Rad nedjeljom

"Prekovremeni rad je pokazatelj da nekaj kod radnika ne stima" - govorio je moj bivsi sef.

A mi smo obicno dodavali - "ili da ti je sef idiot" i nastavljali drobiti neplacene prekovremene ...

Danas je nedjelja. Vec drugi dan ovog predivnog vikenda u kojem je vrijeme toplo i suncano, kako se samo moze pozeljeti.

A ja sam na poslu.

Proklinjem svoju ljenost da neke stvari napravim na vrijeme i sad ih radim u svoje slobodno vrijeme i gubim ovaj prekrasan vikend.

A mogli smo otici negdje ...

Uz to, doma je crkao kompjuter i tko zna kad cu naci vremena odnijeti ga majstoru ...

S obzirom da na poslu radim a doma nema kompa nema ni slijedeceg posta.

Ostala su mi jos dva interviewa ali ih ne mogu objaviti jer nemam vremena prirediti post.

Nemojte me zaboraviti.

Neutrino


P.S. Uza sve to i Xiola je otkrila identitet. Sad znam da nije plava. K vragu ...

11 komentara:

Anonimno kaže...

Al' mi je zato glava supljikava. A nisam ni plava. Rusim stereotipe, ah. Stono bi Urge Overkill rekli, girl, you'll be a woman soon. Brbljam. Odo'.

Anonimno kaže...

bolje bi bilo da pjevaju : girl, you`ll be married soon :)))

Anonimno kaže...

Ot'šla mat'čna, garant.

Anonimno kaže...

gefufna?

Anonimno kaže...

100% cincilator.

Anonimno kaže...

oh, Guzijolo, te naocale tako laskaju tvojemu licu... :D

Anonimno kaže...

Da, znam, pasu mi ko pasteta na bijeli kruh.

neutrino kaže...

Jos ne znaju sta mu je. Konzilij se redovito sastaje i ocekuje se da bi dijagnoza mogla pasti danas ili najkasnije sutra. A onda jos samo nevazno pitanje kolko ce to kostat i tko ce to platit...

Jos je i godspodju jucer zabolio zub i ocekuje se da ce popravak kostat oko 400 funti (4 soma kuna jelte)

Pa hrkljus!!

Anonimno kaže...

Ne igraj se s prioritetima: prvo popravi gospođu! ;))

Anonimno kaže...

@mufasa, :DDD

Anonimno kaže...

A ja radim iducu nedjelju...