Nastavite pricu ...

Photobucket - Video and Image Hosting

Neki dan sam kod babla naletio na ovaj post

Osim sto je bablovski zanimljiv, mene je potakao i na neko razmisljanja.

Bez ikakve zelje da na bilo koji nacin donosim neke sudove sto je istina a sto nije, da li u Medjugorju zbilja necega ima ili ne, samo sam malo razmisljao na tu temu.

Pretpostavimo da je sve to sa vidjelicama i vidiocima izmisljotina.

Znam, znam pretpostavka je strasna za svakog vjernika, ali meni su zanimljive posljedice.

Pretpostavimo dakle da je fra Zovku nekada davno bilo jako dosadno i da je iz ovoga ili onoga razloga kreirao cijelu pricu o vidjelicama i njihovim vidjenjima.

Recimo da je cuo neku djecu pricati neke fantasticne price o tome sto im se ucinilo i onda se potrudio od toga napraviti dobru pricu.

Cak i u tom slucaju ne vjerujem da je mogao i sanjati da ce taj dogadjaj izazvati onakvu lavinu dogadjaja i imati za posljedicu Medjugorje kakvim ga danas znamo.


I tu sad dolazi bablova prica. Ako je niste procitali vratite se na pocetak ovog teksta i kliknite link.


I sto se dalje desavalo?

Fra Zovko bi recimo zatrazio da se opbrati pastvi preko radio Marie. Pitanje je bi li ga uopce pustili, ako bi znali o cemu ce pricati.

Ne bi ga objavljivali ni na TV a ni po drugim nacionalnim medijima.


Okrenuo bi se covjek alternativi. Dao bi bombastican interview Feralu, ali od Ferala se ionako ocekuje da bude kontra crkve pa se nitko ne bi posebno osvrtao na navodno prolupalog starog svecenika i njegov interview u uglavnom osporavanom tjedniku.

Mozda bi pokrenuo blog. E tu bi se tek njegove rijeci utopile u masi od desetaka tisuca blogova od kojih mnogi raspravljaju o crkvi i njenim postupcima.

Stvarno, ajde zamislite takvu situaciju. Ajde zamislite da ste vi u polozaju fra Zovka.

Kako biste vi rijesili taj problem? Kako biste ispunili bozju zapovijed?


Photobucket - Video and Image Hosting



Disclaimer: Moj je glavni blog na serveru u inozemstvu pa na njemu smijete slobodno iznositi svoje misljenje o ovoj potencijalno skakljivoj temi bez straha da cete biti kaznjeni za eventualnu povredu necijih vjerskih osjecaja ...

1 komentara:

Anonimno kaže...

Kao prvo - nisam se oženio, to ja iz fore govorim :P Još sam mlad :) Kao drugo, nisam imao mnogo vremena, a nisam htio da mi blog "propada." I znam, to nije izgovor za mladog novinara.. već ću se ja osvrnuti na neke teme. A mogućnost da radim u 24 još uvijek postoji.. vidjet ćemo sve :)