Kako komentirati na Neutrinovom blogu

Zbog silnih pritužbi na nemogućnost komentiranja na ovom blogu evo kratkih uputstava o tome kako komentirati:

1. LINK ZA KOMENTARE

Ispod svakog posta na blogu nalazi se link za komentare (označen crvenom strelicom na donjoj slici).



Dođite mišem nad link i kliknite ga.

2. UNOS KOMENTARA

Kad vam se otvori nova stranica, pronađite odgovarajući prostor za komentiranje i u njega upišite svoj komentar

Photobucket - Video and Image Hosting

Ako se osjećate jako odvažno možete pokušati dodati efekte svom komentaru. Možete tekst boldati, možete ga napisati italicom, možete ga napisati i boldano i italicom. Možete ubaciti i poneki link.

Ali ne morate. Ako vam se ne da zezati sa tagovima nemojte. Tekst je važan - formatiranje možete savladavati drugom prilikom.


3. POTPIŠITE SE

Ako pogledate odmah ispod prostora za komentiranje vidjet ćete nešto slično ovome (ovisno o rezoluciji - moguće je i da će malo drugačije izgledati ali će uvijek biti odmah ispod prostora za komentiranje)

Photobucket - Video and Image Hosting

Sad je potrebna užasna koncentracija i švicarska preciznost. Kliknite mišem u rupicu pored riječi "other" - vidite li gdje pokazuje strelica?

Photobucket - Video and Image Hosting
Čim kliknete u rupicu pored "other" ona će se zacrniti a vi ćete u dvije kućice (zaokružene crvenim) moći upisati svoj nadimak i svoju web adresu. Kažem "moći ćete" jer ni jedno nije obavezno.

4. GOTOVO


Kliknite na veliki narančasti gumb "Publish your comment"

I to je to. Ajd sad da vidim kako vam ide ... ;-))

10 komentara:

Anonimno kaže...

super.a sad napiši kako pisati smislene i zanimljive komentar na neutrinovom blogu ,te kad je bolje komentar zadržadi za sebe.

Anonimno kaže...

Buaaaah,
da si smislio i nešto kompliciranije, neš' me zaustaviti da blebnem. Pa čak i kad si sam napišeš anonimni komentarček :)

Svaka pohvala za didaktičnost, ide to tebi, fino strpljivo, polako i sistematično :)

neutrino kaže...

@ anonimno - ajd priznaj da si ovo namjerno napravio da ispadne da sam si sam ostavio komentra :-).
Znam li te pod nekim nickom ili si samo slucajno u prolazu?

@ mastermind - nije moj komentar - nisam jos toliko ocajan ...
Inace, hvala na pohvalama.

Anonimno kaže...

Nije da ne mogu reći da povremeno ima zanimljivih tema... ali... smijem biti iskren? Uglavnom ih više nema nego ima... bar za moj ukus... mislim, ja pišem tematski široko, ali ovdje vlada raspašoj... no, opet, nije da se ja mogu pohvaliti da se mene nešto previše komentira, pogotovo kad se raspišem o nuklearnoj energetici... :-))

neutrino kaže...

@ Bez komentara - da i mene ponekad malo muči da mi blog nema neku jasnu temu, ali to je valjda zato što mi se ne piše o poslu jer mi ga je sasvim dosta u radno vrijeme.

Onda u slobodno vrijeme pišem o svemu drugom što me interesira, a toga ima jedna šarena hrpa ...

Unknown kaže...

Jako zanimljiv tutorial, mozes to objaviti kao pdf knjigu ili nesto slicno??

neutrino kaže...

Noebiuse, a zakaj ti mene zezas?

Anonimno kaže...

jako volim pisat pjesmice zelila bih postic nesto vise

Anonimno kaže...

kako mogu objavit knjigu

neutrino kaže...

@ alma - to sto pises pjesmice je jako lijepo i pohvalno. Za pocetak, najbolje je da probas poneku od njih objaviti u nekom od casopisa koji objavljuju pjesmice mladih umjetnika pa kad ti nekoliko objave, onda mozes krenuti od izdavaca do izdavaca i ponuditi im svoju zbirku.