Neutrino dvanula

Kad sam se vec raspisao o mom blogu i promisljanjima uz njega vezanim, mozda bih vam mogao malo predstaviti sto je sve tu i cemu sluzi (ili u vecini slucajeva cemu ce sluziti).

Shvatite to kao kad dodjete nekome u goste pa on navali da vam bas mora pokazati i ostatak kuce sve nadajuci se da cete pohvaliti kako je vlastorucno izradio nocne ormarice u spavacoj ili postavio plocice u kupaoni (skupa sa bordurom). Tako vas i ja pozivam da povremeno malo podignete pogled s teksta kojeg upravo citate i da pogledate na ova cuda koja sam poslagao sa strane.

Na lijevoj margini, na vrhu, nalazi se moja e-mail adresa koju prilicno radovno kontroliram, ali mi se ipak desi pa po par dana ne svratim tamo. Zato za hitne stvari javite se kroz komentare. Mozete i samo napisati "Imas mail"...

Onda je tu prvi od nekoliko linkova koji vodi na vanjske stranice i koji je kao i svi ostali jos u radnoj fazi. Radi se o Mojim linkovima. Jednostavno sam ovdje odlozio sve one linkove koje sam klikao da bih citao omiljene mi blogove. S obzirom da ih sad citam preko Google readera vise mi ne trebaju na marginama bloga (tu je ionako guzva) pa cu na ovoj stranici urediti miran kutic gdje cu sve te linkove sloziti i dati im oblik i prostor koji zasluzuju. Za sada su samo nabacani. Ako je i vas blog medju njima, a imate banner s kojim zelite biti povezani - slobodno mi ga imejlajte (na prijespomenuti mail) pa cu o tome voditi racuna kad budem uredjivao tu stranicu. A ako se Aboogy ikad razvije u ono sto meni treba, ovaj ce link voditi na moje linkove na Aboogyju (Zeko, ako ovo procitas - znas sto ti je ciniti)

Onda je tu link pod prilicno jasnim naslovom Knjige. Tu kanim pregledno sloziti sto citam, sto cu tek citati, a sto sam procitao. Naravno da ce tu biti i linkovi na one postove gdje sam te knjige spominjao, kao i posebne preporuke. Mozda nekog interesira ili ne zna sto odabrati. Ovo mozda pomogne. I sam volim ponekad procitati poneku rijec o knjigama koje valja procitati.

Potom, a jos uvijek na lijevoj strani (u izradi) je i link na vanjsku stranicu gdje kanim objaviti podcaste (iako jos uvijek nisam siguran da ce to ikoga zanimati. Tu ce stranicu na uredjenje dobiti mala neutrinka, kojoj imam u planu povjeriti i sve oko korespodencije, slikovnog, filmskog i drugog materijala za podcast. Ona to jos ne zna, ali polako...

Ako ne znate sto je uopce podcasting, evo linka gdje sam pisao o tome ...

Ostalo na lijevoj strani je brojac posjeta i tracker - tu mozete i vi vidjeti neke zgodne statistike posjeta mojem blogu (ako vas to uopce zanima), ali i informacije koje svaki posjetitelj ostavi - ne samo na mom nego na SVAKOM siteu ... pa si ti misli ...


Ocemo sad prijeci na desnu stranu? Evo tu je odmah --- samo malo ... da pomaknem ovu zavjesu ... evo nas ...

Desna strana namijenjena je nekim igrackama koje testiram i jos ne znam hocu li ih zadrzati i u kojoj formi.

Najprvo, tu je popis tema koje su pokrivene postovima na ovom blogu. Mozda ste primijetili da ovdje mogu svoj post strpati u jednu ili vise kategorija. Kategorije sam stvorio ja, a mislim da ovo dodje kao neki zgodan pregled onoga cime se moji tekstovi najvise bave. Dodje mi i kao neki podsjetnik. Vidim na primjer da sam o muzici pisao jako malo. S obzirom da mi je nekad najvaznije pitanje kod upoznavanja bilo Sto slusas?" - mislim da cu morati napisati nesto o muzici.

Onda - malo manje prvo - tu je Arhiva o kojoj necu trositi rijeci jer vjerujem da ste dovoljno umni da znate cemu ona sluzi, a ovaj padajuci izbornik zbilja i nije tesko skuziti ... postovi s ovog bloga slozeni su po mjesecu objave.

Najtrece - tu je jedan dobro skriveni link "Najbolje od mene". I on je neka vrsta arhive samo za sada se radi o zdruzenoj arhivi sa ovog i sa starog bloga. Buduci da je prebacivanje postova u tijeku, tu ce biti jos dosta promjena - naime neki linkovi vise nece bacati na blog.hr kao sada nego na novu lokaciju na ovom blogu. Postove sam birao s neskrivenom sklonosti prema samom sebi i uopce nije receno da su bas svi dobri. U trenutku dok ovo pisem, u tijeku je prebacivanje postova iz ozujka 2006 (zato RSS poludi s vremena na vrijeme...)

Cetvrta soba na desnom krilu su FEEDovi za RSS i druge aplikacije. Sto su FEEDovi, cemu sluze i zasto su dobri, opisat cu u jednom od slijedecih postova. S obzirom da sam ja tek nedavno uspio skuziti sto je RSS nadam se da necu nikoga uvrijediti ako mislim da bi tekst o tome jos ponekome mogao biti zanimljiv. Upitnik je tu zato sto nisam siguran rade li kako treba pa bih cijenio poneki feedback od onih koji ih koriste.

Quotation of the day u petoj sobi je jedan gadget kojeg sam nasao na netu a koji mi se cinio zgodan ...sad vise nisam siguran. Nekad sam imao i one zgodne pokazivace temperature u Zagrebu i Londonu, ali sam ih morao maknuti jer su radili cuda i bili problem kod ucitavanja ...

Ispod dnevnog citata nalazi se popis pod nazivom "Top referers" - ako se domislite boljeg naziva otvoren sam za sve sugestije. To je top-lista web siteova (blogova) s kojih mi dolazi najveci broj posjetitelja. Svakih par dana pregledam svoj tracker i po potrebi azuriram listu. Trenutno vam za ulaz na listu treba barem 30-ak posjetitelja sa vaseg bloga. I onda cete konacno moci reci da ste uspjeli u zivotu. Moci cete to cak i staviti u zivotopis - "a na neutrinovom blogu plasiran sam medju prvih 10 top referera (ili kako cemo to vec nazvati)"...

Vazno je naglasiti da se na listi referera ne pojavljuju blog servisi kao ni moji blogovi na njima - samo blogovi ljudi koji su me iz ovog ili onog razloga linkali ili spomenuli u nekom tekstu. A i neki kod kojih sam ostavio komentar pa je dovoljno ljudi kliknulo na link.

Onda slijedi nekoliko bannera tzv. agregacijskih i zajednickih siteova na kojima je i moj blog izlistan ili na kojima pisem. Tu cemo se malo zaustaviti jerbo su ti banneri ovdje zato sto su meni vazni.

Prvi po redu je Pollitika koji je kao sto nesumnjivo znate naj-naj-naj politicki site u ovom trenutku u Hrvatskoj. Tamo pisem i komentiram politicke teme...

A sad o drugim siteovima s liste: (nakasljavam se, popravljam cvikere i blagim glasom zapocinjem predavanje)


Dakle, kao sto blog.hr, bloger.hr i mojblog.hr imaju svoje naslovnice na kojima izlistavaju blogove svojih korisnika i ponekad na njih skrecu paznju i slicno, tako ovi siteovi agregiraju blogove bez obzira na njihovo porijeklo.
Dovoljno je zeljeti da vas izlistaju, prijaviti se i to je to.

Site Croblogeri vama citateljima omogucava da svojim klikom preporucite moj blog. Sto vise vas to ucini to je veca vjerovatnost da ce netko sa tog sitea doci i procitati o cemu ja to zapravo pisem. Tako da ako vam je moj blog supac, mozete to pokazati i na vrlo eksplicitan nacin - klikanjem tamo. Ta lista ne ovisi o misljenju tamo nekog urednika nego mojih citatelja. Kad se sjetite i kad imate vremena kliknite.

Drugi agregacijski site je Blogariat. Kao sto vidite na popisu "Top referera" s njihovog mi sajta ponekad ponetko svrati. Taj je sajt nesto slicniji poznatim naslovnicama jer tu postoji urednistvo koje cita razne blogove i onda pojedine njihove postove preporucuje na naslovnici. Mene su uvrstili samoinicijativno (sto me jako ugodno iznenadilo i zbog cega sam im jako zahvalan) i svrstali u rubriku Drustvo (bez prirode) i to mi se cini dovoljno siroko i dovoljno neodredjeno da pokrije sve o cemu sam ikad pisao, a mogu bez problema pisati o bilo cemu, a da nikad ne izadjem iz tog opisa ...

Treci site koji ima izlistan ovaj moj blog je Susjed.com koji je prvi RSS direktorij u Hrvatskoj. (Tako oni vele, a ja nemam pojma jel prije susjed ili dvanula). E sad, ako kao ja do nedavno, ne znate sto je RSS - kako rekoh, sve cu to objasniti u jednom od slijedecih postova. Casna rijec. Objasnit cu to kao laik laiku. Sve cete skuziti vidjet cete :-)) Uopce nije strasno. Meni je sve milo doslo kad sam skuzio o cemu se radi. Sto bi rekli na indexu - lako je kao 1, 2, 3 ...

(zavrseno predavanje)


Ispod toga ide nekakva scripta za Technocrati. Ne pitajte me ni sto je ni cemu sluzi. Ni ja to jos ne mogu skuziti.


Pa da mi zavrsimo sa obilaskom bloga, tocnije njegove desne strane.

Kao predzadnja stvar na desnoj strani nalazi se nesto sto sam radno nazvao "Guglarije". To su pojmovi, odnosno njihove kombinacije koje su slucajni posjetitelji upisivali u Google da bi im on nasao nesto pametno na webu. Kad guglu to ne bi uspjelo ponudio bi im moj blog, pa bi oni onda dosli sim i moj tracker bi mi hitro dojavio po kojoj su me to pretrazi nasli ... Taj popis je tu iz vica.

Naime, zabavlja me vidjeti da ste naisli na ovaj blog trazeci nesto sasvim deseto poput "Najam vozila sa vozacem u Sarajevu", "sigurna tri para za petak" ili "Evergreen muzika, razlozi za i protiv".

Ipak, koji put vam se zalomi pa potrefite i ponesto o cemu sam zbilja pisao - kao o engleskoj kuhinji ili indijskoj hrani ... U tim sam slucajevima dodao i link na post u kojem se doticna tema obradjuje a ne bih li olaksao buducim traziteljima.

E da, ako nadjete neki site koji zbilja ima "slike zgodne nogu" slobodno mi ostavite link :-)))


Na kraju su rezultati nekih testova koji su trebali biti duhoviti. Malo su mi bedasti pa cu ih uskoro maknuti ...


Eto, sad ste vidjeli kako izgleda ta moja kucica ... da vas vidim znalci, tko je ovo napisao?


Ma kakav bio moj rodni prag,
on mi je ipak mio i drag.
Prost je i skroman, ali je moj,
tu sam slobodan i gazda svoj.

I za kraj Domaca Zadaca. (ne bojte se nisu pitanja za razumijevanje teksta)

Naredjeno mi je da napisem kratak opis svog bloga, al onako ... da bude privlacan. Da se spominju i neke kljucne rijeci i tako to. Sve u svemu trebao bi odrazavati ono o cemu ja pisem.

Ovo je moj draft, a od vas zahtijevam (da ne bi ispalo da furt nesto moljakam) da ga nadopunite ili preradite kako mislite da je blize stvarnom stanju:


Zagrepcanin na privremenom radu u Londonu pise o raznim temama, o cokoladi i djecjem radu, o knjigama, o svojoj obitelji i maloj neutrinki, o malim zivotnim razlicitostima (nije sve samo u voznji lijevom stranom) o hrani i drugim neobicnostima. Sto vidjeti u Londonu? Umjetnost, kultura, ali i televizija. Slike cvijeca, i drugih lijepih stvari, neizbjezni traktati o roditeljstvu i odgoju i tekuce polemike gledane iz drugog kuta - s Otoka.


Da vas sad vidim...

Nemoj da mi opet ispadne da je bilo vise posjetitelja nego komentara!! Naci cu vas!!

19 komentara:

Anonimno kaže...

pijuckam jutarnje zlo i ...uletilo mi (dosavsi do kraja). a jesi lud, a jesi lud. :D)))

neutrino kaže...

@ zli_girl - jesam :-)

Ajd ti si barem dosla do kraja. Vidim da nitko drugi nije :-))

Anonimno kaže...

ma nemoj!

feed ti radi;
jezeva kucica;
iz opisa bloga bih izbacila "raznim temama" pa bih odmah nabrajala: cokoladi itd...
i mene je big brother zavrsetak posta malo lecnuo :)

neutrino kaže...

Wooow - imamo i drugog posjetitelja koji je uspjesno prezivio ovu ogromnu posturinu ... to se zove izdrzljivost ...

Izgleda da muskarci ozbiljno gube ovu bitku sa zenama ...

Trenutno je rezultat - gle vraga (s obzirom na naziv posta) dva-nula

@ k - ne boj se - ti si ostavila komentar i spasila se strasne osvete :-))

Anonimno kaže...

Dakle: napišem oooogroooman komentar i glupi sistem mi javi pogrešku zbog koje će lijepo sve zatvoriti. Još mi kaže neka mu pošaljem raport.OK nakon tri cigarete pišem ponovno. Molim da mi se ovo posebno pozitivno boduje.

Pročitano pažljivo! Jako mi se sviđa rasterećenje stranica kao i link "Knjge". Ponešto ne razumijem, ali se ne uzbuđujem jer kažeš da ni tebi nije još baš sve jasno. Sviđaju mi se raniji postovi svrstani u kategorije. Treba li ti posebna arhiva kad već u tim kategorijama imaš linkove na stare tekstove? Guglarije su zauzele mnogo prostora, a ni njima baš ne razumijem svrhu.
Nemoj ovo shvatiti kao kritizerstvo. Znam da tu treba dosta truda i vremena, a i ponešto znanja.
Zar ne možeš mail-adresu napraviti kao link direktno na stranicu za pisanje maila?
ZAŠTO MENE NEMA NI MEĐU GOSPODOM NI MEĐU DAMAMA???
(mislim da ima i boljih statcountera)
pozdrav

Anonimno kaže...

Da, naravno: Ježeva kućica - Branko Ćopić

neutrino kaže...

??? - imas plus zbog dodatnog truda i minus zbog tri cigarete. Ali valjda ti je trostrukost osobina.
I ovdje si ostavila treci komentar (ako izuzmemo moje)
Samo ti kritiziraj - za razliku od drugih ja to volim.

Arhiva "najbolje od mene" je samo jos jedan nacin kako ce se postovimoci pronaci - znaci po mjesecu objave, tagu/temi ili po naslovu.

Guglarije jesu masivne, ali su meni smijesne, a i nije ih nuzno uvijek citati. Ponekad mogu napisati neki duhoviti post na temu nekog trazenog pojma. Ako mi dodje ...

E-mail adresu bi mozda i mogao tako napraviti, ali ne znam. A i nisam siguran da bi radilo ... a i ko uopce meni pise?

Tebe nema nigdje zato sto ne znam gdje je tvoj blog. Alkion je medju gospodom. Znas za bolji statcounter? Prisapni mi. I sto znaci - bolji?

Pozdrav i hvala na komentaru

neutrino kaže...

Eh da, bravo k i bravo ???

Jezeva kucica - Branko Copic...

Anonimno kaže...

http://my6.statcounter.com/

ili ovaj

http://www.freehitcounter.net/

Probaj ovaj pa vidi koji ti se čini bolji. Meni se čini da bolje možeš pratiti posjete. (možda bi i mene mogao otkriti:))

Znam ja da ti ne znaš koji je moj blog (a tko kaže da ja imam blog), ono pitanje je bila šala.

Znam da ti voliš (pristojnu) kritiku - zato ono "bezopasan". Ima ih koji na najdobronamjerniju opasku počnu opasno vrijeđati. Vjerujem da ti nikako nisi među takvima.

(bila je jedna cigareta, ali ostavit ću se ja toga, ta ti je kritika na mjestu)

Anonimno kaže...

Eh, da znaš koliko mi je vremena trebalo da otvorim komentar! Ovo je četvrti pokušaj - ne znam zašto mi se sporo otvara. Ja s nestrpljenjem čekam preporuke za čitanje.

neutrino kaže...

@ ??? - ja sam sinoc malo pogledao ove tvoje countere. Mogli bi biti zgodni. Jednog sam i stavio pa sad cekam da vidim sto ce mi pokazati ;-)). Drugog cu staviti kad uhvatim vremena.

@ blini - wow!! Cetvrta zena koja je procitala post do kraja i onda se jos uspjesno othrvala mukama sa otvaranjem komentara ... Svaka cast! Mislio sam ovaj vikend malo uredjivati taj knjiski kutak ... vidjet cemo koliko gospodja dopusti :-))


Nego jel svi imate te probleme sa otvaranjem komentara ili samo blini?

Anonimno kaže...

Dobro jutro, ja nemam nekih većih problema s otvaranjem, ali se pitam kakva je promocija ovog tvog bloga među npr. blogerima koji su isključivo na blogu.hr (nekako vjerujem da su oni tvoja ciljana publika). Pretposvljam da imaš određeni broj poznanika od ranije i da na tuđim blogovima ostavljaš komentare. Ostaje li na njima link na ovaj blog ili se mora ići na stari pa na ovaj? Oprosti što inzistiram nakon što si već vjerojatno objašnjavao te stvari. Bilo bi mi žao da ovako organiziran blog nema široku publiku. Najozbiljnije.

neutrino kaže...

Promocija?

:-)))

Dobar vic.

Kad ostavim komentar na blog.hr-u ne mogu ostaviti link ovog bloga jer blog.hr nema tu mogucnost.
Zato i dalje stoji moj blog na blog.hr-u sa linkom ovamo.

A sto se tice ciljane publike, moja ciljana publika su svi koje zanima sto pisem, bez obzira da li dolazili preko blog.hr-a, bloger.hr-a mojbloga ili me nasli na neki drugi nacin ...

Anonimno kaže...

Ma nije vic, vidim ja da se opet moramo svađati. Pa jel" tvoj blog proizvod, jel mora doć" do korisnika, jel" želiš što više tih korisnika, pa kako će netko saznati za taj proizvod?
Moraš ga predstaviti, reklamirati, izazvati kod potencijalnih korisnika želju da ga koriste (da ne kažem konzumiraju). Zar si načine kako te netko može naći prepustio slučaju (nakon toliko truda)? Možda ti vidiš broj posjeta na counteru, ali nema baš previše povratnih informacija koje ostavljaju zadovoljni korisnici. Koliko god ti svoj blog smatraš svojim kutkom, njegova kvaliteta se mjeri zadovoljstvom i ispunjenjem nekih očekivanja onih kojima je namijenjen - čitateljima. I nemoj mi reći da nije namijenjen čitateljima jer bi ga u tom slučaju pisao na papiru ili ovaj isti napravio nevidljivim za javnost.
???

neutrino kaže...

Hej ??? s kime se ti svadis?

Ne trci pred rudo, daj mi priliku da i ja nesto kazem :-)

Najprije - jesi vidla kako mi je danas dobro poceo dan? ;-)

A onda da razjasnimo neke stvari.

Ne dozivljavam svoj blog kao proizvod. Ne trudim se prodati ga i ne trudim se privuci sto veci broj klikova. S druge strane, ne skrivam se - prilicno jasno dajem do znanja da imam svoj blog.

Htio bih imati veliki broj citatelja, ali to nije isto sto i veliki broj posjeta.

Reklamne kampanje ili neki marketinski potezi donose kratkorocno velike posjete, ali njihov dugorocni efekt nije narocit. Barem ne u mojem slucaju.

Vjerujem da sam dosta dobro obradio "kanale distribucije", a naravno da uvijek moze i bolje.

Volio bih kad bi bilo tisuce ljudi koji bi me svakodnevno citali, ali to sto ih nema ne mora biti samo zato sto nema reklame. Mozda sadrzaj nije svima zanimljiv?

Inace, hvala na komplimentu glede uredjenosti bloga. Laska mi to.

Anonimno kaže...

UHHH, nemam vremena, ali opet smo na tragu razgovora o "istarskom pršutu". Ne svadim se, iznosim mišljenje.

"Reklamne kampanje ili neki marketinski potezi donose kratkorocno velike posjete... " - pogrešno, POGREŠNO!!!

Ja znam da ti vjerojatno svoj blog doživljavaš kao svog kućnog ljubimca, ali on je ipak PROIZVOD, koliko god to zvučalo hladno (ma ne mora ni biti hladno).

Prije nego nastavim... koliko si upućen u FILOZOFIJU marketinga (čisto da znam s kim imam posla :)))

Kako radi counter? Imaš li nekih novih saznanja o posjetiteljima?

Onaj drugi ti pamti preko tisuću posljednjih posjeta. Ja stvarno mislim da je ovaj tvoj najlošiji od ta tri. (to je smao moje iskustvo, nije rečeno da je zaista tako)

???

neutrino kaže...

Pitao sam te s kime se svadis jednostavno zato sto si u svom prethodnom komentaru i postavila pitanja i pokusala dati odgovore. Zato rekoh, hej - tu sam - cekaj da ti ja napisem da pisem blog samo za sebe pa me onda napadni zbog toga ;-))

E sad cemo malo raspravljati o marketingu. ::) ::)

Kako da ti kvantificiram svoja marketinska znanja? Sluso, polozio, zivio, primijenio. Nije bas da zivim od marketinga, ali mi nije stran.

Blog je proizvod toliko koliko je i znoj proizvod. Ili odrezana kosa.
Naravno da netko moze i na odrezanoj kosi zaradjivati, ali vecina ljudi odrezane uvojke cuva za uspomenu ili jednostavno baca u smece.
Odrezana kosa postaje proizvod kad se netko potrudi takvim ga uciniti.
Ja se ne trudim svoj blog uciniti proizvodom, nista vise nego sto nastojim od svoje dnevne sobe uciniti proizvod.
Volim kad me ljudi posjecuju, volim pricati, volim da im bude ugodno u mom drustvu, da im se svidi moj dnevni boravak, da mi laskaju kako sam pametan i kako mi je krasna kuca - ali ne bavim se ugostiteljstvom. Potrudit cu se da im serviram neko jelo koje znam da vole, ponudit cu im svoje omiljeno pivo ili vino, ali to nije moj proizvod. (nadam se da je jasno da je primjer sa dnevnim boravkom tek usporedba koju je moguce paralelom, ali ne i bukvalno, prenijeti na blog)

Nemam pojma kako radi counter - morat cu doci doma i preko vikeda to malo provjeravati. S posla nemam ni vremena ni privatnosti baviti se time.

Anonimno kaže...

OK, treba biti pažljiv u ovakvoj komunikaciji (ne brzati - kažem ja sebi), ima ona neka svoja ograničenja. Opa, ti na poslu kradeš vrijeme, ja ga kradem, ali za svojim radnim stolom, kod kuće.

Ma ja ipak mislim da je tvoj blog proizvod, pa proizveo si ga! Ne mora baš svaki proizvod donijeti zaradu. Iako, ako ćemo se striktno držati famozna 4 P marketinga, proizvod mora imati i svoju cijenu. To još uvijek ne znači da njegov kreator zarađuje prodajom, odnosno plasiranjem na tržište. Blog.hr ima čitav niz lista, mjesta na kojima su proizvodi dostupni potencijalnim korisnicima. Na bloggeru to nije slučaj, ako se ne varam.
Naime, (hm. priznanje br.1) ja imam već dulje vrijeme jedan blogić ovdje. Osim jedne bliske osobe koja je znala za njega, slučajno je svratila i ostavila komentar ČAK JOŠ JEDNA djevojka iz Kuala Lumpura. Na blogu su fotografije i par riječi na talijanskom, a ona me pita kakav je to čudan jezik - i to je to. Nikakve promocijske aktivnosti nisu poduzete i to je rezultat. Trebalo je ostavljati linkove "a destra e a manca", pisati o tom blogu, pisati, trčati uokolo, itd.

Zašto ja ne mogu ostaviti kod statcountera (onog prvog navedenog). Zbog nečeg ga ne prihvaća. Ne shvaćam zbog čega. napomena - prešlo se na onu beta varijantu (što god to bilo). Inače, meni je mnogo toga ovdje komplicirano u odnosu na blog.hr.
???

neutrino kaže...

Kradem vrijeme?
Ne, ja samo ono vrijeme koje imam pravo potrositi na odmor tijekom radnog dana iskoristim baveci se blogom ...
Proizveo sam i znoj - kako rekoh - pa on nije proizvod.
Blogger ima neku vrlo ogranicenu listu istaknutih bloggera i ima onih par sekundi na naslovnici.
Ali nema cool i almost cool listu.
No zato ima neke druge mogucnosti (npr - cini mi se da me Google puno vise pronalazi sada nego prije).
Bez linkova nitko ne zna za tebe, to je istina.
Statcounter jos nisam stavio (stavio sam onaj drugi. Ne znam zasto ga ne bi mogla staviti) Uzgred i ja sam na beti.
Javi ako trebas kakvu pomoc - mozda nesto i znam.