Ma volim ja kad me se dragi ljudi sjete, ali ovo mi nije trebalo ...

Oh do bijesa ... mrak je na mene bacio dva meme - čita se miiiiim kao da ga hoćete rimovati sa "nogometni tim" i meni se čini da je muškog roda*

Ima na wikipedii par kartica objašnjenja što je meme i zašto, ali nit mi se dalo čitati nit mogu objasniti. To vam je kao lanac svetog Antuna (ili kojeg li ono sveca) samo što se ovdje ne šalju razglednice nego treba napisati post na zadanu temu

Sad, mrak je mimnut sa dva meme, a nama koje je on mimnuo ostavio je da biramo koji meme ćemo proslijediti dalje.

Prvi meme - pet stvari koje o meni niste znali
Drugi meme - pet web aplikacija koje su mi promijenile život

Iako mi se ispočetka činilo da ne znam pet web aplikacija, ispalo je da znam. Štoviše glože se oko toga koja bi preuzela primat ...

1. Blog - činjenica je da se već dugo nisam ovako dobro i ovako dugo s nečim zabavljao kao sa blogom. Postao mi je dio svakodnevice.

2. Forum - tu sam upoznao neke silno pametne ljude i po prvi put skužio da neke moje poglede dijeli veliki broj ljudi. Spoznao sam i da postoji puno veći broj ljudi koji misle sasvim drugačije ili ne misle uopće ali ih to ne sprječava da pričaju. Razvio sam snošljivost prema drugima...

3. Google reader - tu sam konačno skupio sve ono blogovlje (pazi zbirne imenice koju još nisam čuo da je netko koristio ... čak mi je draža od blogosfere ... "Što ima novo na nasem blogovlju"... ludnica!). Dakle, tu sam skupio sve ono što pratim pa je stranica "moji linkovi" izgubila na ažurnosti. Naime, otkako sve zanimljive mi blogove pratim iz Readera, ne ažuriram linkove, pa nekih blogova koje pratim, na linkovima nema. Svjestan sam da je to mana, ali ja sam lijen.

4. Google news - tek sam nedavno otkrio ovu divotu i sad je nezaobilazni dio dnevne rutine. Složio sam si stranicu na kojoj na brzinu imam pregled svih vijesti koje me interesiraju. Malo Engleske, malo Hrvatske, malo centralne Azije, malo o obrazovanju, malo o industriji u kojoj radim, malo o firmi u kojoj radim, malo o projektu na kojemu sam sad, malo o drugim velikim firmama iz iste industrije ... ma divota. Zbilja se osjećam puno informiranijim, a daleko manje vremena trošim na čitanje ... uz to, kako je meni razgovor s ljudima dio posla - informiranost puno pomaže.

5. Digiguide - eh ovo mi je stvarno promijenilo život. Radi se o aplikaciji koja ažurira pregled televizijskog programa. Naime, kako ovdje gledamo i digitalnu TV broj kanala je poveći (mislim da smo sad na nekih 30-ak koje gledamo - shopping kanale, kodirane kanale i kanale sa spotovima ne računam) a ono što volimo često nije na Prime TV kanalima čiji se program može naći i u časopisima. Ako časopisi i donose pregled programa za npr. UKTV history ili BBC 3 i BBC4 onda je to negdje zbijeno u neki ugao i jedva čitljivo. U digiguideu možeš sam složiti kanale po svojoj volji i količina informacija je uvijek ista. Osim toga tu su još neke cool opcije kao npr. podsjetnik koji iskoči usred igrice kad počinje omiljeni panel-kviz, pa onda opcija pretraživanja programa za sličnim emisijama ili podešavanje da me obavijesti kad propuštena emisija ponovo dođe na program (a puno digitalnih kanala vrti reprize izvan prime timea...).

Hej nisam se loše izvukao...pazi, pazi, a nisam ni spomenuo imagecave i photobucket ... ni internet explorer, yahoo mail, AVG ili zonealarm ... :-))

A sad da vidimo koga ću ja mimnuti ...

Ovako - sretni dobitnici počasnih meme su cijenjeni blogeri:

Herostat da se ne buni više što ga onomad nisam intervjuirao,

Feelgood jer ga znam još s foruma a o njemu ništa ne znam

Xiola jer me živo interesira što će na ovo odgovoriti

Trillian da joj uzvratim uslugu

Jimbo jer i njemu dugujem uslugu - ipak je on mene opskrbio SMS opisom bloga ...

Dragi moji, sad da vas čujem - izaberite si barem jedan meme i pišite ... inače, jednog će vam dana neutrinova Sabrana djela pasti na kurje oko

* u vrijeme kad sam bio toliko mali da je trbuh bio pupa, meme su bile bradavice na prsima ...

4 komentara:

Anonimno kaže...

Aha, tek sad vidih. Ajde, napisat cu nesto u ovih par dana. Da se rijesim postpraznicne depresije koja me cupa za kosu.

Anonimno kaže...

aha skonto sam. ajd dobro

Anonimno kaže...

Mi smo blazeni bez TV pa nam ne treba tvoj digiguide, za googlenews-ono sto cujem ujutro na radiu mi je dosta za cijeli dan,blog-stvarno zanimljiva aktivnost(moram ti reci da sam jucer nabasala na Cro forumu tvoju izjavu od prije godinu dana gdje si napisao da se ti ne mislis nikada baviti blogiranjem)mogu ti reci da sam se slatko nasmijala znajuci tvoju danasnju ovisnost o istom.

Anonimno kaže...

Ne znam baš da li znam pisati po narudžbi, ali potrudit ću se :)))