Kad Rajna poplavi

Im šene blau Rajna ...

Nije, nije Rajna postala plava - i dalje je fest ružna i izgleda prljavo baš kako su me i učili u školi.

No krenimo redom.

Odveli me puti u Germaniu prošli tjedan. Lažem, nisu me odveli puti nego zrakoplov. Štoviše dva. Ne zato što sam imao puno prtljage nego zato što je od Londona do Bonna trebalo u dva skoka. Preko Frankfurta.

O Bonnu drugom prilikom (možda već slijedeći tjedan), a za sada samo donosim vijesti iz prve ruke prije nego što postanu prestare - i ovako zahvaljujem blogu da ne živim od novinarstva jer bih mam ostao bez posla donoseci preko tjedan dana stare "vijesti".

Reko bi čovjek da sam donio slike blogznačega blogznaodakle i da sam ih blogznakako montirao.

A nisam.

Ali sam učinio podvig i aploudao moj prvi filmić na jubitu i sad ga svi možete pogledati ...

Ajd da čujem zborno "uuuh" i "aaaah" kad kamera zašvenka po krajobrazu










Da se razumijemo - jasno je meni da je filmić mračan ko vrag, a i događanja mu malo manjka ... ton je kriminal (vjetar po mikrofonu ... oh kako početnički), a snimatelj je mogao imati i mirniju ruku - no što hoćete ni "Ulazak vlaka u stanicu" nije usporediv s Tarantinom ili Attenboroughom...

Elem da vam velim što je to što ste odgledali: Radi se o večernjem pogledu na stanicu S-bahna Konigswinter koji je, recimo to tako, predgrađe Bonna. Primijetite ogromne količine vode koje se prelijevaju po tlu stvarajuć slikovite valiće... s obje strane pruge.

Sad, znam da nije blogznakakva snimka ali je to prva i jedina poplava kojoj sam u životu bio svjedokom. Eto, rijeka Rajna se izlila na šetalište i ulicu.

Poplavila je...

Evo vam sad i par fotki te neviđene katastrofe



Na svu srecu vec se za koji dan voda povukla pa kad sam uslikao ovu sliu vec je sve bilo u normali.



Inače, ovo je ista ona ploča koju možete vidjeti na gornjem slikopišćiću




Eto gdje jedva živu glavu izvukoh ... ali održala me samo želja da vam donesem vijesti o ovome izvanrednom događaju ...

----------------------------------------------------------

A za kraj samo još koju riječ o jučerašnjem postu.

Izgleda da sam vas pogodio u žicu. Na sva tri bloga + na pollitici.com skupilo vas se podosta koji su u komentarima izrazili svoje slaganje ili protivljenje s mojim stavovima.

To me čini jako sretnim. I zahvaljujem vam na tome.

Bilo kako bilo ja neću svakome ponaosob odgovarati. Jednostavno mi se ne da kvotati pa kontrirati, pa izmišljati nove i nove primjere kako bih na sto raznih načina izrekao istu stvar. Nije isključeno, štoviše izvjesno je, da ću i ubuduće "bistriti" temu kapitalizma ili odnosa čovjeka prema čovjeku na vašu veliku radost, ali zbilja nemam volje ulaziti u beskonačne diskusije koje su najčešće i besplodne. Nadam se da nisam ovime nikoga povrijedio i da vas ovakav moj postupak neće odbiti od komentiranja u budućnosti. Molim vas da shvatite da je jučerašnji post nastao "u afektu", što ne znači da sam izrekao bilo što što ne mislim, ali mi se danas - hladne glave - ne da više na tu temu ...

Ajd sad komentirajte poplavu ...

5 komentara:

Anonimno kaže...

Prvi put kad sam bio u Njemačkoj osvjedočio sam poplavi Rajne (u Mainzu).
Al zna Rajna biti i šune blau ljeti, pogotovo oko Loreleia...

Anonimno kaže...

vid ti našeg Neutrinca što je zasuko nogavice i svoj mladi život izvrgnuo pogibelji samo da bi mi bili izviješćeni i slikopisnim uradkom. eto, hvala, smatram se informiranm. Jesil se osušio? Je li Rajna gdje je nekad bila? Koji je tebi đavo?:))

neutrino kaže...

@ Jimbo - Eh, sad - ti si mozda putovao po Njemciji, ali ja blogami nisam ... do sada sam je samo jednom projurio jedva skinuvsi nogu s papucice gasa.
Ovo mi je bilo prvi puta da se njome setam i mogu ti reci da i nisam ostao bez daha.

@ Strina - Suh sam ko barut. Rajna nije tamo gdje je nekad bila jer kako ti je poznato ne mozes u istu rijeku ugaziti dvaput. A zadnje pitanje ne kuzim ...

Anonimno kaže...

Jesam svojevremeno u 10 godišnjem periodu obišao Njemačku od Passau do Koelna, od Triera do Dresdena...
Ima svoje čari definitvno, lijepa zemlja, al ne bih nikad volo tamo živit. Fala ljepo...

Anonimno kaže...

a to zadnje pitanje se šalim...neuspješno, ali i to je za ljude:)))