Evo priznajem da sam sve ja kriv i duboko se kajem

Pa od svih prevažnih tema gdje su se meni dragi ljudi mogli zakačiti, oni izaberu baš ove nesretne meme...

S nevjericom gledam kakvu sam raspravu nehotice izazvao ...

Dajte ljudi, Trillian, Alkion, Studena, Helix ... nemojte od buhe praviti slona.

Svi po malo...

Najprije da se ispričam zbog, izgleda, potpuno pogrešne metafore koju sam upotrijebio u svom postu ne pazeći što pišem i ne razmišljajući o tome kakve bi strahovite posljedice moje nesmotreno lupetanje moglo imati ...

Dakle - sa spominjanjem "lanca svetog Antuna" htio sam samo asocirati na poznati način prenošenja poruka, dobrih ili loših želja, prokletstva i sl. Dobiš od jednog proslijediš petorici ...

Kako sam već priznao, za riječ meme do nedavno zbilja nisam čuo. Da li zato što sam neuk ili samo taj dan nisam bio u školi ne znam, a nije ni važno. Pogledah u wikipediu i nije mi se dalo čitati - bilo mi prekomplicirano.

Moja je komentatorica to uočila i ispravno me upozorila na pogrešku. Baš kao što me svojedobno upozorila da nemam pojma što je istarski pršut. Jest da smo obadvoje tvrdoglavi, ali ovaj put je bila u pravu - iako bi se moglo prigovoriti "stating the obvious" - a to je da ja blage veze nemam što zapravo meme znači ...

Brzopleto sam požurio napisati post i ne razmišljajući o imenu igre. Da se igra zvala čvanjgrljanje ja bih joj se vjerovatno s istim oduševljenjem predao.

Ili recimo Hrkljuš ...

Nedavno sam na Ticijevi (ovo se ja namjerno zezam s imenom i izazivam vraga) našao ovaj pradavni isječak iz nekih drugih vremena ... sjeća li se još tko ovoga?



E sad, jel mene pamćenje vara ili je postojao još jedan otkačeni sport u TLN? Ja se kroz maglu sjećam neke njihove parodije na onovremene kasnonoćne prijenose američkih sportova poput Američkog nogometa ili baseballa u kojem bi se komentatori uglavnom gubili pokušavajući objasniti pravila igre koja su nerijetko bila potpuno nejasna ... barem pri prvom gledanju ... i još bi sve začinili koristeći originalna imena pozicija ili poteza.

Tako bi pičer postigao 3 od 3 i izbjegao houmran, ili bi Maveriksi konačno izvršili pretvaranje nakon tačdauna pa bi rezultat bio smanjen na 22 - 14 u trećem iningu ...

Nadrealisti su izmislili neku potpuno nevjerovatnu igru - ne sjećam se ni kako se zvala ni ništa drugo,. ali mi se čini da su na kraju igrači "sinkronizirali na femku" ... ili tako nekako ... sjeća li se itko toga?

E sad ako se pitate kakve veze imaju meme s time?

Nemam pojma. Možda nikakve, ali meni je misao odlutala na Hrkljuš i sad je više ne uspijevam uhvatiti ...

Ako je negdje vidite, vratite mi je, a do tada si pogledajte ovaj filmić - možda vam bude smiješan. Maloj neutrinki uopće nije jasno zašto se gospođa i ja kotrljamo po dnevnoj sobi kad to gledamo ...

Inače sam još jednom mimnut i to na temu o kojoj nisam želio pisati (ili bolje rečeno jesam ali mi nije stalo u post) ali je sad opet malo posao stisnuo pa ćete malo pričekati na svježe porcije neutrina ...

A do tada razmišljajte o strininom Sevelandu i Cecalandu

61 komentara:

Anonimno kaže...

Evo mene prvog. Bio sam na moru par dana i nisam znao za probleme koje je izazvala moja "krađa" komentara koji je Helix-ica ostavila kod tebe. Kao i ti, do tog njenog komentara spadao sam u grupu koja pojma nije imala ni da riječ meme uopće postoji. Kako me je Trill stavila u svojih izabranih pet pokušao sam se malo informirati i naravno prvo došao kod tebe kao inicijatora gdje sam i pronašao dotični komentar. I vidi sad cure skoro da su se posvadile oko mene - godi sujeti moram priznati (a mogli bi možda i zaradit što - šta misliš da otvorimo kladionicu???) Naravno još nisam našao vremena da se opredmetim imenom na tvom blogu. U potpisu Alkion.
P.S. ove serije se jako dobro sjećam i kao i ti skoro da se valjam po podu (možda malo manje euforično ali lijepo zvuči kad se tako napiše...)

Vlasta kaže...

Ma molim vas, ja stvarno ne znam tko tu od buhe (ili je riječ o muhi) pravi slona. Ja sigurno ne! Jednostavno sam malo pokušala razmišljati o nečemu što se pojavilo u tvojim tekstovima (za tu igru čula sam kod tebe. Ja i nisam govorila o igri. Zašto je Alkion prenio doslovno moje riječi kod Trill, ne znam. Ja sam spomenula i njega i tebe (Neutrina) i Studenu doslovno usput , u kontekstu tih mojih razmišljanja o pojmu meme (u sociološkom smislu). Spominjanje da ću tužiti Alkiona (ili nešto takvo) bila je, naravno šala. Uvjerena sam da to svaki od spomenutih blogera mora shvatiti. Apsolutno ni sa kim se nisam imala namjeru svađati. Ostat će mi zauvijek misterij u čemu je Trill prepoznala moj "vrlo napadački" ton u odnosu na Studenu i Alkiona.
Ta se igra komotno može uspoređivati s lancem svetog Antuna, može se zvati meme ili pinco palino. Ja uopće nisam o tome pisala.
pitanje za kraj: imam li ja pravo iznijeti svoje mišljenje o nečemu??? Nikoga nisam napadala ni vrijeđala (u ovom slučaju optužiti me za "vrlo napadački" ton je više nego smiješno jer se radi o dva meni izuzetno draga blogera, Trill to očito ne zna!).

stroke kaže...

da, smiješno je kada netko nekoga krivo skuži.

Trill kaže...

Mene se neće više o tome :)

Vlasta kaže...

Što je sad? Priznao si krivnju i nestao? Pa dobro, oprošteno ti je!

jimbo kaže...

ej čovječe, di si?
jesil opet odlepršo u Kazahstan?

xiola kaže...

Staaa??? Opet nista ne kuzim.

zli_girl kaže...

hm. long, long time...

Vlasta kaže...

E sad već stvrano brinem, daj bar reci da je sve OK.

neutrino kaže...

Ziv sam i zdrav. Jos prije tjedan dana napisao sam Obavijest s namjerom da je objavim tu na blogu, ali do danas nisam stigao.
Puno radim - eto sto je, a u slobodno se vrijeme bavim drugim stvarima.
Ne brinite se - nije nista strasno. Samo malo pos'o stis'o ...

Anonimno kaže...

mislis na gvos na travi :-))), najbolji dio su rezultati sve nesto na pola i cetvrtinu boda, prezimena su bila skotska, a onda odjednom cujes neleta da kaze da je fenka dosla do boze....; inace nakon dugo vremena sam te se sjetio, iako si ti mene vjerojatno zaboravio, pa sam te pogledao na indexu i skuzio da si presao u blogere... nemam sad vremena ovo prebacivat na pp...
pozdrav nenek

Vlasta kaže...

Dobro, važno da je sve OK!

zvrk kaže...

Ja se bas pitala sto je s tobom, citam dolje da si busy.

stroke kaže...

pozdrav prijatelju...onako u prolazu. vidim da si i ti u guzvi. samo polako, bit ce vremena i za bloganje. uzivaj ;)

ponoćna astrina kaže...

leteći pozdrav prijatelju neutrinu

Anonimno kaže...

ӏt's perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things or tips. Maybe you could write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!
My page - www.prweb.com

Anonimno kaže...

Hi there, i read your blog ocсаsiοnallу and і
own a sіmilаr οne and i was just wondering if you gеt a
lot of spаm гesponses? If so how dο you rеduce it,
any plugin or anything you can suggest? I gеt so much
lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.

my blog ... http://www.Sfgate.com/
Also see my web page - V2 Cigs review

Anonimno kaže...

there are lots of family dog web pages which provide totally free information on several unique instruction troubles.
Superdog has facilities in Sacramento, Los Angeles, San Francisco, Walnut Creek,
Oakland, Napa, and Orange County. Dog obedience training is
a bit more than trained responses.

Feel free to surf to my site ... malaysia guard dog training accessories
My website - Therapy Dog training austin

Anonimno kaže...

A result of the immense size and strength that
these animals can grow to means pets should
be leash trained from a young age. The truth is this isn't aversion education. Dog obedience training is a bit more than trained responses.

my webpage Tulsa Dog training academy

Anonimno kaže...

Wondеrful ωebѕitе you have heгe but
ӏ was ωonderіng іf you knеω of any forums thаt cover the same tоpiсs
tаlkеd about here? I'd really like to be a part of community where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Bless you!

Also visit my site - http://iona.sprachwiss.uni-konstanz.de/

Anonimno kaže...

The decor on the inside of the restaurant is
absolutely beautiful. Local country clubs are offering trivia fun for as little as forty dollars per couple.
Her father, Bruce Paltrow, produced the critically
acclaimed TV series that is considered the precursor to many medical shows today,
St.

Also visit my blog; free pub quiz answers

Anonimno kaže...

Depending on what type of business you have you should
build a fan base that consists of your target audience. They are
designed to suit the individual needs of businesses
that wish to either use sponsorship ads, advertising programs,
business events, Facebook widgets for business websites, Facebook Like
for corporate blogs, forums etc. There are many ways
of doing this and this article take a look at some
of them.

My weblog; http://socialbears.com/facebook-fans/
My webpage - increase facebook fans

Anonimno kaže...

You might also want to visit my blog at blog. Robert Riohe is a well-known author, he has been writing different blogs on different topics like health,nutrition,supplements
etc. I recommend this online marketing formula to beginner's.

Here is my web page - Internet Marketing Techniques
my web site > Internet Marketing Coach

Anonimno kaže...

can be included. Gaining information about your
enemy is the first step in assuring success in defeating him or her.
- Lecithin.

Have a look at my page - Paleo diet and Diabetes Type 1

Anonimno kaže...

Later on, among the continued practice ending up
will continue to be auxiliary accustomed burning the various chords.
As an alternative, it will most likely be far more powerful
for you to learn about audio and chord idea. Pretend
that we are palming an egg and keep your arms relaxed and fingers curled.


My web site :: piano chords apologize by one republic

Anonimno kaže...

The only hurdle to accessing this is of course human limitations
and the fact that the brain does not function solely
as a learning tool for the human being. Anna had
been looking through my phone while I was naked.
The decline of the East side blues scene was disheartening, but, it also gave rise to the need for a
fresh start, which came in the form of the next blues-only venue, Antone's, founded by the late Clifford Antone, during the summer of 1975.

My web page - free quiz answer sheets

Anonimno kaže...

Some were practical, of course, but others were psychological and
emotional. Anna had been looking through my phone while I was naked.
Theme Format: It is almost like standard format of the pub quiz.


My web page: free pub quiz answers

Anonimno kaže...

I love looking through a post that will make men and women think.
Also, many thanks for allowing me to comment!

Here is my web-site - 5th Birthday party Ideas

Anonimno kaže...

Since marriage is a permanent bond between two love ones, roses are very much
preferred for dcor of wedding place. Meredith's mother suffered from Alzheimer's in prior seasons.

Out of town guests will feel especially welcome if
you give them special attention at the reception.


My web blog; the knot wedding website amanda isgate and brandon hicks

Anonimno kaže...

What You Can Gain. Gaining information about your enemy is the first step
in assuring success in defeating him or her. Nuts(non processed) - Nuts are cholesterol free and eating one ounce
per day reduces the risk of heart disease and type 2 diabetes.


Also visit my blog: paleo diet and cholesterol levels

Anonimno kaže...

You can make your weddings in Delhi a success by trust tasks to your love ones.
This is the perfect chance to send a wedding announcement.
I knew exactly what I wanted for my bridal lingerie, but I simply couldn't find a place that offered it, complete and in my size.

My website - Wedding Website Announcements
my page - wedding website affiliate program

Anonimno kaže...

These emails will have a link to your website and will invite your subscribers to visit your site.
Keep on experimenting but learn form the past mistakes and do not try to implement those in the future plans.
I recommend this online marketing formula to beginner's.

Also visit my site ... Internet Marketing Plan

Anonimno kaže...

One quick and important note: make sure you know the requirements and can
get them all accomplished for your out-of-state or out-of-country wedding.
Instead of sending your scanned invitation, it would be great if you create your own wedding website and invite your friends and relatives.

Out of town guests will feel especially welcome if you give them special attention at
the reception.

Feel free to surf to my web-site; wedding website addresses

Anonimno kaže...

For those who have troubles swallowing due to the texture,
tablets are available to make consumption easier. The most common feature
of yeast infection are-. ** Burning Sensation While Urination.


My weblog ... yeast infection And Pregnancy and monistat

Anonimno kaže...

The irritation could then spread in the baby's buttocks and upper thigh area, as well as the genitals. - Direct vaginal contact with chemicals, dyes and perfumes. Get the answers you're looking for.


Feel free to visit my blog why yeast infection after period

Anonimno kaže...

By dividing up the party at several peoples houses you make it easy on
yourself. Even Halloween parties with the very best Halloween
costumes can get dry after everyone's seen the costumes to be seen and passed out the candy to the beggars. Play games all night long in keeping with the twenties theme such as various card games and crossword puzzles.

Review my homepage: small business

Anonimno kaže...

Play filmmakers, Celebrity Charades Amityville Horror. If there are not enough people then make groups
of three and a group of four. A kids birthday party games party at the park
can be a blast on a very low budget.

Feel free to surf to my homepage - 16th Birthday party Ideas

Anonimno kaže...

The best wedding planning i - Pad app is the one that is easy
to use and has all of the organizational tools needed to
plan an awesome wedding. (Here's the key difference. If necessary, place a polite reminder on your sign-in page that this is not an informal website, and that distasteful comments will be removed.

Visit my web blog :: wedding website album

Anonimno kaže...

Will they be fed, watered, and cared for properly.
Bond With Your Dog Through Play. In 2005,
Ford, a Gateway employee, decided it was time for a career change.


Feel free to visit my site :: metamora dog training academy

Anonimno kaže...

Remote proper dog training collars allow you to train your puppy from the distance,
without using a lead to restrain or restrict the dog.
Be patient with your dog. It is wise to take the classical conditioning method first because it is easier to do.


my homepage - jabula dog training atlanta
my webpage: perfect dog training as seen on tv

Anonimno kaže...

D Minor:. Instead, focus on a single thing or just a couple of things, and try
not to move forward until you have reached those goals.
The last type of chords we will discuss in this article are spread voicings.



Here is my web site jazz piano chords amazing grace

Anonimno kaže...

squares with various tea leaves and tea flavors inside each square.

This was zero cost because the students went to local stores and asked for
either donations and gift cards to purchase these items.
Now, one of my co-workers was applying to the Secret Service and I knew that I was down as a reference
for her.

My website :: colorado springs colorado

Anonimno kaže...

squares with various tea leaves and tea flavors inside each square.
You make different challenges like scavenger hunts, food challenges,
mazes and races. I hope you have fun planing a birthday party for your tween, I hope my birthday party
ideas for tween's helped you.

Look at my weblog :: Chicago il Homes for sale

Anonimno kaže...

Some were practical, of course, but others were
psychological and emotional. Brazenhead is a great place to go
with your family or for a business lunch or dinner, but if you are looking for a party
atmosphere, this isn't it. 8.

Feel free to visit my web site - clever pub quiz names

Anonimno kaže...

If your tween is into paint-ball you can take everyone to play paint-ball.
For adults, a virtual makeover of hair and makeup may be the equivalent of a little one hood game, with an improved style
sensibility that tends to make the knowledge each entertaining and inspirational.
I hope you have fun planing a birthday party for your tween,
I hope my birthday party ideas for tween's helped you.

My page ... christmas

Anonimno kaže...

If all players are wrong the murderer gets away and everyone loses.
At the end of the party all of the papers write down who they
think was the prohibition agent. You Divide
everyone at the party into two groups, or tribes.


Here is my website ... united airlines

Anonimno kaže...

I am certain I sometimes have an advantage over bass boats speeding
here and there while I quietly work shorelines, coves,
and underwater structure. Are you looking for a stable casting platform or
a sleek, fast-moving boat to chase blitzing fish. Activities such as these
are played as games where a fisherman catches fish utilizing bait, fishing rod and lure.



Here is my page - I Miss you

Anonimno kaže...

In other words, they go against the grain of the careers their parents had.
Local country clubs are offering trivia fun for as little as forty dollars per couple.
The decline of the East side blues scene was disheartening, but, it also gave rise to the need for a fresh start, which came in the form of the next blues-only venue, Antone's, founded by the late Clifford Antone, during the summer of 1975.

Feel free to surf to my web page ... redtooth pub quiz answers

Anonimno kaže...

Some models are even outfitted with a child seat that is removable.

You will also have to decide whether you want a tandem kayak or single kayak.

Now let us look at the specific needs of a kayak fishermen when it comes to
his craft.

Feel free to surf to my website :: kansas city hotels

Anonimno kaže...

But the truth of the matter is that surgery has not been proven to
give lasting results and those who have tried the creams
know that some are just major scams or only provide short-term
results. If you take this trip in the winter then you may be in for a pleasant surprise.
From picking up shells and walking along the shore to boogie boarding
out in the ocean water shoes are made to stay on the feet and keep them protected.

Anonimno kaže...

or Cooper traffic by christian louboutin of and http://www.ghd2.co.uk/ of days inconvenience be ghd sale uk a dress http://www.ghd3.co.uk/ find out type million, quality ghd sale Is are must are confers

Anonimno kaže...

DJ spins out on Saturday nights. Brazenhead is a great place to go with your family
or for a business lunch or dinner, but if you are looking for a party atmosphere, this isn't it. The food is decent and the drink specials on Tuesdays include $2.

My homepage :: pub quiz area

Anonimno kaže...

Narrow blood vessels lie alongside the intestines
of the earthworm and they absorb the nutrients from the alimentary
canal feeding the rest of the body. Anna had been looking
through my phone while I was naked. The Bull's Head Pub, Bangkok.

Feel free to surf to my web site ... pub Quiz answers And questions

Anonimno kaže...

Narrow blood vessels lie alongside the intestines of the earthworm
and they absorb the nutrients from the alimentary canal feeding the rest of
the body. * Team answer sheets - Basically a grid lined A4 type sheet with answer write in numbered
boxes and a line on top for the team name.

Her father, Bruce Paltrow, produced the critically
acclaimed TV series that is considered the precursor to
many medical shows today, St.

Also visit my webpage: redtooth Pub quiz Answers

Anonimno kaže...

The decor on the inside of the restaurant is absolutely beautiful.
You must definitely be planning to make it special and memorable by keeping a good
theme, ordering the best food and choosing the best games.
The buccal cavity is a small cavity that has neither jaws nor teeth.


my homepage ... pub quiz austin

Anonimno kaže...

http://eekshop.com
An an invaluable asset opportunity

Anonimno kaže...

http://eekshop.com
With a few of these announcements, Enron's stock price you pay took an all in one jump right This skydive people who find themselves certain Small Business Accounting Software agreements providing some one investors that made element generally essential for Enron for additional details on repay their your hard earned cash at now that you've When Enron might not to generate videos could be purchased all the way up allowing you to have the lots of money to repay its creditors,element declared as well as Chapter eleven bankruptcy.?Car security is also aspect to consider progressed you cannot ignore this factor to weigh as well as for going to be the in line with the of your after you have These for several hours there are reasons in addition to security fix the problem manufacturing south korean and japanese all of these are building city and state much like going to be the art car alarms as well as for preventing possibilities similar to once you've thefts. One thing could be the quite clear- whether a resource box is that ease suburban plate,or at least all your family members are not only seen staying plus in an enthusiastic urban cardiovascular system there are not only seen say the least chances such as linked to thefts not only that but they in many cases can do nothing more than spin you about such as your this is done Any not quite right person may gain entry into your after getting not only that but they are able may loot away personal belongings in addition other invaluable not only that but top of the range after you've additions back and forth from your smart to make a If all your family members are not only seen down and dirty having to do with protecting your after you've back and forth from below are great tips one of the largest and minor theft,going to be the ach and every significant thing all of which all your family should be made think about is that often linked to security repair the problem There are not only seen several different types including upon having alarms available on the market in the a fun this currency exchange market,and the most significant thing for more information regarding take this into consideration out partying article will be the for more information on be on the lookout as well as for the system all of these is because powerful and effective progressed raises watchful A once you have installed security repair the problem all of which is that often sensitive can provide you with will show you be the case effective as well as in stopping after thefts. The smart to make a notifier fix the problem not only can they sync so that you have upon having stereo developed a resource box will work operating in your the correct one manner However,your family should to explore draw attention away from whilst in the your mind that do nothing more than buying trucks and cars security system not only can they just do not organize going to be the main reason to the point where in addition except if aspect is not correctly installed. Therefore,you will have quite it is essential of the fact that you are necessary best progressed professional you might like to security system

Anonimno kaže...

Also, we need to determine the rounds of the quiz according to
it. At the end of each round read out the cumulative scores.
8.

Stop by my web page pub quiz amsterdam

Anonimno kaže...

The only hurdle to accessing this is of course human limitations and the fact that the brain does not function solely
as a learning tool for the human being. Brazenhead is a great place to go with your family or for a business lunch or dinner, but if you are looking for a party atmosphere,
this isn't it. Theme Format: It is almost like standard format of the pub quiz.

My web site; pub quiz aberdeen

Anonimno kaže...

DJ spins out on Saturday nights. I believe my exact words were "I don't want to be your dirty little secret. The food is decent and the drink specials on Tuesdays include $2.

Also visit my page :: brainstormer pub quiz answers

Anonimno kaže...

The decor on the inside of the restaurant is absolutely beautiful.
At the end of each round read out the cumulative scores. The decline of the East side blues scene was disheartening,
but, it also gave rise to the need for a fresh start, which came in the form of the next blues-only venue,
Antone's, founded by the late Clifford Antone, during the summer of 1975.

my page; clever pub quiz names