Sve što ste željeli znati pa ste to upisali u Google


Baš su mi zabavne ove Guglarije, iako - prestao sam ih osvježavati.

Naime, zahvaljujući dobroj vili naprasno mi se povećao broj ljudi koji do mog bloga dolaze guglanjem. Sad ih/vas je oko trećine ukupnog broja posjetitelja s tendencijom porasta - porast udjela, ne broja posjetitelja ... da se ne bi krivo razumjeli ...

Nema se smisla isčuđavati nad kombinacijama riječi koje ljudi koriste da bi nešto od Googla saznali. Danas se pretvaram da radim u službi informacija i da pokušavam odgovoriti na pitanja korisnika. Pitanja su ono što su/ste upisali u polje tražilice, a odgovori su kako koji - neke sam znao, o nekim sam temama već pisao pa sam uputio na njih, a neke mi se istraživalo pa sam napisao što sam naučio.

Krenimo redom:

Jedne večeri u 19:03 korisnik je poželio znati nešto na temu "ljubavni tekstovi"

Sad, malo sam izgubio kondiciju u udvaračkom sportu. Nekad sam tu bio jako aktivan iako sa ne baš osobitim rezultatima - moja deviza je uvijek bila "Važno je učestvovati"

No, evo na brzinu dva uratka s moje osobne liste najdražih stihova (po redu kojim mi padaju na pamet):

Trenutka još se sjećam sjajna
Kad preda mnom se ti pojavi
Ko priviđenje, kao tajna,
I ko ljepote genij pravi.

Kad tuga sve mi skrha nade,
A kinjile me strepnje tašte,
Tvoj nježni glas mi pjevat stade
I lik tvoj sanjah na dnu mašte.

No doba minu. Vihor snježni
Raspršio mi sne i stravu.
I predadoh ja glas tvoj nježni
I lik nebeski zaboravu.

Polako su se vukli dani
U zabiti, u zatočenju,
Bez zanosa, bez suza ranih,
Bez nadahnuća, nalik mrenju.

Al stiže duši probuđenje.
I opet mi se ti pojavi
Ko nenadano priviđenje
I ko ljepote genij pravi.

I kucat stade srce vruće,
Nov život u njem maha uze.
I opet plamti nadahnuće
I ljubav sja i teku suze.

(Puškin)

--------------------

"Što ćutim, što je, ako ljubav nije?
Ako je ljubav, Bože, što je ona?
Ako je dobra, zašto je zlu sklona?
Ako je zla, zbog čega slatka mi je?

Gorim li od sebe, čemu plač i tužba?
Kriv li sam' tome, malo jauk vrijedi.
O živa smrti, slatkoćo u bijedi,
ako Vas neću, čemu ste mi družba?

Al' ako Vas hoću, zdvajat' nemam prava.
Suprotni me vjetri, kroz šum i bjesnoću,
tjeraju u čamcu vrh bezdana plava.

Slab razbor i grijesi razlog su mi sjeti,
tako da ne znam sam, stvarno što hoću,
te se znojim zimi, a cvokoćem ljeti.

(Petrarca)

Jel sad jasno zašto mi je "postotak šuta" bio kriminalno loš?



19:32 Korisnika zanima "ljubavni sms za de諥"

Pretpostavljam da je tu trebalo stajati "Ljubavni sms za dečke"

Uf, tu sam tek loše potkovan ...

Meni se recimo sviđa ona Millerova misao (barem mislim da je njegova):

"Jedino čega nikad ne možeš previše primiti je ljubav; a ljubav je i jedino što nikada ne možeš odviše pružiti"

Ajmo dosta s tim ljubavnim, postat cu cheesy ...


19:35 Korisnik je došao jer je upisao alkion

Alkion je dragi gost na ovom blogu i nerijetko se tu mogu naći njegovi komentari ali ako želite čitati njegove postove onda to treba učiniti ovdje


19:39 Sms ljubavni

Ovo sam vec maločas odgovorio. Molim pogledati gore ...


19:45 sta se nosi sada od odjece

Od odjeće sad nosim plavu sitno kockastu košulju, crvenu kravatu sa bijelim zvjezdicama i 101 dalmatinerom, štofane tamno plave hlače iz Kamenskog (zahvaljujući dobroj teti koja uvijek nađe velike brojeve za mene kad dođem u Zagreb), crne čarape (živi sex) i naravno donji veš koji se sastoji od bijele atletske majice (marke Onslow - ako se netko sjeća serije Keeping up appereances, a ako se ne sjećate evo vam slike dolje) i tamno plavih bokserica s uzorkom.



Photobucket - Video and Image Hosting


Molim obožavateljice da se obuzdaju - ja sam sretno oženjen muški primjerak i ne volim kad me se promatra kao meso i nada mnom slini ...


21:00 ljubavni

Što je ovo? Tek sam otvorio ured i već bih se svadio s korisnicima ... mislim - što "ljubavni"?

Ljubavni tepih?
Ljubavni otirač?
Ljubavni podražaji?
Ljubavni trokut i ostali geometrijski likovi?

Na žalost, nema odgovora zbog nedostatka parametara ...


21:20 snimka porođaja uživo

Najprije bih upozorio da nema uživo ako je snimka. Ili je uživo ili nije. Ako je snimka onda nije uživo.

A onda, fakat se pitam zašto to ikoga interesira? Priprema za ulogu oca na porodu? Nije valjda neka teška nastranost?

U svakom slučaju, ja porodu nisam prisustvovao, a ne znam niti gdje se takve snimke mogu naći ... Ima u Friends ono kad Rachel rađa, a i Phoebe je tamo rodila, ali nekako mislim da to nisu snimke koje bi korisnika zadovoljile ...


21:35 dizajn za blog

E đe me nađe ... Ja sam svoj dizajn skrpao sa više strana i uz puno truda. Tada još nisam znao da se sve može skinuti lako kao 1-2-3 tj da ako kliknem na View - Source u Internet Exploreru mogu vidjeti html kod stranice koja je upravo učitana.

Ne znam, ja sam dosta naučio na tutor blogu . Mislim, tamo sam naučio sve ono što mi nitko drugi nije rekao - kao npr. moje dobre vile.

Inače, ako ukucate npr. "Blogger blog design" dobiti ćete hrpu stranica koje daju gotove, besplatne, dizajne za vaš blog ako je on na Bloggeru.

Ako vam treba za blog.hr pogledajte kod tutorice ... mislim da ona piše nešto i tome (mene nije zanimalo pa nisam zapamtio ...). Za druge ne znam ...

21:42 počasna mozila

Nemam pojma sto se ovdje trazi. Mozilla je danas povezana sa Firefoxom (web pretraživačem) a zapravo se radi o maskoti pokojnog Netscapea. Ime dolazi od "Mosaic Killer" - tj, nastao je s ciljem da uništi tadašnjeg najjačeg konkurenta - pretraživač Mosaic.

Onda ih je sve obrisao Microsoft sa svojim Internet Explorerom i gotova priča.




Ovaj logo je trademark Mozilla Fundacije


Sad kako Mozilla moze biti počasna - nemam pojma. Mislio sam da je čovjek možda htio nešto saznati o počasnim vozilima, ali m i v nisu baš blizu na tipkovnici ... a ni počasna vozila nisu baš puno bolja tema ...

A onda mi se objasnilo - to je bio netko iz Slovenije, koga je interesirala brza Mozila (valjda ne griješim da počasna znači brza) ...

Toliko za sada ... bit će ovoga za još barem jedan post ...

9 komentara:

Anonimno kaže...

Mislim da je počasno na slovenskom sporo. pa se nekom Mozilla vukla pa je tražio rješenje svog problema

neutrino kaže...

Ako si u pravu to bi zbilja bilo logično rješenje ... ali počasno nije riječ koja spada u moj vokabular slovenščine ... ja sam zapeo na "lahko vprašam ..." i onda počenm pričati ko zagorci ... ili ko neki purger koji je zagorski učio od Dreleta ...

Anonimno kaže...

počasna je sigurno spora na slovenščini. :) i nemoj prestat evidentirati guglarije... baš su fora!

Anonimno kaže...

eto, da ne lutaju dugo: moze bit pocasna sto nemaju dosta memorije na racunalu, sto im se nakupilo spywera, poneki trojanac a mozda..vidis, firefox je imao problema oko gutanja memorije proljetos. sad da se jos samo prisjetim kak sam to...hmm.


nego, glede sitno kockaste košulje, crvene kravatu sa bijelim zvjezdicama i 101 dalmatinerom,..i tamno plavih bokserica s uzorkom."...
kaj, da sad otvorimo webshop s tim proizvodima? ili barem kravatom. jel, nesvakidasnja je. kad potraznja poraste a kravate nigdje.. mogli bi zaradit, hm?

ma kreativac. samo takav. pozdravi mucho gospodju i mladu neutrinku.

neutrino kaže...

@ otrovna jabuka - hvala, sva tri moja komentatora su se daklem dogovorili da je pocasna spora - vjerujem vam. ajd kad me tako lijepo molis necu prestat zapisivat guglarije - eno sam dodao par novih, najbolja mi je fora "mogu li sandale na odijelo" ... umro sam od smijeha :-)))

@ zli_girl - hvala za savjet za mozilase. Glede odjevnih predmeta koje sam naveo imam ja jos toga. Danas sam u kosulji blago pidzama uzorka na bijelo plave pruge i s kravatom "na snjegovice" ...

Ja ove modne savjete dijelim dzabe svim posjetiteljima kao novogodisnji poklon ... webshop je tek usao u petogodisnji plan ...

Sjećanja kaže...

Ne mogu vjerovati!!! Godinama sam duboko uvjerena da sam jedina na planetu koja voli ovu Puškinovu pjesmu. Ja koja baš i ne volim poeziju, ovu znam napament (valjda oduvjek), a mislila sam da nema baš mnogo ni onih koji uopće znaju da ona postoji.
(onu Petrarkinu ne znam :)))

Anonimno kaže...

sandale na odijelo?! naravno... ali samo s pamučnim čarapama... i poželjno je da čarape imaju uzorak! :-)

Anonimno kaže...

Modno si osvijesten.

neutrino kaže...

@ vlasta - a jos kad ti kazem da je pjesma napisana u noci izmedju 13 i 14 prosinca ... znaci bas nekako u ovo vrijeme ...

A glede Petrarce, evo je u originalu:

S'amor non è, che dunque è quel ch'io sento?
Ma s'egli è amor, perdio, che cosa et quale?
Se bona, onde l'effecto aspro mortale?
Se ria, onde sí dolce ogni tormento?

S'a mia voglia ardo, onde 'l pianto e lamento?
S'a mal mio grado, il lamentar che vale?
O viva morte, o dilectoso male,
come puoi tanto in me, s'io no 'l consento?

Et s'io 'l consento, a gran torto mi doglio.
Fra sí contrari vènti in frale barca
mi trovo in alto mar senza governo,

sí lieve di saver, d'error sí carca
ch'i' medesmo non so quel ch'io mi voglio,
et tremo a mezza state, ardendo il verno.

@ jabucica - ma najljepse su jednobojne - svijetlo-plave ...

@ xiola - da znas da jesam ... a tek koliko me ljudi nadje po tome sto se nosi ...