U roj u roj !!!

Swarm

Koja cudna rijec ...

Ima dosta znacenja ali se sva na kraju svode na istu stvar.

Zapravo je cista biologija.

Swarm bi bio roj, plova ili jato - tj. grupa zivotinja koje se skupljaju i putuju u istom smjeru. Poznato je da je rojenje kod pcela nacin sirenja kolonija.

Osim bioloskog, postoji i vojno znacenje swarminga. To bi bio zajednicki napad veceg broja nezavisnih jedinica na cilj. Koristi se od prvih ratova, srednjeazijskih strijelaca koji bi sa raznih strana morem strijela napali protivnika, sjevernoamerickih indijanaca, napoleonove vojske, raznih gerilskih vojski, ali i njemackih podmornica u WW2. Danas tu metodu i u mirnodopskim uvjetima koriste paparazzi npr.
Onda ima jos nekih igrica koje se tako zovu, pa bandova, pa jedan film o pcelama ubojicama, pa neka sposobnost Pokemona itd ... sve u svemu - roj ...

Blogswarm bi onda bio nesto kao rojenje blogova ili blogera ... kad svi pisu o istoj temi u isto vrijeme - i to ne slucajno ...

Pa eto - i ja se danas rojim ...

Ako niste unaprijed znali vjerovatno vas cudi da veliki broj blogova koje ste danas otvorili pisu o tom novom i neocekivano dobrom sajtu www.politika.com

Kako rekoh - rojimo se.

Necu vas previse daviti s time sto je pollitika.com. To je mrak vec nadugacko i nasiroko objasnio puuuuno bolje nego sto bi to meni uspjelo.

Ako ste znali naci moj blog znat cete i kliknuti na link pa pogledati sami.

Mozete slobodno i kliknuti na banner tu na desnoj strani - odmah da vam velim da ako kliknete na banner i tak odete na site ja cu skupiti brazilion bodova i dobiti zlatnu udarnicku znacku, a mozda cak i podmetac za pivsku kriglu ...

Nisam vam htio pricati niti zasto se meni to cini dobra ideja i zasto i ja tamo vec neko vrijeme pisem. Rekoh, to sam vec napisao tamo. A onda sam si mislio da nije zgorega ponesto i ponoviti, pa vam ustedim vrijeme traganja za mojim starim upisima tamo ...

Dakle, sto cu ja na pollitici?

Iz nekoliko razloga.

Politika, uz nogomet, čini jednu od onih tema o kojoj svi uvijek znaju sve, bez obzira na svoje obrazovanje ili svjetonazore. A kako bih ja onda, skroman kakav već jesam, izbjegao izreći svoje mišljenje o najzanimljivijim političkim pitanjima današnjice?

Složio sam se sa svim onim Mrakovim uvjetima korištenja pročitao što se smije i što se ne smije, pa sam si u glavi složio neku osnovnu ideju ovog mog dnevnika.

Politiku smatram nedjeljivom od svih ostalih životnih sfera. Ako ništa drugo, tu se donose zakoni koji reguliraju sve ostalo - i sport i prehranu i aute i modu ... Pobjeći joj se ne može, pa je smiješno i pokušavati ili se pretvarati da si apolitičan.

Onda, ima u politici i nekih zgodnih moralnih, ali i drugih pitanja o kojima volim razmišljati i koja volim postavljati sebi i drugima.

Tako da bih se rado odazvao zovu pollitike i kad bi se radilo samo o mjestu gdje se pretresaju politička pitanja. No, kako mi se čini da Mrak i društvo imaju i nešto više na umu - baš me mami promatrati iz bliske blizine što će se dešavati.

Ako se ova inicijativa ne izrodi u puki predizborni balon neke od
političkih stranaka (a u Mraka imam povjerenja da se to neće dogoditi) vjerujem da bi se moglo raditi o nečemu zanimljivom i korisnom. I sad, ako bi se tu zbilja radilo o nečemu mudrom što bi moglo odigrati neku, pa makar i sporednu ulogu u predstojećim izborima, ali i općenito malo zagrebati po ustajalim politikantskim vodama domaće scene - opet se pitam - što ću ja tu?

Ja zbilja ne mogu pratiti sva domaća događanja poput većine posjetitelja tog portala jednostavno zato što ne pratim domaću televiziju i nikako ne mogu znati što je Hloverka sinoć izjavila.

Ako to ne napiše netko drugi.

A to je već komentiranje komentiranog.

No, zato mogu skupljati odjeke.

Mogu komentirati ono što se ovdje čuje i ono što se ovdje o nama priča. I hoću.

Mogu prepričavati neke ovdašnje događaje ukoliko ih smatram zanimljivim čitateljima u Hrvatskoj. I hoću.

Mogu iznijeti neka svoja zapažanja ili predstaviti neka ovdašnja politička rješenja. Bilo zato što vjerujem da ih treba kopirati, ili zato što vjerujem da ih svakako treba izbjeći. Hoću i to.

I konačno, mogu - ničim izazavan - iznijeti svoja razmišljanja o nekim univerzalnim političkim pitanjima i o pravu da se pollitika uopće miješa u neka pitanja. Vjerujem da sam u stanju nakucati nekoliko kartica prilično zanimljivog teksta s kojim se sigurno dobar dio čitateljstva neće složiti. Pa ću onda i to ...



I jos cu vam samo reci kako ce se postojanje pollitike odraziti na moje vjerne citatelje ovdje.

Jednom rjecju - nikako.

Ja cu ovdje i dalje bistriti neke teme koje me interesiraju pa makar bile i politicke.

Ali vas necu previse daviti politikom jer sad imam ventil za te stvari ... past ce tu i tamo koji cross - posting (mrak jesi vidio kako usvajam terminologiju?!?!) tj. poneki cu post objaviti i tu i tamo, ali bez brige - daleko od toga da cu se zaokupiti politikom i zapustiti druge sfere ovog bloga.

Danas se, eto, rojim skupa sa drugima, ali nemojte da vas to sprjecava da sutra dodjete procitati novi post koji je tu trebao biti ali sam se ukljucio u rojenje ....

6 komentara:

Unknown kaže...

aha, we dit it :)

super, thanks

Anonimno kaže...

Mirzino jato.

Anonimno kaže...

Zajedno smo jači!
Glede logotipa, isprika. Nisam stigla proučiti vlasništva niti originale, a svidio mi se. Nadam se da nije problem što sam ga maznula? Ipak je za zajednički cilj.

neutrino kaže...

@ mrak - nema na cemu.

@ xiola -Da znas da sam se i ja toga sjetio :-)) Zato i insistiram na prijevodu ROJ

@ athena - ma ne brini se, nema potrebe za isprikama. Logo je ionako Mrakov, ja sam se samo igrao sa postojecim. A meni je veeeeelika cast da se jos nekome svidja :-))) Samo ga ti koristi.

Anonimno kaže...

samo tako djeco, borite se za ideale / nikada ne dajte da gaze nas blogere male

Anonimno kaže...

Čak i ja sam se u ovo uključila :)