Bonn - slike jednog ranog ožujskog jutra

Ne znam jesam li se to ja razmazio u ove četiri godine života ovdje ili sam objektivan, ali meni se Bonn nije posebno svidio.

Istini za volju ja sam bio poslovno, ali sam zahvaljujući (ne)sretnoj okolnosti uspio dobiti hotel u centru, a događanje zbog kojeg sam u Bonnu bio odvijalo se u onom predgrađu koje sam vam neki dan pokazao poplavljeno.

Udaljenost? Sitnica - 45 minuta podzemno nadzemnim tramvajem. Mislim da to zovu S-Bahn ili Strassbahn.

Bio bih ja siguran da se to tako zove ali jedan lokalni nije znao što tražim kad sam prvo veče bauljajući kroz poplavljeni Konigsvinter na svom perfektnom njemačkom prozborio Bite vo ist die štrasban štacijone ...




Mislim, znam da nije hohdojč ali ja sam njemački na prajsisthajs učio ... i na osterajhiše runfunk prahtdinahrihten ... a doseg mi je bio kad sam uspio zapamtiti fur riziken und niberverkungen bitelizenzi pakungsbailage oder fragenzi iren arctoderapoteker ...

Naoružan svim tim znanjima prozborim po prvi put ništa neslutećem Nijemcu u Njemačkoj i ztiltam ga. Ja reko štrasban on me bijelo gleda ... onda je on rekao neko drugo ime (jel može biti hohban?) i pokazao mi na komadić tračnica oko kojeg su veselo obigravali rajnski valići ...

No da se vratim ja Bonnu, možda griješim ... u stvari je to civilizirani mali gradić, koji je imao nevolju da ja u njemu gostujem baš kad on prolazi kroz veliko spremanje - kopanje i cijevi na svakom uglu što se vidi po mojim slikama, iako sam za blog birao one na kojima se i vidi malo grada.





Uz to, i vrijeme nije bilo nešto. Sivilo zime na izmaku malo kojem gradu (osim Londona naravno) pogoduje u prezentaciji.

Mislim da će biti slika za jedno tri dobra posta pa ja više neću duljiti... ionako ne znam bogznašto a da kopam po Wikipedii zbilja nema smisla - možete to i sami :-)). Mislim da će vam se slika otvoriti u novom prozoru i biti malo veća ako kliknete na nju ... a ako neće onda ništa...

Jedino što ću vam reći od naučenih podataka je da Bonn ima oko 300,000 stanovnika - to sam iskopao na wikipedii prije nego što sam krenuo ...

3 od 4 dana proveo sam na konferenciji zbog koje sam i doputovao ali sam igrom slučaja imao slobodno jutro posljednjeg dana da lagano prošetam gradom koji se tek krmeljivo budio.



Kao pravi turist , čim spazim goticu latim se foto-aparata ... zapravo kamere ... no filmić sa poplavom ste već vidjeli pa zato ovom prilikom samo neke slikice. Kao recimo ova:



E sad, ta ružičasta kuća zbilja nije ništa posebno sama po sebi, ali kad čovjek skuži tko se tu rodio ...


Aha ... dam se kladiti da niste znali da se on rodio u Bonnu! Nisam ni ja, dok to nisam našao u Wikipedii prije puta ... Inače molim da cijenite napor uložen u stvaranje one gornje slike kuće - sam sam sebi izgledao silno bedasto upinjući se uhvatiti kuću koliko toliko u kadar u uskoj gradskoj uličici među jutarnjim prolaznicima koji uglavnom žure i kunu smetača s kamerom...


Elem, i Ludvig je bio nešto ljut tog jutra ... ne znam dal zbog mene ili je čuo nešto što ga je razljutilo ... možda mene kako falšam Odu radosti, ne znam što mi je bilo ali mumljao sam je cijelo jutro ...

I, ovaj ćemo post završiti slikom sigurno najupečatljivije građevine u Bonnu - takozvani Munster.

Nije se moglo unutra, pa sam ostao uskraćen za doživljaj unutrašnjosti ali izvana je fantastična ...

Nastavak šetnje nekom drugom zgodom.

0 komentara: