Post na VESELE teme

Bili smo pretprosle nedjelje u indijskom restoranu - ne bojte se necu opet o hrani premda mi chicken tikka pravi zazubice za poludit …

Nego, zezamo se s konobarom - nesto oko toga kako smo dugo tu a tek smo od nedavno poceli dolaziti k njima iako su nam stvarno tek parsto metara od ulaznih vrata. No, sad kad smo tu sad cemo redovito dolaziti. I zezamo se tako i cerimo pa i moje dijete ubaci "tako je dobro da cemo dovesti i didu i baku kad drugi put dodju".

I konobar se od srca nasmije (kao polozili su ispit) i doda: "ah i ti ces sa deckom sigurno doci"

I svi se cerekamo

Onda ja izigravajuci uvrijedjenog pater familiasa "molim, molim, to moze i pricekati …. Kojih dvadesetak godina …"

I svi se cerekamo

Konobar ode.

Mi se jos smijemo…

Kad mala provali: "bezveze, kaj on zna, mozda cu ja imati curu"

I svi se povaljamo od smijeha ….





------------------------------------------------------------------------



Gledamo svi neki dan Bambija (neki po prvi put, neki su vec sve zaboravili)

Prosla je zima (i ona cuvena scena kad zec uci Bambija klizati po ledu). Prosla je i ona scena kad lovci ubiju mamu.

Dolazi proljece, pticice pjevaju. Ide song: "Let's Sing a Gay Little Spring Song"…

Moje dijete u nevjerici: "Cekaj malo jel to oni pjevaju GAY spring song?!?!?"

I onda smo zaustavili DVD i djetetu objasnili da rijec gay u engleskom znaci veseo, radostan, a ono sto ona zna kao znacenje te rijeci nije njeno pravo nego preneseno znacenje

Hehehe - fakat otkaceno da desetogodisnjem djetetu ne moram tumaciti kaj je to homoseksualac nego da gay izvorno znaci veseo



------------------------------------------------------------------------------



Uh, a neki dan citam da su u Zagrebu neki mamlazi upali na privatni party i prebili posjetitelje… bas me zanima koliko ce godina zatvora dobiti … a i gdje je bila policija?

Hm, da oni su valjda jos pred onim kaficem, cekaju izbacivace koji su ih prebili ...

0 komentara: