Nitko kao Zig

Zigdikat



Ima tako nekih ljudi koji su mi domet u nekim stvarima u životu.

Nedavno sam vam pokazao koji me blogeri po nečemu inspiriraju i ushićuju.

U stvarnom životu, sigurno najduhovitiji čovjek kojeg imam čast osobno poznavati i jedan od najboljih ljudi koje znam uopće je Zig.

Znamo se već sto godina. Jest da se ne viđamo po godinu dana, ali to je u mom svijetu jako često viđanje.


Zigdikat




I vi ste sigurno vidjeli njegove radove na indexovoj naslovnici.

Možda ste (kao što se meni već više puta desilo) njegove karikature dobili u e-mailu kojim vam je neki friend poželio poručiti da ste mu na listi omiljenih ljudi u životu i među rijetkima kojima ima obraza slati forvarduše.

Ako niste ni jedno ni drugo, ako zbilja niste do sada čuli za Ziga onda evo sad čujete.

Zig odnedavno ima svoj website.


Zigdikat



Site se zove Zigdikat

Tek je u razvoju, ali htio sam vam reći da postoji.

Zig ima velike planove s njim a ja s ponosom od danas nosim njegov banner na svom blogu.

Kliknite na bilo koju karikaturu ovdje ili na baner na desnoj strani i pogledajte karikaturu dana, proroštajte po arhivi i pomozite mi da nagovorim Ziga da prestane pisati samo duhovite mailove.


Zigdikat



Znam da je ovo malo čudno, tražim od vas ne da čitate nekog blogera nego da ga natjerate da bloga, ali ima štošta čudnog na ovom svijetu.

Vidimo se na Zigdikatu.

4 komentara:

Anonimno kaže...

hehehe, nije toliko cudno koliko djeluje. ja se sjecam par genijalnih baza i sigurno cu navratit :)

Anonimno kaže...

spremih si link iako prvi put čujem za ziga. al fore su dobre. hehe

e da... čudo veliko... nećeš vjerovat ni kad vidiš... ;-) hihihi

neutrino kaže...

@ belfegora - super vidimo se tamo :-))

@ jabuka - kaj necu vjrovat??

Anonimno kaže...

nećeš vjerovat tko je nakon skoro pola godine napisao post... i to čak duži od dvije rečenice! :)