Kraš je ponovo odgovorio



Dakle, dobio sam e-mail odgovor od Kraša.

Opet se javila Stručna suradnica za tržišne komunikacije (oh osjećam da se među nama stvara trajnija veza) i evo kako stvari stoje: vjerovatno se sjecate poruke koju sam poslao Krasu neki dan. Cijelu je možete naći ovdje, ali ukratko rečeno pitao sam 4 pitanja:

1. Što je pokazala provjera porijekla kakaovca?
2. Da li Kraš razmatra mogućnost dobivanja Fair Trade certifikata?
3. Ukoliko da, koji su konkretni koraci do sada poduzeti u tom smislu i koji su rokovi za dovršenje tog projekta trenutno planirani?
4. Ukoliko ne, koji su razlozi za takvu odluku i na kojoj je razini ona donesena?

Odgovor je stigao u roku od 4 dana. Evo ga ovdje:




Poštovani,

Zahvaljujemo na informacijama.

Vaše smo sugestije uvažili i svakako ćemo stupiti u kontakt s našim dobavljačima kako bi i samo dobili više informacija o certifikatu.

Kraš kao društveno odgovorna kompanija uvijek nastoji ostvariti visoke standarde u svom poslovanju.

Srdačno Vas pozdravljamo
Kraš d.d.
RMI (ime i dalje ne objavljujem)
Stručni suradnik za
tržišne komunikacije


Eto, dakle - reklo bi se da se Kraš pokrenuo! Moram priznati da se za sada sve odvija kako sam i mislio.

Kraš je dovoljno velik i dovoljno svjestan tržišta i svoje pozicije na njemu pa je zainteresiran za sliku koju stvara o sebi. Vjerujem da su zbilja krenuli prema svojim dobavljačima ne bi li saznali otkuda potječe kakaovac.

Ono što mi nedostaje u ovom odgovoru je malo jasnija slika o tome što se zapravo zbiva - tj. od čega se sastoji to uvažavanje sugestija. Što držim još važnijim - nije jasno u kojim se vremenskim okvirima tu krećemo - kad se očekuju odgovori dobavljača, kad bi mogao certifikat ..

Zato sam jučer poslao novi e-mail:


Poštovana gospođo M-I

Zahvaljujem se na Vašem ljubaznom i hitrom odgovoru i sa zadovoljstvom ću Vašu ljubaznu poruku prenijeti čitateljima mojeg bloga i svim drugim zainteresiranima.

Raduje me da se Kraš odlučio aktivno uključiti u otkrivanje porijekla svojeg kakaovca i nadam se da će ta provjera pokazati da je on zaista proizveden bez dječjeg ili robovskog rada.

Možete li u ovom trenutku procijeniti kad ćete imati odgovore vaših dobavljača?

Iz Vaše sam poruke shvatio da Kraš odista razmatra mogućnost ishođenja Fair Trade certifikata, molim vas da potvrdite ukoliko je moje shvaćanje ispravno.

I konačno, možete li pocijeniti koliko će Vam vremena trebati da ishodite certifikat? Podrazumijeva se da pitam tek za okvirnu ideju o vremenu koje očekujete da će Vam biti potrebno za to - radi li se o tjednima, mjesecima ili godinama?

Moj će slijedeći post o ovoj temi (nakon onog 22. svibnja sa Vašim doljnjim odgovorom) biti objavljen u ponedjeljak 05. lipnja 2006. Stoga bih bio osobito zahvalan ukoliko biste mogli ponuditi gore zatražena pojašnjena najkasnije do petka 02. lipnja 2006.

Unaprijed se zahvaljujem na Vašem ljubaznom i sadržajnom odgovoru.

Sa štovanjem

Neutrino

http://neutrinohr.blog.hr/



Kao što vidite iz mog maila, slijedeći ponedjeljak neće biti priloga o čokoladi ponedjeljkom - uglavnom zato što ću biti službeno odsutan (moram od nečega i živjeti ...) neću moći baviti se blogom. Možda uspijem tu i tamo ponešto pročitati, ali zapravo nemam pojma kakva će mi biti internet veza pa si neću nametati obaveze koje poslije ne mogu ispuniti. Tako da će idući prilog o čokoladi biti u ponedjeljak 05/06/06 sa najnovijim informacijama iz Kraša.

Inače, ako pomišljate poslati neki mail (u čemu vas neću sprječavati iako mislim da za sada nema velike potrebe - vidjet ćemo početkom lipnja) vodite računa da nešto nije u redu sa e-mail adresom gospodina Darka Radišića, direktora Sektora Marketinga - meni se naime vraća poruka o neuspješnoj isporuci u njegov inbox.

Iskreno se nadam se da će inofrmatička služba ubrzo otkloniti kvar i da će direktor sektora marketinga ubrzo opet imati funkcionalni e-mail ...


jimbo će na to: ja ću poslat mejl Lasti-Zvečevo (BH firma) pa da vidimo čija sad majka crnu vunu prede. (22.05.2006. 08:45)

kiko će na to: svaka cast za akciju... treba naterati te likove da zarade svoje masne plate! (23.05.2006. 09:09)

neutrino će na to: @ jimbo - ma samo salji ... ajd da vidimo oce li prije lasta ili Kras staviti markicu ... (23.05.2006. 10:38)

neutrino će na to: @ kiko - hvala. Bumo vidli ... (23.05.2006. 10:38)

0 komentara: