Otkrio sam toplu vodu

Nakon što su ga već svi probali, opisali, opjevali, a neki i kupili konačno sam i ja odlučio prošetati malo po tom YouTubeu.

Mislim, prije sam po raznim blogovima nailazio na raznorazne video uratke i koji put sam bio zbilja oduševljen onime sto su ljudi tamo iskopali.

No, ja se nisam upuštao u pretraživanje. Djelomično zato što nekako nikad nisam imao vremena, a djelomično i zato što sam poznavajući sebe - očekivao da će mi par sati proletjeti kao ništa.

I kad sam konačno zbilja otišao tamo ...

Ne znam koliko je sati prošišalo, ali znam da sam našao toliko toga što želim pokazati i na svom blogu ...

Evo recimo, pisao sam već o Strictly Come Dancingu - natjecanju u kojem se poznati takmiče u klasičnim i latino plesovima. Svaka je poznata faca sparena sa jednim profesionalnim plesačem ili plesačicom za cijelo vrijeme trajanja showa.

Svake subote par koji dobije najmanje glasova publike napušta natjecanje.

Prve večeri opću pozornost muževa privukao je ovaj nastup.

On je nekakav radio DJ i ima nešto talenta, ali ona ... pardon Ola ...

On je dakle celebrity a ona profesionalka. Ovo je njihov nastup prve večeri. Plesali su ča-ča-ča.

Zbilja vrijedi pogledati ... čak i ako vas ne interesira ples ...





Mislim da bi se moglo svidjeti i damama i gospodi :-))

Zar nije i kod nas trebalo ove jeseni početi nešto slično???


UPDATE:

Svih mi doboša Darkvuda!!

Jelenskih mi rogova!!

Mlijeka mi u prahu i drugih mliječnih proizvoda ...

Nemreš bulivit!!!

Urekao sam ih!

Ispali su.

Danas.

Oh!

10 komentara:

Anonimno kaže...

Uh, u prvi mah pomislih da je to ONA Jordan. Mrs Peter Andre, to jest.

neutrino kaže...

He-he-he ...

To je OLA Jordan, a ti vidim ne pratis Strictly come dancing.

Zalim te.

Tvoj zivot nema smisla :-))

Anonimno kaže...

Znam, to mi je kriz kojeg moram nosit na plecima mi slabasnim. Trenutno se borim sa Antoninijevim Blow Upom. A valjalo bi poc u krpe jer sutra RADIM! Argh!

Anonimno kaže...

Najbrža stvar na koju sam ja 'plesao' bila je 'Da li znaš da te volim?'

Anonimno kaže...

Ahaha, imas oko urokljivo.

Anonimno kaže...

i ja bi s njim plesala... :)

mislim, nije da znam plesat, ali... hmmm... kažeš, plesao je sa ženskom? nisam ju primjetila... :))))

neutrino kaže...

@ xiola - pa kako se mozes tako zlurado ceriti ... meni je ovdje dan zalosti :-((

@lav - :-D

@ otrovna jabuka - heeej pa gdje si ti do sada???
Inace, nemam pojma o kojem to tipu ti govoris, ja samo vidim zensku ...;-))

Anonimno kaže...

tu sam, šuljam se naokolo, a sad si mi baš uljepšao dan kad si mi se ovako razveselio. (znam da je noć, ali šta će reć gospođa neutrino ako izjavim da si mi uljepšao noć...)

a opet... kad ti ovako svečano izjavljuješ da vidiš samo žensku na slici... a ja ti lijepo rekla da je na slici samo frajer...

he he he ;-)

Anonimno kaže...

a to je i dalje popularno tamo, vidi... :D

neutrino kaže...

@ jabuka - nije moja zena ljubomorna - dokle god samo gledam :-))

@ blueville - ma popularnije nego ikad ... obnovili su ga i osvjezili ... samo je Bruce Forsyth jos uvijek isti, ali je stari jos uvijek maher :-))