Trillian o rijetko spominjanim bračnim aspektima, djeci, Zaphodu i naravno - knjigama

Evo četvrtka!

To je Triliandan ovog mjeseca na mom blogu. A kako je ovo drugi Triliandan u mjesecu evo i drugog nastavka intervjua.

Ako niste pročitali prvi naći ćete ga sigurno OVDJE, a i ako jeste podsjetite se malo što smo već pričali, pomoći će vam u praćenju ... kad vam kažem ...

-----------------------------------------

Znam da volis Balasevica. Toliko da se odvazis bez muza poci na koncert. Koliko je vazna podudarnost glazbenih ukusa u braku (priznaj da nisi ocekivala ovakvo pitanje!)?

Nisam očekivala ovakvo pitanje :)

Paaa..podudarnost glazbenih ukusa i nije nešto važna u braku, ako nitko ne davi nikoga "svojom" vrstom glazbe.

Arthur stvarno ne voli sušati Balaševića, ali zna koliko ga ja volim pa nema nekih primjedbi niti na moje slušanje (pogotovo kad peglam), niti na odlaženje na koncerte.

Nije mu teško čak niti doći po mene u sitne noćne sate autom poslije koncerta, samo da on ne mora ići :)

A postoje i slušalice... :))))

Takodjer znam i da nosis silikone ... zasto mislis da su naocale ruzne?

Nisu naočale ružne, samo meni ružno stoje :)

Lijepša sam si sa silikonima. Osim toga i pogled je nekako drugačiji, kao i cjelokupni dojam :)))

Hihihi, a kako se baš silikona tako dobra sjećaš? :))))

A sto ja znam? Vidis da uz tebe vezem sve neke erotske momente ... te lijepe noge, te nosi minice, voli svoje silikone i posveti im post ...

Kako zamisljas najgoreg kandidata za zeta kojeg bi ti kcer mogla dovesti na veceru?


Najgori kandidat za zeta bi bio definitivno onaj koji ne vidi u njoj ono sve posebno što ona je.

Znaš, koji se ne odnosi prema njoj onako kako bi trebao.

Znam da svaki roditelj misli da je njegovo dijete nešto posebno i jedinstveno, ali to ono i je.

E sad, u toj nekoj predzetovskoj ili predsnahovskoj fazi to isto dijete mora biti posebno i jedinsteno i za tog nekog.

Ne samo u toj pred fazi, nego i kasnije :)

Ne mogu se sjetiti nikakve druge karakteristike koja bi mi mogla smetati. Već su dolazili njeni prijatelji i to baš svakakvi u smislu izgleda, godina i obrazovanja, ali svi su bili u redu. Jedan od meni najsimpatičnijih nosi irokezicu. Ne znam da li ju je začešljao prema dolje kad je k nama dolazio zato jer je mislio da je tako pristojnije ili začešljavanje prema gore zahtjeva previše posla, ali bila sam malo razočarana. Htjela sam vidjeti izbliza stršeću kosu i miče li se skupa s pokretima glave :)))




Uh, ne znam ... mene pomalo srah da ce mi se dijete jednom na pragu pojaviti u ovako nekom izdanju i sto cu onda s klipanom koji mi je takvu dovede ...

A da pitam i za sina - Sto nikad ne bi htjela da ti sin postane (osim onih ocitih kriminalac, krvnik, diktator)?


Zasto ne bih trebala zeljeti da mi sin bude diktator? :)))

Salim se, naravno.

Ovo ti je jako tesko pitanje, jer je naopacki postavljeno.

Ne znam baš u negaciji razmisljati..

Ne bih htjela da bude nezadovoljan svojim zivotom, a nek bude sta god hoce.
Jedino bi manje voljela da bude u nekom opasnom zanimanju tipa policajac, vatrogasac, elektricar..

Elektricar? Pa otkad je elektricar opasno zanimanje? To mislis da ga ne bi zdrmala struja?

Ne samo zdrmala struja. Vidim kako decki rade i na velikim visinama samo strikom vezani, pentraju se i pod olujama na kojekakve stupeve, nadobudni poslovodje ne iskljuce struju a rekli su da jesu, pa eksplozije u trafostanicama jer su se misevi naselili...takve stvari.

No, ako tako gledam, sigurno bi nasla jos opasnih ili opasnijih zanimanja :)

A kaj ti mislis sve sta smo mi pricali objaviti?

Pa, tako je to nekako zamisljeno ... ja pitanje, ti odgovor ... na kraju ja sve lijepo napisem jedno ispod drugog, ubacim ilustracije i to je to ...
Imas li nesto protiv? Hoces li autorizaciju?


A jel ja znam sta to je uopce autorizacija? :)))

No dobro, znam otprilike, glupiram se :))

Ma necu, samo mi se cini da bude bilo malo predugacko.

Zato te pitam :))

Ih, predugacko ... pa barem moji citatelji ne pate od problema s koncentracijom, uz moje kilometarske postove sasvim su se navikli. A ti si osim toga zanimljiv sugovornik pa se uopce ne bojim ... u krajnjoj liniji - lako ja podijelim jedan intervju u tri nastavka ... nis se ti ne brini.

Nego da ja nastavim s pitanjima, osim Douglasa Adamsa - sto jos citas?


Skoro sve što mi dođe pod ruku :) Volim čitati i stalno sam gladna dobre knjige. Najviše mi paše fantasy, SF, trilleri ;), pa i krimići.

Jučer sam dovršila novu knjigu Dan Brownovu Veliku obmanu i bila poprilično razocarana. Cak sam rekla da mu je to sranje od knjige :), ali nije baš tako lose.

Sao što je daleko od Koda, Digitalne tvrđave ili Demona i anđela. Kao da ju je pisao netko drugi.

Ne volim samo ljubavne romane i prelagano štivo.

Mada, baš sam jučer tetu knjiznicarku trazila da mi da nešto "bez veze". To je bas ta kategorija laganica.

Nekad mi i to pase, ali jako rijetko. Zato i spada u "bez veze" kategoriju :)))

Oh ti si jedna od rijetkih koje znam da vole Dana Browna ... zaboravih te pitati glede Douglasa Adamsa - jesi li gledala film radjen po Vodicu?

Nije baš da volim Dana Browna, upravo sam rekla da mu je zadnja knjiga sranje :)))
To sam zadnje čitala, pa je bilo kao primer. Inače baš volim čitati i R.R. Martina, ali dok on opet ne napiše koju knjigu moram čitati i koješta drugo :))

Jesam, gledala sam film snimljen po Vodiču :) Poslao mi ga je Rock Roll cim ga je uspio nabaviti :)))

Nisam previše zadovoljna s filmom, ali nisam baš niti nezadovoljna. Neke bitne stvari nisu dovoljno ili nisu uopce naglasene, kao recimo rucnik, a i neki likovi mi nisu isprva sjeli kako treba. Recimo, Marvin je po meni trebao vise liciti na 3PO, biti vise covjekoliki. a zbunjivale su me i Zaphodove dvije glave jedna ispod druge. Trebale su biti normalne, jedne pored druge :)))

Arthur, Trillian, Ford Perfekt, Vogonci i ostali likovi su izvrsni.

Nije los film, ali knjiga je knjiga. Pogotovo Vodic :)))


--------------------------------------------------------

A-ha ... kladim se da pola ovog čak ni Alkion nije znao ...

He-he ... bit će još interesantnih stvari u trećem i posljednjem nastavku slijedećeg četvrtka ...

10 komentara:

Anonimno kaže...

o joj joj... ovdje sam svega zanimljivog pročitala ali sad mi je prekasno za komentar veličine kraćeg posta pa ću sutra doć i opet pročitat pa iskomentirat sve što imam... :)

neutrino kaže...

@ jabuka - samo ti daj ... ja volim mnogobrojne komentare :-))

Anonimno kaže...

Stavio si mi Balaševića... :)))
A znaš li da ga ja nikada ne bih željela upoznati?
Bojala bih se da bi mi srce stalo ili mi pozlilo od uzbuđenja :))

Anonimno kaže...

hihihihi trill, join the club... i balaševića, ali ne samo njega... :)

Anonimno kaže...

Otrovna jabuka, ma bravo :)
a ja još mislila kako me nitko neće razumjeti kako nekoga koga volim i cijenim ne želim upoznati :))

neutrino kaže...

@ trill - a zasto mi to kazes sada a ne tijekom intervjua? Kako mi sad padaju pitanja na pamet ...

@ jabuka - da pogodim? Luka Nizetic?

Anonimno kaže...

Alkion:
Ma puno ja toga ne znam... Ah, krhko je znanje... Ili da se malo matematički izrazim: štoje veći krug spoznaje to je i veća periferija neznanja. Iako moram priznati (ipak sam premalo na blogu) dosta toga jednostavno čovjek i ne stigne pročitati. Eto sada na pr. jednostavno više ne pišem postove i ne objavljujem ih (samo ponekoga komentiram).

Anonimno kaže...

niiiiiijeeee luka!! ccc... netko u zadnje vrijeme ne čita baš pažljivo... ili ne čita uopće? hihihihi :-P

neutrino kaže...

@ Alkion - ja sam polaskan sto sam medju komentiranima.

@ jabuka - u zadnje vrijeme? Objavis dva posta u dva mjeseca i nazivas to "u posljednje vrijeme" :-)). Apropos, htjedoh komentirati jucer da nemam pojma kome je rodjendan (ja sam mislio opet nizeticu) ali je crko server na blog.hr-u pa se nisu mogli ostavljati komentari ...

Anonimno kaže...

da, bloghaer ima ovih dana opet (!!) nekih problema... živciraju me! :) primljeno na znanje za komentar, ali neću ti baš davati hintove! :) luka je lav po horoskopu...

i da... baš zato što tako malo pišem bi mogao znati šta sam rekla... :-P ako sporo pamtiš i brzo zaboravljaš, evo ti link pa se podsjeti... http://otrovnajabuka.blog.hr/arhiva-2007-03.html#1622317525