Jel' to Google promijenio algoritam?

Primijetio sam danas da me u zadnjih par dana puno manje ljudi nalazi preko Googla.

Imao sam do nedavno desetak hitova dnevno na temu "dizajn za blog" ili "snimke porođaja".

S obzirom da o tome zbilja ne pišem, uvijek me čudio toliki silan interes i brojni posjeti vezani uz tako prozaične teme.

Međutim u zadnja dva-tri dana broj se posjeta generiranih googlom ozbiljno smanjio.

Sad, kako ja nisam koristio nikakve napredne metode da bih bio zanimljiviji Googleu izgleda da sam bio u nekakvoj petlji a sada sam iz nje ispao.

Zanima me događa li se to samo meni ili je to još netko primijetio?

Znam da Google ponekad promijeni način kako organizira linkove i presloži svoj algoritam kako bi spriječio zločeste webmastere da se promoviraju putem Googla.

Drugim riječima, Google pokušava osigurati da ono što tražilica pokaže kao rezultat vaše pretrage bude zbilja ono što je za vašu pretragu važno a ne nešto što je netko izmanipulirao.

Tako da, ako je Google stvarno nešto mijenjao kako bi poboljšao kvalitetu , ja to pozdravljam ... pa makar imao manje posjetitelja koji na mom blogu žele naći slike Mie Begović ili nešto o najvećem penisu na svijetu ...

Idem se sad malo poigrati s Googlom baš da vidim ...

5 komentara:

Anonimno kaže...

Nova godina je, ljudi manje pretrazuju i samim tim imate manji broj poseta. Verovatno ce se za par dana, kada prodje praznicna euforija, stvari vratiti na staro.

neutrino kaže...

Možda si u pravu, ali meni se ipak čini da je nešto čudno s tim pretragama...
Evo na primjer - kao što vidiš na desnoj strani imam nešto što se zove "Guglarije" to su pretrage koje su ljude prije dovodile do ovog bloga.
Interesnatno je da kad sad upišem iste te riječi u google.hr ili google.ba ovaj blog više skoro uopće ne izlazi među rezultatima ... a izlaze moji drugi blogovi koji vrteiste tekstove ... hm ... baš mi je ovo zanimljivo ...

Anonimno kaže...

Baci oko na ovaj clanak:
http://tinyurl.com/yh5wd4

neutrino kaže...

@ filmtv - citam, a citat cu vidim i dalje ... vidim otprilike sto se desilo. Hvala ti puno za link ...

Anonimno kaže...

sretna ti nova manipulatoru jedan :))