majka to nije znala.

Ne odmah.”

Tako zapocinje svoju pricu Alison Lapper, zena rodjena sa stanjem zvanim phocomelia.

Ostatak njene price ukratko ispricane mozete procitati ovdje.

Doslovno, Phocomelia znaci “peraje tuljana” (phoco – tuljan, melia – peraje).

Alison nema ruke.

Od nogu ima samo batrljke – nema koljena pa njena bedra zavrsavaju zakrzljalim stopalima koja su operacijama poboljsana kako bi njima donekle mogla hodati.





Ta je zena prosla nevjerovatan put – danas je ona nagradjivana umjetnica, punopravna clanica MFPA (Mouth and Foot Painters Association – Udruga slikara ustima i stopalima).



Zivi svoju umjetnost i u njoj prikazuje sebe kao umjetnicko djelo - odnosno iznosi ljepotu svoga tijela.


Photo: Dan Chung

Nedavno je objavila i knjigu briljantnu vec od naslova “My life in my hands”. To je njena autobiografija. Iz njene price linkane gore moze se naslutiti da se radi o necemu sto vrijedi procitati ... ja znam sto cu slijedece narucivati od Amazona.

Zaboravio sam napomenuti da je Alison uz sve drugo jos i samohrana majka. Iz neuspjelog braka ima sina Parysa.



Sin joj odmalena pomaze.



Kako rece gospodja Neutrino: „Kad ovo procitas prodje te volja da kukas kako ti nedostaje ovo ili ono ili kako ti je tesko u zivotu ...“

0 komentara: