10 zen pravila - nešto lagano za subotnje jutro

Odlučio sam da vas vikendom ne gnjavim teškim temama pa ću vam tako danas predstaviti jednu forvardušu koja me zbilja dobro nasmijala.

10 ZEN PRAVILA

1. Ne hodaj iza mene, ne mogu te voditi. Ne hodaj ispred mene, ne mogu te slijediti. Ne hodaj pored mene jer je staza uska. U stvari, nosi se pusti me na miru.

2. Put od tisuću milja počinje praznom gumom i zakuhanim motorom.

3. Seks je kao zrak - nije ti bitan sve dok te ne zadesi nejebica.

4. Nikad ne zaboravi da si jedinstven. Bas kao i svi drugi.

5. Ako misliš da nikoga nije briga jesi li živ ili mrtav, probaj ne platiti par rata kredita.

6. Prije nego kreneš pljuvati po nekome, probaj hodati kilometar u njegovim cipelama. Ako ga onda popljuješ, bit ćeš kilometar daleko i imat ćeš njegove cipele na nogama.

7. Daj čovjeku ribu i jest će cijeli dan. Nauči ga ribariti, pa će cijeli dan sjediti u čamcu i piti pivo.

8. Iskustvo je ono što imaš kad ti više ne treba.

9. Ne propusti nijednu priliku da začepiš gubicu.

10. Rađamo se goli, mokri i gladni i pljuskaju nas po guzici... a onda sve postane još gore...


Lijepo se provedite ovaj vikend.

Nadam se da nitko ne očekuje nešto od vas danas dok vi gubite vrijeme čitajući ovaj post.

4 komentara:

Anonimno kaže...

bas sam se slatko nasmijala u ovaj nocni sat :))) pozz

neutrino kaže...

@ beflegora - ja napisem da je za subotnje jutro, a ona cita u jedan u noci ... eh zenska nestrpljivost :-))

Sjećanja kaže...

( OOOO, vratija se Šime!!)

Evo ja čitam u subotnje podne.

- Slažem se s: 8 iznesenih postavki
- Ne slažem se s: 6 iznesenih
postavki
- U životu se rukovodim prema: 5
postavki
- U životu bježim od: 7 iznesenih
postavki
(malo jeste komplicirano, ali može se razmrsiti)

Anonimno kaže...

Nešto sam bez cipela i mislim si tko ima moj broj da ga odem malo popljuvat - dobar način da se dođe do besplatne obuće... jes' da je malo nehigijenski al' tko danas još o tome da se brine??? :)))
Alkion