Doslo mi pa i ja vježbam brze i kratke ...

Danas pred kraj radnog vremena nastupilo neko zatisje pa rekoh, ajde da vidimo mogu li ja napisati jedne "Brze i kratke" (TM by Borja - valjda, a ako nije onda ce on znati tko ima copyright na ovaj naslov)

Dakle u tih sat vremena sam danas pregledao neke svoje izvore informacija i evo sto na brzinu imam o tome reci:

- Velika se polemika pokrenula u UK oko toga koliko cesto smetlari trebaju skupljati smece . Naime, za razliku od Zagreba gdje se smece skuplja tri puta tjedno, ovdje me iznenadilo da se skupljanje provodi samo jednom tjedno. To trazi malo discipline i na svu srecu imamo dosta mjesta u garazi za ekstra vrecu smeca kad bas pretjeramo. Pitam se sto rade ljudi koji mjesta nemaju? U svakom slucaju neke lokalne uprave odlucile su preci na sustav skupljanja smeca jednom u svaka DVA TJEDNA. Vele da se time potice recikliranje, odnosno odvajanje smeca za reciklazu koja ce se i dalje skupljati jednom tjedno kao i do sada. Ovdje se reciklira kuhinjski, organski otpad (u posebnim kantama koje besplatno dijeli opcina, onda novine i staklo. Plastika se medjutim ne reciklira (barem nema zasebnog skupljanja po kucama). Glede ove najave jos rjedjeg skupljanja neki se pitaju hoce li se odraziti na procrvljenost i usmrdjenost susjedstva ... ostaje da se vidi - ovo ljeto ce biti pravi test...

- Evropski nam je parlament izgleda izrekao pregrst pohvala u svom posljednjem izvjescu. Prijemu se ne mozemo nadati prije kraja 2008. (dok oni ne srede svoje interne dogovore) ali ima nekoliko stvari koje do tada moramo urediti. Lijepo mi je da je na prvom mjestu postavljena zastita okolisa. Cisto kao neka promjena ... ratifikacija Kyoto protokola o emisiji staklenickih plinova, kao i jos nekih drugih medjunarodnih i evropskih standarda. Spominju i neke kontroverzne industrijske projekte - ima li netko pojma o tome? O cemu se radi?

Onda traze uvodjenje trzisnih principa, ajde dobro to je ionako fraza, no pitanje je drzavnih subvencija u brodogradnji i industriji celika (celika? zar mi imamo neku celicanu?) Trazi se odobravanje kupnje nekretnina evropskim drzavljanima...a onda ide standardni pripjev - suradnja s Haagom (pa dokle?) malo nam predbacuju sto su nam suci zatucani progonitelji ne-Hrvata, problemi sa zastitom svjedoka, trazi se reforma sudstva ... pa onda pogranicni problemi sa Slovenijom (al dobro tu smo i mi oni pozvani na red), pa nam predbacuju gospodarski pojas (navodno postoji neki sporazum koji smo potpisali 2004. i obecali da necemo dirati u ribolovne zone), pa prava manjina ... sve u svemu pocelo je lijepo, ali kad procitah listu problema, pitam se ocemo li mi to stici do 2009.??

- Naletjeh na clanak o nekim opasnostima vezanim uz ulaganje u Kazahstan . Ne vjerujem da se radi o stivu interesantnom sirokom pucanstvu ali meni dobro dodje za informaciju

- Turci grade jos jedan gigantski naftovod. Pored vec postojeceg Baku-Cejhan, koji ima zadatak dovesti naftu sa obala Kaspija na sredozemlje bez prolaska kroz kriticno uske i ekoloski opasne Bospor i Dardanelle - sada krecu u gradnju naftovoda koji ce povezati Crno more i Sredozemlje s istim zadatkom obilaska tjesnaca. Naftu ce puniti u luci Samsun a porijeklo nafte je i opet isto - Kaspij - samo je ovaj put dosla postojecim naftovodom do obala Crnog mora ... sto je bilo s nasim terminalom u Omislju, rafinerijama u Sisku i Rijeci? Otkud ce nama stizati nafta? Oko nas svi grade naftovode ko veliki - i Grci i Albanci ...

- A cijena nafte i dalje stoji visoko visoko ... jucer je Brent bio preko 68 dolara ...

- Od blogova na koje sam naletio - Jesusov post o Segway-u po tko zna koji put me natjerao da se zapitam - kad bih imao beskonacno puno love - da li bih pozelio ovakvu igracku ili ne? Ne mogu se odluciti ...

- No zato zasigurno znam da ne mislim vise voziti Ladu ma sto Jimbo o njima pisao ... a kad malo bolje razmislim necu ni Rovera ... hm, nakon cetiri godine ovdje bez auta sad kad se preselimo trebat cu auto - mozda je vrijeme da pocnem razmisljati koji auto da kupim ...

- Rahatli konacno ima novi post i to me opet pogodila u neke nostalgicno-sjetno-tjeskobne zice ... svaki put kad se vratim u Zagreb prodje me ta jeza da se mozda mimoilazim s ljudima koji su mi nesto znacili ... ili ih prepoznajem u ljudima koji nisu ili ne mogu biti oni ... neki dan sam na telki vidio prvu curu u koju sam se zaljubio kao djecak ... nemrem bulivit ... dam se kladit da me ne bi prepoznala da me sretne na ulici, a ni ja nju da je nisam vidio na ekranu ...


Jel se ovo nekome svidjelo?

Zanima li nekoga post o prvoj zeni koja je komentirala nogomet ili cu to pisati za svoju dusu?

4 komentara:

Anonimno kaže...

Meni je proslo ljeto bio test za dvotjedno skupljanje smeca.
Smece nam je bilo puno muha i maggots,yuck.I jos smo naravno imali hosepipe ban, pa kako se onda rijesiti toga smrada i te zivine.
Ne zelim ni misliti o ovom ljetu...

Anonimno kaže...

A bio si ponosan vlasnik Lade?
Vidiš poslije žene komentatorice mogao bi napisati post na tu temu.
A i meni je onaj Rahatlin post bio dobar.
Tražio sam čeličanu u Hrvatskoj, nisam našao ništa konretno.

Anonimno kaže...

definitivno zannimljiv izbor brzih i kratkih :)
ja ih kod sebe zovem Grickalice, da ne diram u tuđi kopirajt :)

neutrino kaže...

@ zvrk - ja jos ne znam da li se i Ealing sprema na ovaj cin ... nadam se da ne ...

@ jimbo - OK bit ce post o mojim ladama

@ Ire - hm dobra ideja, porazmislit cu o vlastitom nazivu ... cim me pukne inspiracija ...