Uvod u razgovor sa popularnom blogericom koja piše probavljivo smeće

Kad sam razmišljao o blogerima koje želim intervjuirati u ovom krugu, osim Catchera kojeg je predložio i Herostrat, još troje mi se blogera koje redovito čitam učinilo posebno zanimljivim. To su blogeri o kojima sam i sam poželio saznati ponešto. Čisto onako ljudski... voajerski kako bi rekao Alkion.

Danas vam donosim prvi dio interviewa sa mojom sugrađankom koju čita cijela blogosfera i koju vam neću posebno predstavljati.

Na kraju krajeva - Xiola je zvijezda ...




Jednog dana poslao sam Xioli e-mail sa pitanjem da li bi bila toliko ljubazna pa posvetila nekoliko minuta svog dragocjenog slobodnog vremena kako bi odgovarajući na nekoliko pomno odabranih pitanja uveličala ovo proljeće na mom blogu. Upitah mogu li poslati prvo pitanje... I xiola je odgovorila:

-----------------------------


salji! obozavam odgovarat na pitanja (ozbiljno), samo pitanje je dal' ce bit moji odgovori zanimljivi.

aj! i ovako sam u depresiji poradi povratka na ovaj kraljevski otok nakon 2 i po' tjedna domovarenja.

Kakav je osjecaj biti jedan od posljednjih Mohikanaca?

Vjerujem da znas da si jedna od rijetkih pojava na blogu koja vec godinama uziva nevjerovatnu popularnost, a jos uvijek pise prilicno redovito.

Bas gledam kod Borje popis
najboljih Blogera iz 2005 i tu i tamo jedva ponetko jos ponekad ponesto napise ... puno ih se pogasilo ...

Pa te pitam, kad pogledas na protekle godine i vidis konstantu svoje prisutnosti - kakav te osjecaj obuzme?

(jelda mi je ovo superljigav pocetak?)

nikakav. ne u smislu da je los, nego uopce ne razmisljam o tome, posto skoro nikad ni ne zavirim u arhivu, tako da zaboravim koliko uopce postojim.

iako, kad vidim da me vole, najblizi bi bio onaj osjecaj mekanog kasmira na goloj kozi.

zivila ljiga!

jel ce se se moci, kad je kraj, procitat sve skupa prije nego se objavi?

Naravno da ce se moci, nemas straha - ne mislim petljati po odgovorima i preslagivati ih na bilo koji nacin pa cak ni redoslijedom pitanja... ovo je razgovor kojeg vodimo e-mailom kako bi ostao trag, ali nece biti urednickih zahvata ...

mmm ... "osjecaj kasmira na goloj kozi ..." ... uff ... kako da ja sad normalno nastavim razgovor ...

Zaboravih - jel onaj bijeli kaput sto si ga svojedobno kupila bio kasmir?


u redu.

eh, nije, nego samo vuna vulgaris.

ih, vidi ga! ja hocu fino, slikovito opisat, a on vise ne moze nastavit!

Ajde ti lijepo za nas koji smo se kasnije ukljucili u 40 rijeci opisi Xiolu.

Zasto te to pitam? Zato sto je upravo jucer na jutarnjem Ariston objavio neke recenzije tzv. "stand-up bloggera" (necemo sad o terminologiji iako bi se moglo) pa se naslo vise od nekoliko ljudi nezadovoljnih napisanim.
Sad me zanima - kad bih ja u 40 rijeci morao opisati tvoj blog - sto bi ti u tom opisu zeljela procitati?

40 rijeci je puno previse.

opisala bih je sa dvije, za koje mislim da stoji ko svjeze zabijeni kolac za tek nikle mahune: probavljivo smece.

u citavom blogu se u prvom i zadnjem redu smijem samoj sebi kroz raznorazne zivotne situacije. ali nit ima kakvu umjetnicku vrijednost, nit ce ikad izac u knjigama ili na raznoraznim portalima.

zasto? zato sto nije vrijedno. ne vrijedi kao djelo u bilo kakvom smislu. zato ne udaram onaj famozni 'copyright' na ista, nego me se slobodno moze pokrast. sto nitko do sada jos nije ucinio. sto odlicno opisuje koliko vrijedi to sto napisem: dva zrna graha i pola glavice luka.

jebo, brisi ove 'sto, sto'.. ko papagaj ih ponavljam!!!!



Ma ne dolazi u obzir ... rekoh ti da necu raditi kozmeticke zahvate u tekstove - nema potrebe, takva si - kakva si i ako imas puno sto sto koga briga ...

Nego, glede "probavljivog smeca" - k ao da se trsis pokazati se kao neko povrsno, nesposobno i glupo djevojce. Ocito je da to nisi (s vremena na vrijeme pobjegne ti i neka duboka misao) ...


argh, nocna mora mi je da ispadnem nepismena seljacina!

no, dobro, sto je, tu je, samoj sebi jamu kopam.

a sad odgovor: spadam u smotanu i zbunjenu kategoriju ljudi.

Da, vidim da te nocne more progone nemilo ... :-))


Jel to sto su lezerni blogovi popularniji od ozbiljnih dokaz da "raja trazi zivo, veselo"?

zivo i veselo se uvijek trazi. to i ja trazim. to jedino i znam. a smijat se sebi mi je oduvijek bio hobi. ozbiljno citam u novinama. a ovo sto pisem nisu novine, to je punjena paprika koja se malko skiselila.




Ipak, vidjeh u tvojim starijim postovima da te zanima i politika - pisala si o njoj - zasto cesce ne komentiras politicka dogadjanja? Ili, zasto si prestala?

to su bili davni dani kad si umisljah da sam ozbiljan analiticar drustveno-politickih dogadjanja. a i ne da mi se vise.



--------------------------------------------------

Eto, pročitali ste trailer interviewa s Xiolom. Molim da posebno obratite pažnju na ilustracije uz ovaj interview ... naime, radi se o svjetskoj ekskluzivi - imate priliku po prvi put u povijesti vidjeti kako izgleda Xiola... Dakle, ne samo da ste saznali što Xiola misli o svom blogu nego ste štoviše i vidjeli Nju osobno ...

Veli Xiola: "ilustriraj me sa ovom slikurinom, slikano u moma-i u nyc (museum of modern art), ova sam desno, blurred, ali ne namjerno, micala sam se kad je kamera okinula. dakle, imas sve objedinjeno: umjetnost, muzej, new york i... MENE!"

Slijedeće srijede slijedi nastavak ... ne slika nego interviewa ...

7 komentara:

Anonimno kaže...

Ne mogu se otet dojmu da sam i dalje jedna obicna seljacina koja pojma nema.

neutrino kaže...

@ xiola - daj ne davi ... ako me naljutis poslat cu ti jos koje pitanje ... ;-))

Anonimno kaže...

xiola u NYC sa svojim mokrim cipelama (pretpostavljam).
Jos jedan vjeran pratititelj Xiolinog bloga.

neutrino kaže...

@ zvrk - Mislila si reci "probavljivog smeca", zar ne? ;-))

Anonimno kaže...

Čuj Neutrino, ti si meni prebrz :) Još nisam stigla pročitati niti Herostratov treći dio, niti Lovca u žitu, a bome ni Xiolu..ajd to malo lakše :)
Ima nas koji polako čitamo ;))

neutrino kaže...

@ trill - jel te to trese trema?

Anonimno kaže...

Nije me trta. Jel bi me trebala biti? Hm.. barem do sada mi nije bila :))