Na što pada Xiola? Ima li itko šanse pored Briana Denehyja?!?!

I evo nas opet sa Xiolom.

Dobro došli u današnji drugi dio interviewa sa jednom od vodećih hrvatskih blogerica.

Počet ćemo lirski, udahnite na trenutak duboko i pročitajte ovu pjesmu s margine Xiolinog bloga:



Tišina - Aco Šhopov

Ako imaš nešto teško
nešto što te pritiska i peče
zakopaj go vo dlaboka tišina
tišinata sama ke ti go reče.


Gledam onu pjesmu Ace Shopova na tvom blogu i mogu ti reci da sam je sad po prvi put u miru procitao i dao joj malo vremena da mi sjedne ... Nisam ocekivao takvu minu kod tebe ...
Otkud ona tamo?


'tisina' je bila omiljena pjesma mog oca koji je umro prosle godine. stavih je kao neku vrstu tribute-a njemu.


Oprosti.
Zao mi je. Moje saucesce.
Nisam htio biti nametljiv ...

No, kad smo se vec dotakli tako privatnih stvari - htio bih znati nesto o tvom odrastanju, ali se bojim pitati da ne zadjem preduboko u tvoju privatnost - ispricaj mi sto zelis o tom dijelu tvojeg zivota.



Sve u redu.

Nisam imala potrebu da o tome pisem.

Dovoljno je reci da odrastoh u vukojebini iz koje sam jedva cekala pobjec. Sto sam i ucinila sa 15 godina kad dodjoh u Zagreb na velikeskore (odnosno, kad podjoh u srednju skolu).


Kako si uopce dosla u London?

Bas u London? Zbog posla. U UK sveopcenito dodjoh na studije. Prije 567 godina. Otprilike.


I sto si odstudirala? (znam da zvucim ko formular ali ja nisam mali princ)

povijest umjetnosti + postdiplomski iz muzeologije.

Zanimljiva struka ... pa, koje ti je najmilije londonsko mjesto? Mozes kao muzeologu, mozes kao kunsthistoricaru, a mozes i na druge nacine ...

wargh, dje me nadje? zbog sentimentalnih razloga moram odabrat victoria & albert museum (najbolji svjetski muzej primjenjene umjetnosti, tako kazu).

em je prepun umjetnickog blaga, em tamo provedoh 18 mjeseci gdje naucih sve sto se o namjestaju naucit moze.

a nije ni tate modern los. pogotovo great turbine hall. tamo obicno znam zavrsit sa mojim gejpederom, zujeci.

(isuse, mrzim intervjue, kad ce zavrsit???)

Kad ce zavrsit? Bit cu te slobodan podjsetit da si rekla, citiram:

obozavam odgovarat na pitanja (ozbiljno)

I sad kad ja drvim po ozbiljnim pitanjima -u rubrici tko je uopce Xiola - ti odjednom oces zavrsavat ... a ja jos nisam ni poceo ... oces pauzu? Ne znam jesi li sad u fazi pusenja ili nepusenja ... oces pauzu za caj od mente?


pa na ova vrckava pitanja obozavam odgovarat. na takozvana profesionalna (tipa: koji muzej ti se svidja, wargh, sta ja znam, too close to home, valjda) bas i ne.

no, dobro. uhvatio si me kako se upucah u nogu (shot myself in the foot) -

odnosmo, samoj sebi jamu kopam. znala sam da cu tako zavrsti.

poginut od vlastite ruke. i gluposti.

pusim samo kad sam u rvackoj, di se i moze pusit bilogdje. ovdje, vec skoro sve pozabranjeno, a ne da mi se pusit tamo di ne mogu sjest. a u kuci nikad ne pusim.

caj od mente, ih.... pomaze u probavi. mogla bih.

Ma reci, necu na tu temu pa ja lako promijenim ... imam ja milion pitanja dok cekam da pocne match of the day ... (ultra mega popularna BBC-eva emisija subotom sa skraćenim snimkama nogometnih utakmica - op.Neutrino)

Recimo, za one koji ne znaju - zasto uopce Xiola?


uuu, sacu da se raspisem!

(hihi, ja gledam this is david gest, isuse!).

zasto? jerbo sam fan grupe jane's adidction, ciji pjevac, perry farrell, jednom davno imadose djevojku po imenu lisa, odnosno, xiola bleu, i o kojoj je spjevao nekoliko pjesama (jedna od poznatijih jest three days, u kojoj perry opisuje njihov zadnji susret, koji je trajao 3 dana, a u koji je bila ukljucena i tadasnja perryjeva djevojka casey niccoli, kada ih je sve troje provelo u erm, razvratu).

xiola je bila mlada umjetnica koja je u 18. godini umrla od droge.

ponekad si mislim, pa zar si nisam mogla izmislit fino ime, a ne nazivat se po nekom drugom?

nadam se da ne cinim disrespect djevojci.

jel' valja?

Mrmlj, o toj sam xioli citao na wikipedii, ali gdje ti tu sebe vidis? Kao 18 godisnju umjetnicu? Ili kao zrtvu droge? Ili kao inspiracija za pjesme slabo poznatih bandova (a ako band nije popularan ko Bitlsi - makar i nakratko - onda je slabo popularan)? Nije vrag da je zbog trodnevnog seksa u troje?

erm, pa nista od toga. nego onako, volim perryja, padam na ljigave stereotipe tipa ally mac graw-ryan o'neal 'voljeli su se, umrla je'. a i obozavam zbunjivat ljude sa 'slabo poznatim bendovima'.

Salis se - volis Love story i usudis se to priznati? Onda sigurno volis i doktora Zhivaga i Jamesa Deana? Trenutno mi ne pada na um ni jedan srcedrapateljni film da te i za njega pitam ... a kad ti ovo posaljem sjetit cu se barem pet ...

love story je cheesy, a na cheesy padam ko jabuka sa stabla.

dr zhivago mi je predug, nema strpljenja za njega.

a james dean, hmmm, pa on je bio idol mom idolu (morrissey), pa prema tome, moradoh ga malko proucit. inace sam sucker za tv movies. uh, to mi je slabost.


Tv movies? Mislis one americke drametine poslije nedjeljnog popodneva Sase Zalepugina ili na nesto drugo?

Ne znam na koje mislis, ali one filmove specijalno adaptirane za tv u kojima vecinom glumi Brian Dennehy. Ja ga zovem 'honest cop' jerbo uvijek glumi nekog iskrenog policajca koji se bori za pravdu.

Ima i kablovski program zvan TV Movies i TV Movies 2.

Divota i krasota!

Oh Brian Dennehy, joj i ja volim neke njegove filmove ... ma ja sam mislio na one drame "based on a true story" sto pocnu kao lijepa idilicna prica pa te onda u sred idile opale sa nekom strahotom - tipa, mama saznaje da ima neku smrtonosnu bolestinu, a plavooka djecica bezazleno trckaraju po dvoristu i onda cijela obitelj sa knedlom u grlu ostatak filma jer sad kad si poceo ne mozes prebaciti na nesto drugo ...

Znam da rijetko procitas knjigu do kraja � koja je posljednja kod koje ti je to uspjelo? (ajd sad nekog slabo poznatog pisca ...)

E, pa mogu i ti, i tamo ima Briana, o, da!

Eheh, morat cu razocarat sa slabo poznatim piscima (iako, sad u jucerasnjem Guardianu ima ta neka top lista up and coming pisaca, steta, mogla sam pucanstvo zbunit sa jednim od njih, recim, jonathan safran foer, ali nisam toliko kul, ipak)... Zadnje sto procitah do kraja bijase Filozofija Andy Warhola od, errm, Andy Warhola.

-----------------------------------------------

Eto, to vam je današnja doza Xiole ...

Kraj ovog ekskluzivnog intervjua možete pročitati slijedeće srijede.


9 komentara:

Anonimno kaže...

zanimljivo, super extra, delux, mega popularna xiola nije izjedrila niti jedan komentar na ovaj post, preveć intelektualaca te čita valjda, ja pak, smijem priznati da me zanima ovaj intervju jerbo ponekad škicnem na , (ako ništa drugo - da bar malo osjetim bjelosvjetski dah iz ove svoje vukojebine)

ne moram ni spominjati da sam i ovdje (s naporima) škicao xiolu

Anonimno kaže...

sorry na prethodnom neurednom postu, omaklo se

zanimljivo, super extra, delux, mega popularna xiola nije izjedrila niti jedan komentar na ovaj post, preveć intelektualaca te čita valjda, ja pak, smijem priznati da me zanima ovaj intervju jerbo ponekad škicnem na ,(ako ništa drugo - da bar malo osjetim bjelosvjetski dah iz ove svoje vukojebine)

ne moram ni spominjati da sam i ovdje (s naporima) škicao xiolu

Anonimno kaže...

neutrino

definitivno - na tvom blogu se html ne prikazuje ispravno

neutrino kaže...

@ paor - zbilja ne znam sto pokusavas uciniti sa html-om.

Meni link sasvim fino ispada -

Nego jesi razmisljao da koristis opciju "Preview"?!?

A broj komentara je oduvijek problem na ovom blogu ... ne bih rekao da se radi o prevelikom broju intelektualaca ...

neutrino kaže...

Hm ... gle i meni se to desilo ... uf - istrazit cu sto se to zbiva ...

Anonimno kaže...

Guzijola i nije bas kuci ovijeh dana. Eto.

Anonimno kaže...

Šjola je institucija ;)

neutrino kaže...

@ xiola - ma sad bih te nesto pitao oko toga gdje si bila lai znam da ne volis intervjue ;-))

@ viz - vidis to mi se svidja ... mozda to iskoristim u slijedecem nastavku intervjua ...

Anonimno kaže...

samo daj, dok bijah bloggerica htjedoh bit Šjola kad narastem :)kao poticaj držala sam činjenicu da sam rođena crvene, kovrčave kose :)
i evo sad kad više nijesam bloggerica Šjola je još uvijek institucija, DIGNIMO ŠJOLI SPOMENIK!!!!! :)