Drugi nastavak šetnje Bonnom - nema smisla da slike propadnu


Apsolutno je obavezno da prvo pogledate prvi dio šetnje Bonnom jer inače uopće nećete moći pratiti radnju ovog izuzetno napetog štiva ... Ma šalim se. Ako hoćete pogledajte taj prvi dio prije ili poslije ovoga ili ga uopće nemojte pogledati.



Ovo vam je gradska vijećnica. Stoji na glavnom gradskom trgu, u pješačkoj zoni i zbilja je lijepo šaroliko zdanje. Ima nekih 300 godina i jedna me Japanka molila da je uslikam pred njom... to je otprilike sve što o njoj znam ...


Evo detalj s krova , to je inače gradski grb.


Ova ogromna ultra žuta zgrada je Sveučilište. Ima skoro 200 godina. Na žalost sam imao premalo vremena da se odšetam do tzv. Hofgartena i uhvatim ga u svoj njegovoj prekrasnosti pa se zato koristim Wikipedijinom slikom ... tek tako da ga dočaram i sebi i vama ...




Druga važna žuta zgrada je zgrada pošte koja stoji na Munster trgu. Munster trg je onaj na kojem je i crkva koju sam vam pokazao u prošlom postu (onom kojeg možda jeste a možda i niste pročitali ...) Zgrada je inače odmah iza Beethovenovog spomenika ...


U svojoj šetnji naletio sam na nekoliko sjajnih vizura. Ovo je jedna od njih. Primijetite da u kadru nema inače sveprisutnih radova na raznoraznim iskopavanjima ...




Nisam uspio saznati što rade ova djeca s tim ptičurinama. Meni izgledaju kao guske, a na internetu sam uspio iskopati da se ovaj dječak na vrhu zove "Dječak s labudom" ... Sad - to je očito fontana, ali nemam pojma što predstavlja ... help, anyone?



Ostatak starog ulaza u gradsku tvrđavu. Svuda okolo su bili kompresori i mali bageri i cjevčuge.



Detalj starih vrata ...











A idući ću vam put pokazati neke detalje modernog Bonna ... no to možda i ne bude tako skoro ...

5 komentara:

Anonimno kaže...

"malo" su ti se razbježale slike.... ali predivno izgleda, čak i tako razbježano! :)

neutrino kaže...

Nisu mi se razbježale ... to ja tako razbarušeno postam zbog umjetničkog dojma ...

Anonimno kaže...

baš htjedoh prokomentirat kako se razletio čitav blog, a sad pročitah da je to zbog umjetničkog dojma

neutrino kaže...

@ jimbo - em umjetnicki dojam em dublje znacenje i prikrivena poruka za prave znalce ... hint: skrolaj odozgo prema dolje (a mozes i odozdo prema gore) pa vidi da se slike protezu kroz danasnji post u spiralnoj strukturi koja pomalo podsjeca na DNA i tako asocira na gradivno tkivo zivota na zemlji ...

Anonimno kaže...

hahahaha ok, onda se ispričavam umjetniku što prigovorih... :)