Londonist digest

Ovaj post je nakupina nekih slikica i tema koje su mi se ucinile zgodnima u jednom od blogova koje pratim. Radi se o blogu Londonist koji donosi brdo zanimljivosti iz ... tja ... Londona.



Evo jedne zgodne foto-montaze koja me malo navela na razmisljanje.



Fotograf Alisdair MacDonald namjestio je foto-aparat na London Bridge jednog podneva i uslikao sve brodove koji su tuda prosli u sat vremena. Potom je sve te slike slozio u jednu koju vidite pred sobom

Njegova je fotografija ilustracija za podatak o povecanju prometa Temzom i slicno ali nisam o tome htio pricati.

Odusevljava me London sa svojim mostovima i setalistima, dokovima i brodovima duz rijeke. S druge strane, Zagreb je svoju rijeku nekako preskocio i dozivljava kao nuzno zlo. Neusporedivo je kako grad ovdje zivi na rijeci, a kako je Zagrebu zona uz rijeku zapustena i neinteresantna. Naravno, Savski je vodostaj problem s kojim se treba nositi, ali ni Temza nije nevinasce po tom pitanju. Zasto je Zagreb okrenut od svoje rijeke?

Izvor slike je Daily Mail.

--------------------------------------------------

Druga zgodna stvar koju vam zelim pokazati je par slika sa bloga Little people gdje blogger Slikachu objavljuje svoje fotografije.



No njegove su fotke prilicno neobicne. On naime svoje sicusne rukom bojane figurice fotografira i zatim ostavljana raznim javnim mjestima a se "same brinu o sebi"



-------------------------------------------------------------



Treca stvar o kojoj zelim nesto reci je pojava filma "Building the Gherkin" tj. "Gradeci krastavac"



Naime, "samo mjesec dana nakon razarajuceg napada na World Trade Center u New Yorku, podignuta prva celicna greda novoga londonskog tornja. Jedno je pitanje bilo svima na umu: da li je ispravna odluka o gradnji novog tornja - obiljezja usred londonskog Cityja na mjestu koje je vec jednom bilo izlozeno bombaskom napadu. "

Ta je zgrada danas neizbjezna u londonskom skylineu i mene osobno ocarava. Na veliku radost moje obitelji kad god mi uspije utrpam ga u sliku.



E sad su snimili 90 minutni dokumentarac o njegovoj gradnji.

Inace u prosincu su najveca arhitektonska poduzeca izabrala upravo ovu zgradu kao predmet svog najveceg divljenja u svijetu. Za razliku od njih, gledatelji BBC-jevih London News izabrali su ga jednim od pet najruznijih londonskih zgrada

Meni se svidja i kupit cu film...

--------------------------------------------------



I konacno, nesto za vas koji me citate zbog posh vijesti (e jeste se nacekali ...)

Ima tu jedan bar u kojemu je, vele, sve od pravog pravcatog kristalno prozirnog leda.



Navodno da vam na ulazu daju obleku da se ne smrznete jer je unutra, normalno, temperatura ugodnih -5 ...

Ja vam tosamo prepricavam jer nisam bio tamo. Taj bar, naime, spada u popis onih gdje je djeci ulaz zabranjen a ja djelomicno iz principa a djelomicno iz prakticnih razloga na takva mjesta ne zalazim.

Tako da cu vam samo reci da je Capital Radio nedavno nagradio cetvoro svojih slusatelja sa nocenjem u ovom baru ...



E nes ti nagrade ... u svem tom ledu ...

10 komentara:

Anonimno kaže...

meni toranj izgleda ko flasica od Pino Silvestre.

(al to nis ne znaci.)

covjeculjci su za pojesti.

Anonimno kaže...

nema waterlooa, hoćemo waterloo sunset!

Anonimno kaže...

Ko artičoka izgleda :)

Anonimno kaže...

Totalno Pino Silvestre :)))
...trebao bi vidjet u živo pa onda komentirat.
Ovo od leda je fora, al samo za jednu brzu s nogu i ća :)
Čovječuljci... hmm. Genijalno.

A ovi brodovi, hehe... nedavno sam naletio naovaj site
http://www.snapmania.com/info/en/trm/
Tourist remover :D LOL ... to ti je alat za slučaj da želiš maknut sve brodove sa rijeke ;)

neutrino kaže...

@k - Pino Silvestre :-))) Dobar, dobar - ovi ga zovu krastavac ... onaj ukiseljeni ... meni se svidja ...
Nisu civjeculjci za pojesti. Oni su bojani otrovnim bojama

@ gawrun - kakve su sad to zelje? Sumrak na stanici waterloo?

@ dr.luka - ti si se zadrzao na temi povrtnica ... moze, moze i articoka

@ zeko - i mene su covjeculjci oborili s nogu, ali ovaj tvoj link mi je bas guba ... tourist remover ... tja mozda ga i skinem jednom ... ad kad znam da postoji :-)

Anonimno kaže...

fotke su zakon :)....imas mai

Anonimno kaže...

baš ko pino silvestre :)))

Anonimno kaže...

Meni su sve ove slike fenomenalne!

neutrino kaže...

@ stroke - hvala, sad ti imas mail

@ svi ostali - oprostite da se sa Strokeom ovako dopisujem kroz komentare ali mail steka ...

@ sisa - pa svi o muskim parfemima ....

@ kitten - Zar i ona koju sam ja uslikao???

Anonimno kaže...

uskoro sam u Londonu, pa očekujem upute kamo ić i što vidjet (a da nije mme toussaud's i londoneye - to sam već obavila) i s obzirom na skromni studentski budžet :)