Londonske slike broj tko zna koji - Richmond Park

U ovom postu neću imati previše teksta.

Za dobar tekst svratite u utorak po drugi dio interviewa s Herostratom.

Za sada ovdje samo slike od našeg izleta prošlog utorka. Išli smo u Richmond park.

Richmond Park je najveći otvoreni prostor u Londonu. Ima par kilometara u svakom smjeru - ne da mi se guglati točno koliko, ali valjda će vam biti dosta reći da je ogroman.

E sad, usred tog ogromnog prostranstva nalazi se ograđen jedan mali rajski vrt - koji se zove Izabelina plantaža. Ovdje vam danas donosim slike te plantaže, a u jednom od slijedećih postova slijede slike parka. Sve bi se slike trebale otvarati bitno veće u drugom prozoru ukoliko kliknete na njih.

To plantaža nema veze sa onim što obično pod tim pojmom zamišljamo. To je zapravo jedan ubavi komadić raja. Gdje god se okreneš nešto mami uzdah ili usklik.

Ovo je valjda rododendron a ako nije nemojte mi zamjeriti.



Neke vrste ptica sa nevjerovatnim bojama. Ovu donju kao da je Picasso oslikavao.



Na savkom koraku otvaraju se ovakvi vidici, nerijetko uz sporo protječući potok. Po njemu plivaju patkice i druge ptičice, okolo raste rascvjetalo bilje i sve je tako lijepo da se teško pomiriti s odlaskom.


Rascvjetani grm iz blizine. Dolje sam uslikao jedan grm iz daljine ...



Nije li nevjerovatan prizor?

Onda opet nekoliko cvjetova izbliza




Pa jedan grupni portret momaka u uglu:


Pa jedna kompozicija sa razlistalim drvetom u glavnoj ulozi


Pa kombinacija drveta i niskog rascvjetalog grmlja.


Onda nešto sasvim novo - rascvjetali grmovi:



I na kraju rascvjetali grm iznutra. Ove se grane bore da dodju do sunca...

Ja opet nisam mogao odlučiti koje su mi slike višak. Zato ih ima 16 a ne 10 kao što sam prvotno planirao ...

7 komentara:

Anonimno kaže...

baš su dobre slike, nije ni jedna viška. jedna iz prošlog slikovnog posta čak krasi moj desktop! :)

a o tvojoj novostečenoj tehnici ubacivanja slika... da se klikom otvaraju veće - to je točno i odlično, ali na novom prozoru ćeš još morati poraditi... :) meni se za sada sve otvaraju u istom prozoru.

Anonimno kaže...

Nisma bila u Richmond parku.
Problem je sto ima toliko lijepih mjesta za posjetiti.
Cekam slike iz Leeds Castle-a.

neutrino kaže...

@ jabucica - uopce mi ne olaksavas, samo pothranjujes digitalnog slikomanijaka u meni ... reci koja ti se to slka svidjela pa cu ti je dostaviti u vecem formatu ... inace meni se sve slike u ovom postu otvaraju u novom prozoru ... to sam posebno provjerio jer to moram rucno ubaciti u kod ... da nemas ti neki fensi brauzer?!? Ja vozim IE7 ...

neutrino kaže...

@ zvrk - oh onda ces u slijedecem postu o Richmond Parku vidjeti zasto mislim da treba doci i zasto sam vodio goste ovamo (zamisli ovo cvjetno ludilo mi nije bilo dosta ...).
A Leeds Castle je bio fenomenalan dozivlja ... opet jednom ...

Anonimno kaže...

paaa... ako bi bio tako dobar, veliki format želim za ovu sličku... http://bp1.blogger.com/_Yb4SR5m-arM/RhVhOLVCMbI/AAAAAAAAAJo/UD8AEb_wMOc/s320/DSC05380.JPG

a što se pothranjivanja tiče... hihihi that's my evil plan... mislim, ako tzombix može imati spešl blog za predivne slike izlazeće-zalazećeg sunca u oooogromnim rezolucijama... neznam što tebe sprječava da učiniš isto... :)

i da... ako je firefox fensi... :) ali za tak predivne sličke mi nije ni teško učinit extra klik da vidim uvećanu tj. nesmanjenu verziju! :)

Anonimno kaže...

Predivne fotke! Bas se spremam u Londru, sad u maju, i vaši postovi su mi od iznimne koristi. Čitamo se

vadimastok.blog.hr

neutrino kaže...

@ karamela - bas mi je drago da ti se svidjaju fotke. I drago mi je da ti moji postovi pomazu ... nadam se da ces se dobro provesti.