Bond je sišao sa ekrana

Ostadoh danas neplanirano doma.

Uhvatio me zub noćas nemilo. Natekoh ko bundeva.

Ujutro sam se jedva odtaljigao svom zubaru i dobio antibiotike i painkillere.

Onda sam javio na posao da me danas neće vidjeti u svojim redovima i dođoh se doma izležavati ženici na grbači.

I tako sam gledao telku ... blože moj koliko ja dobrih stvari propuštam radeći ...

Dakle, dok sam ujutro čekao da odem zubaru, gledao sam sjajan dokumentarac "Generacija 7/7" u kojoj je DJ na Radiju 1, a inače sikh, istraživao utjecaj bombi u londonskoj podzemnoj na muslimansku zajednicu u UK.

Tip je mlad i neopterećen nekakvim teškim filozofijama, pa je uspio razgovarati sa mladićima koji žive u istom predgrađu Leedsa iz kojeg potječu dvojica bombaša. Pa je razgovarao sa nekoliko muslimanskih obitelji, a bio je i na festivalu Sikha gdje je pričao sa mladim Sikhima. Interesantno je bilo njihovo ponašanje u kojem se pokušavaju maksimalno ograditi od Muslimana.

Naime, njih pogađa taj "Asian" izgled koji danas sve više biva poistovijećen sa Muslimanima.

Pa imaju majice "Don't freak - I am Sikh".

Photobucket - Video and Image Hosting


Muslimani pak imaju majice "Don't panic I'm Islamic"

Photobucket - Video and Image Hosting

------------------------------------------

Onda sam popodne odgledao jednu seriju humorističkih i taman kad sam mislio ubiti oko prebacim na BBC news a tamo:

Breaking news - slike policijske akcije u sjevernom Londonu gdje se pretražuje kuća ubijenog ruskog špijuna zbog straha od radijacije.

Naime, danas je službeno objavljeno da je u urinu bivšeg ruskog špijuna Alexandar Litvinenka pronađen Polonij 210

Po prvi put sam u stvarnosti čuo nešto o čemu sam inače samo čitao u Ludlumovim i Le Carre-ovim knjigama.

Najprije malo pozadine:

7 LISTOPAD

Ruska novinarka Anna Politkovskaya, kritičarka ruske vlade i posebno njenog ratovanja u Čečeniji ustrijeljena je u Moskvi. Litvinenko počinje istraživati tvrdnje da je ubijena zbog svojeg posla.

1 STUDENI

Litvinenko se sastaje sa dva rusa u londonskom hotelu - jedan od njih je bivši KGB - ov dužnosnik. Također se sastaje sa akademikom Mariom Scaramellom u sushi baru i vjeruje se da je na tim sastancima dobio dokumente o smrti novinarke.

Nekoliko sati nakon svojih sastanaka Litvinenko je primljen u Barnet General Hospital, u sjevernom Londonu jer se žalio da mu nije dobro.

11 STUDENI

U BBC - evoj emisiji Litvinenko tvrdi da je "jako loše" nakon "ozbiljnog trovanja".

17 STUDENI

Litvinenko je prebačen u University College Hospital, u cenralnom Londonu, jer mu se stanje pogoršalo. Stavljen je pod nadzor naoružanih policajaca

19 STUDENI

Objavljeno je da je Litvinenko otrovan Talijem, visoko toksičnom kemikalijom koja se nekad koristila za trovanje štakora.

20 STUDENI

University College Hospital objavljuje da je Litvinenko prebačen na odjel intenzivne njege. Objavljene su njegove slike gdje se vidi da je dramatično smršavio i izgubio kosu

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


Te su slike otkrile učinke očitog trovanja

Scotland Yardova antiteroristička jedinica preuzima istragu. Policija tvrdi da slučaj smatraju "namjernim trovanjem" ali čekaju nalaze toksikoloških testova.

Kremlj odbacuje objede da je ruska vlada naredila trovanje Litvinenka zbog njegovih kritika režima

21 STUDENI

Nije jasno što je uzrok njegove bolesti

Professor John Henry, toksikolog, tvrdi da je uzrok možda "radioaktivni talij".

Doktori koji ga liječe ne vjeruju da se radi o taliju

Mario Scaramella izjavljuje na tiskovnoj konferenciji u Italiji da se susreo sa Litvinenkom u sushi baru kako bi razgovarali o e-mail prijetnjama koje su dobili.

22 STUDENI

Litvinenkovo je stanje proglašeno "kritičnim".

Dr Geoff Bellingan, iz University College Hospital, odbacuje talij kao mogući uyrok i tvrdi da radioaktivno trovanje nije vjerovatno. Ne zna se što jest.
Ruska obavještajna služba poriče udio u trovanju Litvinenka.

Litvinenko dobiva srčani udar tijekom noći u srijedu.

23 STUDENI

Objavljena je smrt Aleksandra Litvinenka.

24 STUDENI

Litvinenkov prijatelj Andrei Nekrasov kaže da mu je Litvinenko nekoiko sati prije nego što je ostao bez svijesti rekao"Gadovi su me sredili ali neće uspjeti srediti sve".

Ruski premijer Putin, izjavljuje na tiskovnoj konferenciji da je Litvinenkova smrt tragedija, ali kaže da nije vidio definitivan dokaz da se radi o nasilnoj smrti.

Litvinenkov otac tvrdi da mu je sina ubila "sićušna nuklearna bomba".

A u izjavi napisanoj prije smrti Alexander Litvinenko optužio je Putina da je čovjek odgovoran za njegovu smrt.

Policija je našla tragove radioaktivnog materijala u sushi baru i hotelu gdje je bivši špijun boravio 1. studenog i u njegovom londonskom domu.


Gledao sam jednu od rijetko neinformativnih tiskovnih konferencija gdje je čelništvo Health Protection Agency - Agencije za zaštitu zdravlja trebalo informirati i umiriti javnost glede opasnosti za zdravlje drugih.

Baš im i nije uspjelo, ali se zahvaljujući pitanjima novinara uspjelo shvatiti da je Polonij 210 takozvani alfa emiter.

To znači da čestice radioaktivnog zračenja koliko god razorne bile ne mogu proći kroz ljudsku kožu.

Ali ako uđu u tijelo kako se atomi polonija raymile po tijelu tako alfa zračenje uništava unutranje organe.

Radioaktivnih čestica ima samo u tjelesnim izlučevinama pa bi u opasnosti mogli biti samo oni koji su s njima bili u doticaju i nakon toga ih unijeli u organizam ...

Sve u svemu - jeziva priča ... toliko liči na špijunske filmove da za sada nemam komentara ...

10 komentara:

Anonimno kaže...

Vidjet te majice i u zivo...
ja ipak preferiram onu We are all LondONErs! ;)

Jimbo Jonez kaže...

Ovo s radioaktivnim pizdarijama... nekad sam nesto svrljo o aktivnostima hladnoratovskih obavještajnih i paraobavještajnih službi... uglavnom ovo trovanje radioaktivnim tim neznam kako bi to ni nazvao... to je specifično bilo za ex STASI. A Putin je bio nekad šef KGB-a za DDR... malo mi tu ima čudnih koincidencija.

Anonimno kaže...

A jesi gledo Countdown? This Morning? The Paul O'Grady Show?

Anonimno kaže...

offtopic: malo te zebe tipkovnica... :))))

Anonimno kaže...

nadam se da je zub bolje.

ps. znas, potrosio si mi temom nesto vremena. zanimljivo mi ovo o poloniju. idem googleat. :))

Sjećanja kaže...

Kad sam vidjela naslov ponadala sam se da ćeš nešto o novom Bondu. A ovo smo naravno pratili pomalo, nisam uhvatila baš tako detaljnu TV emisiju. Zastrašujuće i više nego ružno jeste, ali mislim da nije ovovjeki novitet. Ljudska vrsta je straaašno daleko od civiliziranog, visokomoralnog, poštenog, LJUDSKOG ponašanja i življenja. Ili ja ne znam što znače ti pojmovi?!

neutrino kaže...

@ Mia - Mia? Sa Croatsa? Inače ja furam kapu sa tim badgeom.

@ Jimbo - pa nije slučajno da se baš Putina optužuje zog ovoga ... priča se da su se tajne službe strašno razmahale pod njegovom vlašću

@ xiola - nisam, fala bogu imam daljinski :-))

@ jabuka - ynam. bolio me yub :-))

@ zli_girl - bolje, bolje fala na pitanju, u ponedjeljak ga vi[e ne bu ...
Oprosti što sam te zainteresirao :-))

neutrino kaže...

@ Vlasta - neću o novome Bondu jer kad ga ja konačno pogledam to više neće biti vijest ni u Gornjoj Volti.

Anonimno kaže...

potpisujem ovo zadnje.

a ovaj radioaktivni insajder trik - brrrr faking hel!
nisam (ni ja) uspio upratit ovaj slucaj po rijetko gledanim vijestim zadnjih dana, fala za ovo.

hej, a na onoj Sikhshkoj majici, onaj sikhshki grb bi kao trebao uliti povjerenje (don't freak)? sa ona dva handzara jatagana glavosjeka ukrstena...? ;)))

neutrino kaže...

@ ovajonaj - radi se zapravo o četiri oružja. Ono u sredini je dvosjekli mač, ono okruglo se baca ko frisbee ali ima ostricu, a prekriženi su valjda zbilja neki handžari (ne kužim se uopće u hladno oružje).

To je inače simbol religije Sikha koji je usporediv sa križem (toliko o jezivim simbolima vjere), islamskim polumjesecom i davidovom zvijezdom...