Na toj prvoj strani docekao me ovaj upis - donosim ga ovdje u prijevodu a original mozete procitati ovdje :
Nedostupnost Bloggera (roman)
Bila je mračna i olujna noć. Zrak je stajao. I previše. A ipak je
bilo olujno.
Odjednom, začuo se beep iz pagera uz uzglavlje.
Inžinjer se probudio, zgrabivši sok da mu izoštri čula. Blogger se srušio. On ga
je morao ponovo podići....
Kad uhvatim priliku napisati moju šund priču o ustrajnom Blogger inžinjeru koji se bori da site održi na životu, koristit ću protekli tjedan kao glavni izvor dramskih zapleta. Do tada ću, kao i mnogi od vas, gledati na protekli tjedan s nervozom, razočaranjem i možda čak i malo ljutnje.
Ne morate tražiti dalje od našeg status bloga da bi saznali, a možda ste i sami iskusili da je Blogger imao značajan broj neplaniranih nedostupnosti tijekom proteklog tjedna (oprostite mi na eufemizmima) a i pregršt planiranih radi čišćenja za neplaniranima. Radilo se o Murphyjevskoj kavalkadi nestanaka struje, problema sa serverom, nepouzdanog mrežnog hardwarea i nadam se da ćete mi vjerovati kad vam kažem da su Bloggerovi djelatnici još više ojađeni time od vas.Prvo, primite naše isprike.
Zbilja nam je žao što vas je ta nedostupnost mučila. Prošlotjedni događaji nisu reprezentativni pokazatelj kakvu vam uslugu želimo pružati. Ipak, još važnije, što činimo kako bismo ovo spriječili u budućnosti?
Evo dobrih vijesti:
- kratkoročno, zamjenjujemo nepouzdani hardware i povećavamo naše kontrole kako bismo spriječili probleme prije nego što nastanu (oprostite mi na klišeima). Planirana nedostupnost ovog popodneva služila je upravo tome.
- dugoročno, razvijamo novu verziju Bloggera sa nekim sjajnim novim svojstvima, koja počiva na tehnologiji i hardveru koje ima dokazanu pouzdanost Google-kvalitete. Sadašnja infrastruktura Bloggera je - iako obnavljana kao i Lincolnova sjekira* - ista ona koju je Google kupio prije četiri godine. Naravno, gradili smo na njoj i od tada je značajno proširili, ali je istina da smo je više nego prerasli. Nova verzija je kompaktnija i manje izložena pogreškama.
Do sada sam shvatio da se s mojim blogom ništa nezgodno nije događalo - ja sam naime na novoj verziji bloggera, ali me ovaj tekst počeo previše zanimati da bih ga tu prestao čitati ...
Vijesti postaju još i bolje. Davno smo predvidjeli potrebu za dugoročnim rješenjem. Dovoljno davno da je sad skoro gotovo, i možete ga koristiti kao beta verziju novog Bloggera. Ako se možete prebaciti na nju (vidi uvjete requirements) zbilja bi trebali.
Nova je verzija Bloggera bolja u gotovo** svakom pogledu, uključujući i pouzdanost (Vrijedi napomenuti da nijedan od prošlotjednih problema nije pogodio novu verziju Bloggera ili njene blogove). Bio je ovo loš tjedan za Blogger, i, kako se nadam da uviđate, mi to ne poričemo. Umjesto toga, poduzeli smo i nastavit ćemo poduzimati posebne korake koji će Blogger učiniti pouzdanijim, i sveukupno boljim servisom za vaše korištenje.
I na kraju jedna dogfood*** napomena, sretan sam da vam mogu priopćiti da je naš status blog sada na novoj verziji Bloggera. To znači da smo se riješili problema Kvake 22 po kojem nas problemi sa starom verzijom Bloggera sprječavaju da vas obavijestimo o problemima sa starom verzijom Bloggera. (I sredit ćemo i bug po kojem izgleda da svi postovi na tom blogu dolaze od mene. Radimo na tome)
*(sjekira koju čuvaju u Lincolnovom muzeju koja je prema vodiču upravo ona koju je i Lincoln koristio iako je za života kustosa zbog dotrajalosti promijenila dršku pet puta i metalni dio dvaput)
** Nova verzija Bloggera dostupna je samo na Engleskom, što ćemo uskoro popraviti. Također FTP objavljivanje još nije moguće, ali i to uskoro dolazi. Jednom kad te stvari budu na mjestu, nova će verzija biti bolja od stare u svakom pogledu.
*** postoji teorija poslovanja po kojoj tvrtka mora i sama koristiti svoje proizvode (na primjeru tvrtke koja proizvodi pseću hranu)
Osupnuo me stil i poruka.
Jest da je to najteža riječ za izgovoriti, ali ovo je jedno "Oprostite" sa stilom ...
Jednostavno nisam mogao ne povući paralelu izmedju ponašanja Blog.hr-a proljetos i ponašanja Bloggera.
I to bez ikakve malicioznosti. Nadam se da će onaj simpatični mladić jednom shvatiti zašto se gigant tipa Bloggera ovako obraća svojim korisnicima. (Pisao sam ovo prije nedjeljnog ponovnog pada blog.hr-a, ali vidim da se ništa naročito nije promijenilo ...)
Ah da još obnavljam blog na Blog.hr-u obavezno bih ovaj post proslijedio redakciji
(Ako me čitate na mojblog.hr-u moram napomenuti da imate odličnu ekipu koja na e-mailove izuzetno brzo odgovara bez obzira na doba dana i noći. Ako me čitate na bloger.hr-u moram vam reći da je poslati e-mail adminu isto kao i baciti ga u hladnu vodu ... )
Već neko vrijeme želim objaviti jednu seriju o ponašanju prodavača, ili drugih čiju robu i usluge koristimo, prema korisnicima svojih usluga.
Neću kukati. Navesti ću samo jednom tjedno po jedan primjer koji i vama možda pomogne da sagledate svoj položaj na tržištu.
Meni je pomoglo.
A istovremeno, pokušat ću istjerati neku pravdu kod jednog hrvatskog prodavača usluga koji ima jako dobar tržišni položaj na svom specifičnom tržištu (nije Kraš). Držite mi palčeve...
Tako da ću vas kad završim sa serijom primjera o odnosu prema korisnicima obavijestiti kakvi su mi rezultati.
Imate i vi domaću zadaću. Kad negdje pročitate neki članak, post ili štogod slično na ovu temu, možete li mi ostaviti link u komentarima?
15 komentara:
sad povodom zadnje havarije blog.hr prvi put su napravili neku kvazi ispriku, ali se ipak i oni mjenjaju. evo sad su obecali da ce odgovarat azurno na upite mejlom jer to nisu prije mogli zbog ogromnog broja spama.
još jedan izvrstan i bitan post. jedva čekam najavljenu seriju. a problem s bajama s 'blog.hr'-a nije (samo) u tome što oni ne znaju napisati ovakvu ispriku, niti (samo) u tome što pišu onakve brabonjke od isprika kakve pišu, nego u tome što bi se oni (i kad bi im netko neutralan pripremio dvije isprike, jednu ovakvu i jednu onakvu), uvijek bez trunke oklijevanja i s punim uvjerenjem da su dobro izabrali - odlučili za one brabonjke. takva su pojava ...
@ jimbo
Sinoc sam vidio tu ispriku i moram priznati da se radi o koraku od sedam milja. Ne znam sto ih je na to natjeralo. Sad se pitam sto im je trebao onaj zavjet sutnje kad sam ih pitao iste te stvari prilikom lipanjskog pada sustava ...
Nisam vidio to obecanje o brzom odgovaranju. Gdje to ima? Imam jedan mail za poslati im - nisam naime jos dobio odgovor ...
@ lav hvalitelj - :-)) Sjajno uoceno ... Ipak, iako su najveci i najjaci - ne treba zaboraviti da se radi tek o jednom mladicu koji tek uci osnove lijepog ponasanja. Ne kazem da mu treba gledati kroz prste, ali treba to imati na umu ...
Pesek je presladak!!!
(trenutno se ne mogu sjetiti ni jednog primjera dobre isprike potrošačima, ne kažem da ih nema; a što se tiče blog.hr, ne bih ih previše kudila, iako..., nadam se da su pogreške (u ponašanju) pripisive mladosti i da će još mnogo toga naučiti. Najviše mi smeta brzopletost (i nepismenost) na naslovnici: Postojna je u Istri, netko je brao grožđe u Buju, biska je obrok - da se sjetim samo nekih sitnica. Malo su mi smiješne i one njihove ankete koje slaže netko tko nema pojma kako se to radi ni koja im je svrha ni koji im je cilj. Ali, hajde, dobro, rekla sam da ih neću kuditi. Odabir tekstova koje treba istaknuti na naslovnici je posebna priča - 100% prenesene službene stranice jedne udruge, potpisane od strane neke osnovnoškolske djece, a naši moderatori kažu kako je njihova zrelost za svaku pohvalu, ILI - hvalospjevi dijeti kojom se gubi 30 kg u tri tjedna!! Mislim da bi se osim za tehničke poteškoće (koje im ponekad mogu i oprostiti) trebali ispričati i za ovakve gluposti.)
Htjela sam samo reći da je pesek un amore.
@ Vlasta - nisam htio od ovog posta napraviti napad na blog.hr. Htio sam samo pokazati kako blogger komunicira sa svojim korisnicima. A paralela mi se sama nametnula ...
Ako gledamo cisto poslovno, naslovnica je razlicit tip usluge od blog-servisa (tako recimo blogger uopce nema naslovnicu, a blogariat je samo naslovnica).
Mene su kod blog.hr-a smetali cesti kvarovi i bezobrazluk sa neodogovaranjem na mailove zbog cega sam na kraju i odustao od postanja tamo.
Drugim rijecima, smetalo me sto blog servis ne funkcionira kako treba.
Naslovnicu uredjuje urednistvo prema svojem nahodjenju i ja ionako nisam previse vremena provodio na njoj.
Slatkog peseka sam dobio mailom a ucinio mi se dobrom ilustracijom uz ovaj posta ...
Ma da, ja uvijek odlutam u ono što meni smeta. Shvaćam razliku naslovnice i blog servisa. Već su se oni pravdali da je naslovnica "njihova privatna stvar". Dobro, ali ipak me ljuti površnost, brzopletost, nepažljivost... Naslovnica je ipak nekakav reprezentant. Potreban je mali napor da se npr. uoči da ističemo kao pozitivno nešto što je objektivno više nego negativno. Meni je žao što nitko nije voljan uložili taj mali napor.Taj nemar mladih ljudi je ono što me zabrinjava i baš mi ide na živce.
@ Vlasta - Ma samo ti lutaj - to je dozvoljeno.
Oh svidja mi se problem medijske prezentacije nevaznog ili negativnog kao cool i dobrog. Ne znam samo kad bih stigao napista sve ono sto mi se po tom pitanju roji glavom ... bot ce tamo negdje 2013-te...
Znachi i stranci povremeno zashtekaju :)
pesek se upravo popisao na tepih. nemre biti nis drugo :)... ili zica kekse.
check it out
http://www.blog.hr/arhiva/?id=2591
@ zgdnevnik - naravno da zastekaju. Svakome se dogodi. Ovdje cak ponekad i pada kisa ;-)) Pitanje je kako se nastali problemi rjesavaju i kako se pri tome odnose prema korisnicima.
@ k - eh kako vi veterinari to citate ... :-))
@ jimbo - gle, gle, gle ... fakat ... i kaj mislis da im sad posaljem onih 7 pitanja iz lipnja? Mislis da ce odgovoriti?
link
Kad vec nitko nece ostavljati linkove ovdje ostavit cu ja jedan da se sjetim kad opet o ovome budem pisao ...
dritokonj evo jos jedan link na tugu i nezadovoljstvo ...
evo jos jedan link na nezadovoljnog korisnika Blogowski
Link na uhvacenog SONYja
Objavi komentar