Lebićada uvjerljivo postaje moj najdraži vjetar

Nakon mojeg jučerašnjeg posta komentari na bloggeru su mi probili plafon ...

Zahvaljujući Dellusion koja je moje traganje "digla" na naslovnicu - svratilo je dosta ljudi. Nekolicina ih je komentirala, ali blogerica s imenom jugozapadnog vjetra obiježila je dan.

Lebićada, u ležernom stilu (oborila me sa onim "ne znam učinit link") otkriva puno korisnih detalja ...

Kaže da sam neke stvari dobro spomenuo (Krku i Kornate) ali me sjetila i Zlarina sa muzejom koralja i spužvara ... i tamo sam bio onomad s osnovnjakom ... imam i sliku ...

Šepurine nisam posjetio, ali veli Lebićada da se mora ... stara luka i travarica ... hm, sad razmišljam i o mom godišnjem ,...

Škola ronjenja na dah (to je onaj link što ga ne zna učinit ...) Kristijana Kike Curavića - mogla bi biti jako zanimljiva, ali koliko se sjećam iz vlastitog iskustva ti su tečajevi prilično zahtjevni pa će možda zanimati tek one malo mlađe članove obitelji,

Onda, javlja Lebićada dalje, da je Zlatna ribica sjajan restoran u Brodarici ... nekad sam i ja znao sjajan restoran u Brodarici ali bilo je to davno i ne pamtim ni imena ni vlasnika ...

Da Solaris ne valja - gužva i puno ljudi, na slapove da je najbolje ići brodom, ali nije loše ni autom ... samo busom ne ... i da treba kupit toku ... guglao sam ali ne mogu naći što je toka ...

Još mi je objasnila i što je Hacijenda koju je netko spomenuo, disco klub eto što je ...

Inače, Lebićada ima i lijep blog, slikovit i lirski sav miriše na more, svježu ribu i fritule ... a ako slučajno ne znate što znači Lebićada pročitajte si ovaj post ...

Svoje su savjete dali još i Kladione1 i Arcanoid, ali mene sve nešto muči - ili je Lebićada isrpila sve što se u Šibeniku ima za preporučiti, ili na blogu ima jako malo Šibenčana i Šibeniku sklonih, ili svi nešto taje ...

Da vidimo, čovjek je tu 7 dana:

1 dan Slapovi Krke
1 dan Kornati
1 dan razgled Šibenika
1 dan Zlarin
1 dan u Šepurinama na Prviću ... jel se može to spojiti sa Zlarinom?

Jel bio netko u restoranu Ribarski dvor u Šepurinama?

Ja ću mu još spomenuti da svrati do Zadra koji nije daleko, a mene je oduševio prošlog ljeta,



Ajde, ajde nemojte se sramiti ... samo naprijed ... još restorana, još mjesta za vidjeti ... ugledajte se malo na Lebićadu ...

I za kraj, da ne zaboravim, nedjelja je - evo jedne Zigove karikature sa Zigdikata



Nego, obavezno svratite i sutra. Ima nekih pomaka ...

1 komentara:

nikolina :) kaže...

helou ti...jesi bija/jeste bili? na prviću...šepurini? hm...? i...je li "lebićada" ili možda "lebicada"?