Zabrana rada subotom

Bas me sad podsjetila Jezdi svojim komentarom kod Tajpa.

Znate ono kad imate gradiliste u susjedstvu? Ja sam imao (u RH ne ovdje) pa znam.


Subota.

Sedam ujutro:


Eeeeejjj!!!

Aaaaaaajjj!!!

Vooooo-duuuuuu oo-tvo-riiiiii!!

Dje jeeeeeeeeee?



A onda i RRRRRUMMBBLLEEEE rrumble rrumble(mjesalica za cement)

Pa onda opet nastavak razgovora s kraja na kraj gradilista ili s etaze na etazu pri cemu mjesalica povremeno nadglasava sve , ali zato se ni novogradnja ne da nego odjekuje stotinu puta dok se zvukovi odbijaju od zidova nabacenih grubom zbukom:

Dje ti je voda j*** je ja!!!

Pazi da ti metar ne upadne!!!!

Kakav vjetar?

Ma metar METAR ... *bem te gluva ...

Eeeee!!

Aaaaaaaa!!!


Reng zdeng zdeng zdeng (nekom ispao zelezni klin niz stubiste)

Stomp, zdamp rust (neko kida papirni omot sa ter-papira ko da mu je ovaj opsovao majku)

vuuuufff umla (nesto se poteze po necemu)

Pras!
Pras!
Pras-as-as!

(netko je nasao onaj j*** klin sto je malocas pao niz stepenice i sad s njime razbija neku rezonantnu betonsku kutiju)


I tako negdje do sedam i po.

A onda se vrati mali iz ducana s pivom, cetvrtinama polubijelog rasjecenim po sredini, zidarskom podrigusom i burekom.

Nastupi blazena tisina ...

Cijelo susjedstvo pokusava zacesljati kosu sto se ustrsila po glavi od jeze prethodnih zvukova, kunu se i radnici i vlasnik novogradnje i sve u svemu - pocinje taj toliko ocekivani vikend - vrijeme za odmor i obiteljske blagodati...

---------------------------------


Ako se ne varam ovdje je vrijeme za pocetak radova osam ujutro.

Vidio sam jednom da se u susjedovom dvoristu motaju neki sumnjivi tipovi koji su medju sobom nesto tiho pricali dok su rastezali u tisini neke kablove.

Taman kad sam pomislio da bih bas i mogao provjeriti o cemu se radi jedan je pogledao sat i mahnuo.

U taj tren zaurlala je motorna pila.

Za nepunih sat vremena drvo je bilo sruseno, grmlje ostrigano, granje i sibe je progutala ona uzasno bucna naprava na ulici i decki su pomeli za sobom i nestali.

Na svu srecu - bio sam vec budan inace bih od zvuka motorke friknuo.

Iako je pocetak sat kasnije nego u Zagrebu. (plus jos jedan sat vremenske razlike)

Sve je to isto ...

Zapravo bi trebalo zabraniti rad SUBOTOM ...


-------------------------------

Ne znam da li ste primijetili da link na "Knjige" gore lijevo sad funkcionira? To nema veze sa radom subotom. Bio je to nocni rad sa subote na nedjelju :-)))

---------------------------------


I evo i vica.


Irac, Meksikanac i Mujo rade na novogradnji u New Yorku.

Vrijeme je ručku.

Sjedeći na gredi na dvadesetom katu Irac otvara svoju kutiju za ručak i kaže "Govedina i kupus! Opet govedina i kupus! Ako jos jednom za ručak dobijem govedinu i kupus skočit ću s ove zgrade!!"

Meksikanac otvori svoj ručak i kaže - "Buritos! Opet buritos! Ako jos jednom za ručak dobijem buritos skočit ću s ove zgrade!!"

Mujo otvori svoj ručak i urlikne "Tirolska! Opet tirolska! Ako jos jednom za ručak dobijem sendvič s tirolskom i ja ću skočiti!!"

Drugi dan, Irac otvara svoj ručak, vidi opet govedinu i kupus i ni pet ni šest skoči sa zgrade.

Meksikanac nađe u svom ručku buritos i skoči i on

Pogleda Mujo u svoj ručak, opet tirolska i skoči i on.

I sad na sprovodu, Irčeva žena kuka i plače - "Da sam samo znala da mu je dosta govedine i kupusa nikad mu je vise ne bih spakovala za ručak..."

Meksikančeva žena plače "Da sam samo znala da više ne želi burritos spemila bih mu taccos ili enchilladu ili fajitas ..."

Samo Fata ništa.

Ne govori.

Kad vidi da svi u nju zure konačno veli:

- Šta svi u mene gledate?!? On je sebi sam sendviče slag'o ...

14 komentara:

Anonimno kaže...

:))) dobar je vic!

neutrino kaže...

Super. Jednoglasno je odluceno da je vic sjajan ...

Anonimno kaže...

ontopic: :D)))

offtopic: nego, gledas li ti ovaj arsenal? pa nemrem belivit, nemrem, nemrem... i nemrem.

neutrino kaže...

@ zli-gril - ne gledam, kod nas je to na sky-u, ali znam o cemu pricas ... svaki vikend se umire od ljepote poteza, ali precesto se zapucavaju nevjerovatne prilike.
Ne znam kako je igrao CSKA ali ovdje je glavna fora prebiti Arsenal. Valjda je raspisana nagrada za onoga ko Henryju slomi noge ...

Anonimno kaže...

HA, ovo ti meni baš i nije jako interesantno, (ubit će me iskrenost jednog dana); nekakvi radnici se dovikuju... i dalje ne kužim.

Ovdje mi odjednom sve piše na talijanskom (dosad nije??) - ovaj ha detto, onaj ha detto , anonimo ha detto..
A proposito - sistem mi je zaboravio poslati e-mail, ali pronađeno je -- nego što si znao, znao, znao (preko nekoliko puta)?
(i nisu igrice, nego eto tako, bilo je tu nekih razloga pa je poslije ispalo tako)

Anonimno kaže...

ono gore su 3?

Anonimno kaže...

CSKA je igrao točno onoliko koliko im je trebalo da ne izgube od Arsenala - nije uopće igrao. A Henry je najozbiljniju šansu imao za autogol. Hehe.

neutrino kaže...

@ ??? - Dobro sad, ovo ti nije interesantno, Azru ne znas, valjda cu potrefiti sad jedan post po tvom gustu ... hm morat cu uskoro napisati nesto o tim nesretnim suvenirima jer cu inace izgubiti jednu od rijetkih stalnih komentatorica ...

@ lav - ah sto bih ja da mi nema tebe stavit soli na ranu ... ne znam sto bi ti htio - ne moze se svake godine izgubit u finalu ... ponekad se moze ispasti i prije :-))

Anonimno kaže...

Zabraniti radi i subotom i nedjeljom, ponedjeljkom isto tako, utorkom da, srijedom (pa moze), eventualno cetvrtak da bude radni, a petak poluradni. Evo, ja jos malo pa na poso! Jebemti sve sto postoji!

Ivin tanjur kaže...

a zašto se ne mogu komentirati knjige?

Anonimno kaže...

Pa moraju raditi subotom jer nisu nista radili po tjednu pa je onda frka.

Anonimno kaže...

racionalnija bi bila odluka da se zabrani proizvodnja zvukova.

Anonimno kaže...

Ah, jao, joj, kuku i naopako - istina, napisala sam (pazi sad: priznanje br.2 - ??? su FM) tako, ali nije da mi nije interesantno, samo nije baš na tragu mog senzibiliteta. Zgodne su mi onomatopeje. A i za Azru sam čula, ali ne poznajem ih dovoljno da bih mogla nadahnuto(!) komentirati. Ali tekst mi se sviđa i shvatila sam ga. Pročitala sam ga nekoliko puta. Imam i ja takvih trenutaka u danu, tjednu ili čak u godini, trenutaka kada se sve nekako posloži, sve se točno uklopi jedno u drugo. Ja bih u trenutku kakvog ti opisuješ vjerojatno imala nešto drugo u slušalicama: Travijatu (piangi, o misera, Amami Alfredo, amami quant’io t’amo... ahhhh) ili možda nešto nastalo u bespućima Anda. Eto, to je ta mala razlika, inače je tekst prilično po mom guštu.
A suvenire si sam spomenuo. Rekao si da ste kupili par lijepih suvenira pa sam bila znatiželjna što smatraš lijepim suvenirom. Osim toga, imam dojam da putuješ više od prosječnog Hrvata pa sam se nadala usporedbi s nekim drugim destinacijama.
ti saluto, al pascolo = na paši

neutrino kaže...

@ xiola - nije ti los plan. Ali meni bi taj rad cetvrtkom isto tesko pao ...

@ rahati - drago mi je da si uspjela komentirati.
Hm, dopustiti komentare na knjige ... razmislit cu o tome ... meni bi bio problem odgovarati na te komentare jer ne bih ni znao da su tamo ... ajde probat cu vidjeti malo kako bi to islo. Javit cu kad se smislim.

@ zvrk - ili to ili je gust probuditi cijelo susjedstvo u praskozorje.

@ stroke - eh to bi bilo zabavno. "Zabranjeno proizvoditi zvukove radnim danom od 22-06 i vikendom od 23-10" ili "Zabranjeno proizvoditi mirise ljeti u autobusu"

@ Anonymous - "Za Azru sam cula" - ah da si mi to rekla prije nekih 18 godina zaradila bi vjecni prezir ... ma bit ce i suvenira, ali moram ih uslikati i tako to, a to trazi vremena i koncentracije i tako. Bit ce ali ne ovaj tjedan ...