Pocinje sezona kiša na Neutrinovom blogu.

Zasto kiša - pitate se vi u opravdanom zbunilu? Zar se klima u Engleskoj toliko promijenila da su se kiše počele sezonski javljati?

Ne, kiša je ovdje samo metafora. U slijedeća tri tjedna ću vas uglavnom zapljuskivati sa prolomima slika tu po blogu a svjedočit ćete manjku tekstova (ili to barem ja tako očekujem ...)

Naime, u redovitu godišnju vizitu dolaze nam dragi gosti i s obzirom da nam je ovo posljednje zajedničko uživanje u ovom gradu i šire, priuštit ćemo si nekoliko dana raznoraznih obilazaka svega što nam je još ostalo za vidjeti.







Treba obići novu Renoirovu izložbu u nacionalnoj galeriji, treba vidjeti Cambridge, Brighton (skupa s marinom), pa jelene u Richmond Parku, još jednom Kew Gardense, poneku galeriju, poneki muzej, još jednom u 3d kino ... ma svašta nešto ...

I tako ja neću imati vremena za pisanje. Ono vrijeme kad ne budem s njima bit ću na poslu - gdje najvjerovatnije neću imati vremena za neka velika tipkanja (kao sada) jerbo ću u kratko vrijeme morati posvršavati poslove kako bih opet bio slobodan.

Ali iako neću moći pisati (meni za to treba malo mira, pa malo vremena da posložim misli - nije baš da sjednem a sve samo od sebe krene) imat ću gomile slika za postaviti na blog (svi smo fala blogu fanatici s digitalcima) tako da razmišljam da svaki dan uploadam 5 najboljih fotki mjesta gdje smo bili taj dan.

Tako će i nadalje ovdje biti stalno nešto novo, a neću ja bogznašto pisati ...

Idem sada dotjerati program posjeta ... razmišljam si stignem li još negdje ubaciti neko kazalište ... htio sam vam ostaviti dva slajdšoua ali mi nije uspjelo, zato evo još malo malih slikica kao traier








P.S. Imam nekoliko pripremljenih postova (update FairTradea npr.) koje ću objaviti - tako da se ne morate bojati, nisam to zaboravio. Svratite u ponedjeljak ima se što za pročitati ...

4 komentara:

Anonimno kaže...

a nedjeljom nema postova?

neutrino kaže...

khm khm ... kako rekoh, kad ne radim onda smo vani ... ufff!

Anonimno kaže...

Bili smo u Tate Modern-zakon. mali Zvrk i tata mu su se spustili niz mali tobogan.Mama ni cuti za to.
Kad se onda selis iz Londona?
Gdje?
Danas sam prvi put bila na Changing of the Guards ispred Buckingham Palace.Ajme turista.
A ja mislila prvi dan praznika, nisu jos ljudi organizirani.
Ne zavidim ti sto se sada trebas boriti s guzvama.
Kada gledas taj 3D da li dobis posebne naocale?
Gdje je ovo sa morskim psima? Science Museum ili onaj okrugli IMAX cinema blizu Temze?

neutrino kaže...

Bas mi je drago da vam se svidjelo. Na prva dva pitanja odgovor je - ne znam. Ma ne idemo ti mi vise po tim jako turistickim destinacijama - osim toga uzeo sam neke slobodne dane pa cemo vikendom na otvorene lokacije a radnim danom u zatvorene da izbjegnemo guzvu. Posebne naocale dijele na ulazu i skupljaju na izlazu. Tako je u Science Museumu, a tamo sam jedino i bio (Sharks su tamo i Lions i Bugs.