Super vijest

Evo je riknulo pol hrvatske blogosfere (čitaj blog.hr je opet na remontu) a ja ko za vraga putujem i ne mogu to iskoristiti ...

A znam da bi mnogi strastveni čitatelj posegnuo makar i za mojim blogom ovih dana kad mu već omiljeni blogeri ne uspijevaju objaviti ništa pa ni to ...

Kad iskoče žilice u uglovima očiju ne pita se dal'je zeko, dal'je zrinka ili pak neutrino ... samo da se čita ... i da je novo ...

Eto zgodne prilike da one manje redovite štioce podsjetim (uzima dah i počinje verglati)

da je u gornjem lijevom uglu link na posebno igralište tematski usko vezano uz knjige. Što čitam, što nedavno pročitah, što bih toplo preporučio a što baš i ne ... od nedavno, zahvaljujući pregalaštvu vašeg domaćina tamo možete i ostaviti komentar. Istina, kako se baš ne pretrgavate od komentiranja ni tu na blogu, ne očekujem da ćete sad hrpimice pohrliti tamo komentirati.

Također ću podsjetiti i da su raniji radovi dostupni i pretraživi po temi, ali i po mjesecu objave, a da sve najbolje (i sa ovog i sa prijašnjeg bloga možete pronaći na linku "Najbolje od mene" s vaše desne strane ...

(kraj verglanja).



Eto kad već nema novog posta za petak uživajte makar u reprizama ...



Inače sad je skoro 11 navečer i mi smo se već spakirali.

Neobično rano za naše pojmove, ali s obzirom da putujemo na samo 2,5 dana netto i nije bilo previše za pakirati. Svega jedan veeeliki kofer i jedan malecki za kojeg se još nismo odlučili da li ćemo ga uzeti kao ručnu prtljagu (toliko je mali da može bit ručna i po novim pravilima)

Sve smo gelove, šampone, losione, kreme, paste, parfeme i deyodorane strpali u veliki kofer.

I sad on ima 22 kile ... a limit je 20

Jel znate onu:

"Bit će sretna ona teta
na šalteru Izidžeta
kad joj vaga kaže fino
prećera ga neutrino ...."


Inače ovg posta ne bi uopće bilo da nisam krenuo ostaviti komentar kod Zrinke dok čekam da se gospođa okupa pa da idemo spavati ...

Naime, htjedoh Zrinki napisati da je knjiga došla i da sam jutros već pročitao prvu priču i da me baš zdeprala ...

Ko šakom u trbuh.

Pa sad neću žuriti s čitanjem da me ne pogodi nekim aperkatom ...

I htio sam joj reći da ima super izdavača kojemu je zbilja stalo. Kako do autora tako i do kupaca ... kaj da velim, Jesenski & Turk - skidam kapu, gospon Ognjen, imate piće od mene kad god se sretnemo ...

Mislim, ja se obično ne ustručavam jambrati, kako na blogu tako i u stvarnom životu i upozoravati na slučajeve kad mi/nam/vam podmeću, kad nam muljaju i kad nas vozaju oni koji bi trebali biti na usluzi i koji na kraju krajeva nešto čine za naše novce.

Zato, kad netko iz čista mira napravi više nego što bi to čovjek očekivao - treba to i javno pohvaliti.

Kad su na bestselleru objavili vijest da su izišle Zrinkina i Lebova knjiga gospodin Ognjen pročitao je moj komentar gdje sam se žalio da ih još nema u internet prodaji. Kad su knjige dospjele u internet prodaju - čovjek me se sjetio i ničim izazvan potrudio se naći moj e-mail i obavijestiti me gdje ih mogu kupiti.

Wow ...


I zato, ako želite naručiti Zrinkinu knjigu učinite to ovdje, a možete i malo prošetati web shopom nakladničke kuće Jesenski&Turk - možda vas zainteresira i neki drugi od njihovih naslova...



Ja sad odoh - ustajanje je u 5 ujutro, a vas pozdravljam do ponedjeljka.

Ovaj put za ozbiljno

8 komentara:

Jimbo Jonez kaže...

U DC-u meni kofer bio težak 10 kila preko ograničenja a veliki natpis (prelazak preko ograničenja se plaća 50 $), ženska me pogledala ja pogledo u nju onako čeznutljivo balkanski i ona me pustila i poželjela mi sretan put.

Anonimno kaže...

Uvijek progledaju kroz prste. Doduse, ovi badzet ejrlajnsi, ne znam, isli su mi na nokat kad su me natjerali da vlastitu torbicu stavim u najlon vrecicu jerbo kao samo jedan komad prtljage u kabini. Mater im, a vrecica bila iz WH Smith, ali ne, to su 2 komada, a to se ne smije. Nikad prije tako. Grr. Mrzim badzete. Sad idem sa Croatiom i placam ko svetog Petra kajganu (kartu, to jest), ali me nece jebat u zdrav mozak. Uf...l

Anonimno kaže...

Super naslov! :) Hvala.

Anonimno kaže...

neutrinosi, uzivajte mi. :):P))

Anonimno kaže...

i? jeste li se vratili? (cekam slike...) :P)))

Anonimno kaže...

Kak to da imaš HR slova u GB?

neutrino kaže...

@ jimbo - i nama su oprostili. Bas su dobri.

@ xiola - ja sam tek poceo sa ovim low cost i do sad nemam primjedbi.

@ ognjen - nema na cemu, hvala tebi. Zrinka je stigla, a za leba ne zna se ...

@ zli_girl - uzivali smo i vratili se. Upravo pisem post na temu Milana. Nismo stigli do San Sira ali sam kupio razglednicu ...

@ dr. luka. - imam Hr slova samo doma, na poslu ih ne mogu instalirati. Doma sam si to podesio u setupu kad je maloj trebalo za raditi ucilicu i od tad switcham izmedju engleske i nase tipkovnice po potrebi. Tj. tipkovnica je ista samo slova koja otiskuje nisu ...

Anonimno kaže...

subi dubi du... a gdje je post? btw, veceras nasi igraju, znas? sinoc pak sheva bio uspjesan u 27 min. a kad sam kod njega, prica se da bi mogao ponovo na san siro sto mi uopce nije drago. no mislim da cu o tome napisati post.

ps. lijepo je da ste uzivali. podrav glavi porodice, hug and kiss damama.