Gle glupog li proizvoda za 80-ak kuna

Kopam sada nešto po nekim on-line katalozima (tražim jedan određeni gadget) i natrapam na ovo:

Stvar se zove "Organizator sjedenja", a opis ide ovako nekako:

Zgodno rješenje za aranžiranje plana sjedenja za goste na vašoj večeri. Kad napišete svačija imena na priložene kartice za višekratnu upotrebu, možete ih beskonačno puno puta preslagivati sve dok ne postignete savršen raspored.

Možete razmjestiti do 24 imena.

Otmjeni tamnoplavi kožnati organizator sjedenja može se potom ostaviti na stolu ispred domaćina ili na stoliću sa sstrane kako bi gosti i sami vidjeli gdje sjede.

Dolazi u kutiji sa 50 kartica za imena i keramičkom kemijskom olovkom.


Mislim jel to ja živim neki pogrešan život, ali nemam pojma kad bi mi ovo ikad u životu zatrebalo.

Pale su mi na pamet organizacije svadbi, ali ova stvar košta sedam i po funti što je osamdesetak kuna!!

Bezvezan trošak, pogotovo kad alternativno ovome možete od neutrina nabaviti pomodne žute post-it naljepnice i kemijsku olovku Zagrebačke tvornice žarulja ... za svega 50 kuna.

:-))

9 komentara:

Anonimno kaže...

Već si našao načina da reklamiraš svoj proizvod. A što ako te izumitelj sitting organizera tuži? A?

Anonimno kaže...

bez panike, ovo je alat za profesionalce, koji se bave organiziranjem sastanaka i sl :)

Anonimno kaže...

btw, odgovorio sam ti na komentar, ali ne u komentarima nego u postu (update)...

Sjećanja kaže...

ooo, ima take stvari, nije to ništa, a znam i ljude koji kupuju i kažu "utilissimo!!" (i zasta su u to uvjereni)
npr. - nekakav kvadratni kartončić kojim ćete pravilno slagati muške košulje prilikom peglanja
- plastična preša za plastične boce (prazne)
- plastični držač za plastične boce na stolu
- nekakav nož kojim istovremeno režete koru ananasa i drvenasto središte
- agenda u koju ćete zapisivati tko je sjedio za vašim svečanim stolom prošlog Božiča, što je bilo na jelovniku i koje ste poklone dobili, a koje dali da se ne bi ponavljali (ovo ide oobavezno uz planer rasporeda sjedenja za stolom koji se može zvati i "tko koga")
(ne mogu se dalje prisjećati, i ovo me je već bacilo u depresiju)

Anonimno kaže...

Totalno nepotrebna stvar.
Idemo vjerijatno u srijedu u Tate modern pa polako citam tvoje postove o tome.

Anonimno kaže...

Ovo na slici nećem komentirati... Što se Bonna tiče, bez obzira što te se nije dojmio mene si zaintrigirao da ga poželim vidjeti. Nadalje vidim da je čokolada i problemi iste kod tebe i dalje u điru. Na to se moram malo kasnije više vratiti.
A naša obala i lebićada? E pa o tom kraju se stvarno ima što pisati i onoliko dana koliko ti tamo spomenu - pa ni na kavu se toliko kod prijatelja ne ode. O Krki i Skradinu sam i ja negdje pisao čini mi se. Po meni Zadar zaslužuje i povjesno i kulturno a bome i turistički malo biti ispred Šibenika (bez namjere da nekoga uvredim). Hajd da sada ne rastežem... Nadam se da ću nadalje biti malo redovitiji - al'ono za svaki slučaj podsjeti me ako me nema duže od dva -tri posta...
Naravni i dalje bez linka
Alkion.

neutrino kaže...

Ah bas sam bezobrazan ... svuda setam i komentiram samo na svoje komentatore zaboravljam...a poslije cu kukati da nitko ne komentira ... tako mi i itreba kad sam bezobrazan. Idem onda odgovoriti:
@ ponocna strina - ja reklamiram svoj proizvod jer je dobar i kvalitetan. A izumitelj me moze tuziti ... samo ne znam za sto? Za kradju ideje? Vjerujem da bih uspio pronaci dovoljno elemenata koji razlikuju moj proizvod od njegovog ...
@ ovajonaj - ma sumnjam da profesionalci kupuju nesto ovakvo i po ovim cijenama ...a glede tvog posta, bio sam tamo i odgovorio. Zbilja pretjerujes ... ko da si talijan
@ Vlasta - eto ti ga sad ... i o cemu cu ja onda novo pisati na blogu? Bas sam imao ideju za seriju anti-gadgeterija clanaka ... ;-)) Dobro se ti meni vratila ...
@ zvrk - U Tate galeriju odite sto ranije i kao prvo uzmite si karte za spustanje ... besplatne su, a mozes ih uzeti mislim jednu ili dvije po glavi ... mi smo stali svi troje a spustala se samo mala...
@ Alkion - eh, dobro se ti meni vratio ... morat ces cesce svracati jer kad mi ovako komentiras postove unazad skroz me zbunis ;-)) Inace, zbilja ne znam sto te u tom linku toliko muci ... eno se i strinanaucila ubacivati link ... a rekla je da nikad nece ...

Anonimno kaže...

Ma ne muči me ništa nego mi se jednostavno ne da registrirati. Ovako mi je nekako prihvatljivije.
Alkion

Anonimno kaže...

ajde, ajde, šta me sad tu turpijaš sa elementima, ukrao si i dobro. Reci krao sam i neću više. A vidim u nastavku komentara da me uzimaš kao mjernu jedinicu za IT trubadurstvo (1Ponoćna Strina = IT/1tuka; skraćeno 1PS = 1T/IT) pa ono kad sam ja uspjela, što ne bi i netko drugi... Dobro, to ću ti još i oprostiti, budući da tu stvarno imaš elemenata:)