BankHolidayski post - kaj sad, vi ste prazničili prošli tjedan ...

Danas je neradan dan - jedan od nekoliko godišnjih Bank Holidaya pa neću duljiti ... žuri mi se van.

Vrijeme je šućmurasto - najavili su kišu. Tradicionalno za bank holiday ...

No, ja se moram pohvaliti - prošli tjedan moj je glavni blog zabilježio najviše posjeta otkako postoji na ovoj adresi. Tom su antologijskom rezultatu glavni uzrok interviewi koje ste ovdje počeli čitati.

Skoro svi intervjuirani blogeri na vlastitom su blogu objavili link na moj blog i horde čitatelja su se sjatile vidjeti što njihovi omiljeni blogeri imaju za reći.

Nadam se da je netko od njih uhvatio vremena pa malo škicnuo i na druge stvari, a volio bih da se nekome i svidjelo što je još ovdje pronašao, tko zna možda se netko i vrati ...

Elem, na Trillinom interviewu ima komentara ko u priči - izgleda da se malo te zvjezdane prašine otreslo i na mene.

Dosta komentatora po blogovima intervjuiranih kuka da im komentiranje kod mene ne ide. Navodno da je sve nešto užasno komplicirano i grozno da je teško ... razmišljam kako bih to mogao popraviti i olakšati vam komentiranje. Meni se čini jednostavno, ali očito nije.

Kod Athene i Jimba sam primijetio i jedan novi gadget kojeg sam si odmah i sam morao priskrbiti. Zove se tag-a-feed, a kako izgleda možete vidjeti na lijevoj strani mog bloga.

Nisam još sve posložio. Neke mi feedove uopće ne pokazuje, ali ne sumnjam da ću riješiti taj problemčić (ne znam jel se mogu metnuti dva na istu stranicu?).

Ne znam iz čije majstorske radionice dolazi ovaj uradak, ali sam zamijetio blagotvorne učinke pa ga i sam odlučih postaviti. Možda krenem u potragu za autorima da im osobno zahvalim - rekao bih da se radi o hrvatskom proizvodu...

Sad vas pozdravljam. Treba kretati u grad - maloj neutrinki po traperice ...

Jao, što ja vooolim šoping ... :-((

4 komentara:

Anonimno kaže...

Što se tiče komentiranja ovdje, ja bih ti preporučila da neke upute staviš u jedna od boksova, bit će lakše svima :)
I da, baš mi je drago da ti se posjećenost povećala s intervjuima. Zanimljivi su, dobro vođeni, drugačiji..tako da vjerujem da će taj broj još narasti :))

Anonimno kaže...

Tag-a-feed je domaći proizvod, a prikazuje 15 zadnjih osvježenih tagova a i malo je beta, ali fino su oni to smilslili, doći će to na svoje.

Ne kontam šta je komplicirano tu kod komentiranja? Baš je zapravo super-jednostavno.

Sretno s trapericama! (ja mrzim kupovat odjeću)

neutrino kaže...

@ Trill - evo objavio sam post "Kako komentirati", razmjestio sam 4 linka na te upute po blogu i još sam promijenio link na komentare ispod posta - za to sam morao upisati pozdiplomski iz informatike, ali mi je uspjelo ... valjda će sad biti u redu ...

@ jimbo - hvala na informaciji. Morat ću se malo bolje informirati kako to ide jer sam vidio kod Ire malo drugačiji nego što meni izađe - što znači da se možda može prilagoditi, ali ja ne znam kako ...
Inače shopping sam preživio - nije bilo tako strašno kako sam se bojao ...
A komentiranje sam još olakšao ... vidim da se ljudi drugdje žale da im je ovdje prekomplicirano komentirati pa ostavljaju komentare kod intervjuiranih a ne ovdje ... pa ja patim.

Anonimno kaže...

I eto, ponovo nemam sreće...
Al kad sam vec tu, umorna od silnog pretrazivanja, vala cu ti uspricati svoju tuznu pricu, pa makar...kad je dernek nek i hala gori!
Naime,trazim ti ja tako po internet adresama mail jednog starog prijatelje iz zagreba...Negdje prije 5, 6 dobrih godina bili smo stalno u kontaktu. On u zagrebu ja u sarajevu. Rodjeni na isti dan! Medjutim,kako zivot ide, izgubismo kontakt... i nakon dugotrajnog pretrazivanja...ukucam ja...pametnica..."kako naci neciju e-mail adresu"...ravno u pretrazivac...kad on mi izbaci ovo. I evo me sad pisem...Eto...Cao sad