Lovac je priveden po želji lika sa nadimkom luđaka ...


Herostrat predložio, a ja ostvario ...

Ako se sjećate Herostrat je u trećem nastavku intervjua (to je onaj od petka) predložio da jedan od slijedećih intervjua napravim s Catcherom ...

Dobro, predložio je Hero nekoliko blogera (jednoga je onda brže bolje i sam intervjuirao), ali od svih njegovih prijedloga ja čitam samo jednoga. I to od prvih dana otkako sam na blogu.




Radi se o jednom balavcu iz Karlovca koji ima tu groznu naviku da vam se svojim "fnje" postovima uvuče pod kožu i onda se pretvara da nema pojma kako je tamo dospio ...

Onda kad se taman "skinete s Catchera" zalutate slučajno ponovo na njegov blog pa velite - ma samo ću malo škicnuti ... - i gotovi ste.

Taj momak zbilja vraški dobro piše. Ali je i teški romantik. Sa brdom obožavateljica koje svaku njegovu riječ napisanu na blogu pobožno upijaju.

Zato sam interview s njim počeo odlučno ...

--------------------------------------------------------

Uletis li ikad nekoj curi sa frazom “Ja sam Catcher sa blog.hr-a?”
(Da se smrznes od prvog pitanja jelda?)


:)
Ne, blog mi je, kao koncept, idealna kombinacija anonimnosti i prepoznatljivosti, pa to ne valja kvariti. U biti nikome nikada nisam spomenuo da pisem blog, ali su me ljudi iz ulice i s posla sami skuzili, jer sam u lokalnim okvirima i ranije dosta objavljivao. Dogodi se ponekad da me netko pita tko sam i gdje se krecem, ali ako nije rijec o dugotrajnom "blog poznanstvu" radije odabirem da ostanem anoniman.

Ja sam te jedno vrijeme intenzivno citao, onda si pobjegao na drugi blog, pa sam ja iz maila odlazio na tvoj blog jer mi je uvijek nekako bilo preslozeno mijenjati link na odgovarajucoj stranici. Onda me uhvatila neka radoholija pa te sad samo moja gospodja redovito posjecuje. I onda ja dodjem doma a ona veli – k vragu, opet me catcher rastuzio. Jel to tebi gust rastuzivati udane gospodje koje citaju tvoj blog?

Čekaj, pa to ti zapravo treba odgovarati. Ja je rastuzim, a ti si heroj koji je ponovno oraspolozi :)

A sad, cilj mi nije i moram priznati da ja sebe uopce ne shvacam toliko ozbiljno koliko me shvacaju neki citatelji, sto ne znaci da mi nije na neki nacin drago da sam kod nekoga potaknuo emocije bilo kojeg tipa. Meni se uvijek nekako cini da ja pisem stvari koje svi ionako znaju, jedino sto ja mozda imam bolju memoriju i sjecam se raznih detalja, pa mi i najblizi prijatelji znaju reci da im nije jasno kako se sjecam nekih stvari. Volim kad je nekome dobro to sto pisem, ali uvijek imam dojam da samo prepisujem zivot i da bi to mogli svi, samo kad bi im se dalo.

Jedino sto oduvijek patim na krajeve, bilo kad citam, bilo kad pisem, pa onda pokusavam zavrsit na efektan nacin i onda to cesto ispadne sjetno ili tuznjikavo.

Tako dakle, ti ces skromno - ja prepisujem zivot? Moze. Ja te necu sad razuvjeravati - moje je da pitam - pa cu te pitati i neke stvari koje znam ali mislim da ih ovdje treba ponoviti kako bi citatelji koji mozda nisu redoviti posjetitelji tvog bloga uspjeli pohvatati konce.

Otkud recimo opsesija Valpovom?


Pa u prici "Legenda o Valpovu" je objasnjen zapravo tek drugi dio price koji se odvija u mojoj ulici. Prvi se dogodio u godini kada je Odbojkaski klub Valpovo usao u prvu ligu i sjedili smo na terasi pored Korane, suncali se i ljencarili i onda je netko to spomenuo i zakljucili smo kako je to grad o kojem definitivno najmanje znamo i najrjedje se spominje (barem iz perspektive sredisnje Hrvatske, u Slavoniji vjerojatno nije tako). A ovo je bilo onako - wow, Valpovo! Pa da, culi smo za taj grad jednom davno davno. Bas je bilo pravo otkrovenje. Poslije je sve bila zezancija i vjerujem da su tako to shvatili i stanovnici tog simpaticnog gradica - ako je po reakcijama koje sam dobio troje ili cetvero Valpovcana me cita i "blogofrendovi" smo, a dobio sam samo jedan hejt mejl, tako da mislim kako smo Valpovo i ja skroz okej :)

Koji je grad ljepsi od Karlovca?


U zimu svi, u proljece niti jedan :)

Okej, naravno da su obje tvrdnje ekstreman primjer hrvatskog tipa lokalpatriotizma sacinjenog od nerealnog velicanja svoje sredine i istovremeno jos nerealnijeg pljuvanja svoje sredine. Ali Karlovac me ubija zimi - po gradu bi se reklo da je rat zavrsio jucer, vrijeme je ocajno, maglovito, vlazno, tmurno, zgrade su sive, izranjavane, zapustene, nemamo zimzelenog drveca...odvratno.

A u proljece i ljeto i ranu jesen ga obozavam, doista mislim kako je na svijetu malo gradova s toliko parkova i zelenila, kad udjes u centar doslovno mozes satima setati samo kroz parkove i tako proci pola grada.

Jasno, jos su tu cetiri rijeke, od kojih su tri apsolutno prekrasne (plus Kupa koja je tipicna gradska rijeka, kao Sava u Zagrebu recimo).

I uvijek mi je malo smijesno kad netko komentira Karlovac (zahvaljujuci prometnicama u slicnoj poziciji su i Rijeka, Sibenik i Slavonski Brod) zato jer je prosao pored autobusnog kolodvora i vidio par ruznih zgrada oko njega. I onda misli da je vidio grad na cetiri rijeke i zbilja neizmjerno puno parkova.

Kad vec govoris o Rijeci, jedno pitanje o rijekama:
Da cujem tvoju top listu po ljepoti: Kupa, Korana, Dobra i Mreznica.
Pretpostavljam da je Kupa na posljednjem mjestu, ali me interesira i poredak ostalih ...


Tesko se odlucit izmedju Korane i Mreznice, ali Korana mi je najdraza pa onda nju stavljam na prvo mjesto. Dobra osvaja broncu. Kupa jest posljednja po ljepoti, ali da si me pitao koja mi je najdraza, Kupa bi bila druga, jer pored nje zivim od sedme godine.

Usput, kako u Karlovcu u nedostatku kvalitetnih nogometnih klubova postoji vjecita rasprava izmedju zestokih navijaca Korane i Mreznice i samo se ocekuju prvi veliki neredi, moram reci da je ljepota podjednaka ako je u pitanju sire gradsko podrucje. Ako govorimo opcenito, Korana su i Plitvice i Rastoke, tako da rasprave vise nema.

Zasto u Karlovcu treba sici s autoputa? To ako mislis da treba, naravno ...

To je tesko pitanje zato jer danas Hrvatskom vlada jedna nenormalna apatija i nezainteresiranost. Dok sam bio klinac zivio sam neposredno pored Korane i ljeti je sve bilo prepuno Zagrepcana, Slavonaca, Slovenaca...i ostalih koji su ili na putu prema moru, ili su vikend odlucili provesti u gradu na cetiri rijeke.

Danas i u Karlovcu i u svakom gradu u kojem se nadjem vidim hrpu ljudi koje nista ne zanima i koji su se prepustili toj opcoj apatiji, pa je u tom smislu tesko bilo sto "preporuciti" - ne, nismo u Karlovcu izmislili neki jos nevidjeni vid zabave, djevojke su nam vrlo zgodne ali nemaju endemicno velike sise koje rado pokazuju prolaznicima, parkova imamo strahovito puno ali se uglavnom sastoje od dosadnih stvari poput drveca, cvijeca, trave i setalista, u kaficima i brojnim ljetnim terasama u tim istim parkovima toce uglavnom potpuno obicna pica, a rijekama nam tece vrlo suhoparna i najobicnija voda. Nije cak ni slana.

Hocu rec, da smo u, recimo, Svicarskoj, onda bi bila jasna stvar zasto je zanimljivo posjetit mali gradic na cak cetiri rijeke i s doista enormnom kolicinom zelenila, dok velikom broju Hrvata to u ovom trenutku nije moguce objasniti. Hrvati poznaju otprilike cetiri grada - to su Rijeka, Sibenik, Karlovac i Slavonski Brod, jer su mnogi prosli pored industrijskih predgradja i kolodvora u spomenutim gradovima, a kako im kolodvori nisu velicanstvene barokne gradjevine, niti je industrija posebno raskosna, pravilno zakljucuju da su ova cetiri grada uzasno ruzna.

Znaju jos pokoji morski grad (svatko ima neki koji zna), a sto se kontinenta tice gradovi poput Bjelovara, Koprivnice, Vinkovaca i slicni su u mitskom statusu - nije bas sigurno da doista postoje.

Karlovacka zupanija, recimo, vec godinama ima najveci broj turista u kontinentalnom dijelu Hrvatske (ne racunajuci Grad Zagreb), ali i to ti dosta govori - pa recimo ljeti Karlovac mjesecno posjeti 2.000 stranih turista i oko 100 Hrvata. Tijekom cijele godine svakog mjeseca dolazi minimalno jedna, a najcesce i vise organiziranih grupa Talijana koji razgledaju Zvijezdu - staru jezgru Karlovca koja je svjetski raritet gradnje i naziva se "idealnim renesansnim gradom".

Samo su tri grada na svijetu tako izgradjena, ali ostala dva nisu ocuvala izvorni oblik (Palmanova u Italiji i Nove Zamky u Slovackoj).

Sto se tice dogadjaja, svi znaju za Dane Piva i u tih desetak dana grad posjeti oko 100.000 ljudi. Ja bih prije preporucio Sajam vlastelinstva u petom mjesecu, tijekom kojeg se na podrucju oko Starog grada Dubovac odvija niz vrlo zanimljivih programa sa srednjevjekovnim "stihom", ove godine bit ce i medjunarodnog karaktera...te Veliki karlovacki sabor u srpnju, u sredistu kojeg je internacionalni glazbeni festival (etno, jazz, blues).

Nazalost, na spomenutim dogadjajima ne nalaze se bacve piva na svakih pet metara tako da ih iz drugih gradova uglavnom posjecuju gimnazijalci, umirovljenici i pokoji cudak.

Sve u svemu, objasniti nekome zasto je fora i zanimljivo posjetiti Karlovac (ili Bjelovar, Slavonski Brod, Rijeku, Samobor, Koprivnicu...) jednako je kao pokusati objasniti nekome (ukljucujuci Karlovcane) zasto je nekim cudnim ljudima bilo zanimljivo nedjelju provesti na Petrovoj Gori umjesto spavajuci do 13 sati i prvog kruga utrke formule 1 u Bahreinu.

Uf, al sam te pogodio u zivac jel'da? ... :-)))

Ma ne :)

Ili da, ali na skroz drugoj razini. Rekoh vec da sam ljubitelj grada kao pojma opcenito i uzasno me nervira apaticnost Hrvata koje nista zivo ne zanima.

-----------------------------------------------

Uh - dolazim u napast da vam odmah ovdje upostam i druga dva dijela Catcherovog intervjua - stvarno taj dečko dobro piše ... čak i kad ga prekidam s pitanjima ...

Ali neću ...

Nema smisla. Ispao bi ogroman post i ne bi bilo fair prema Catcheru ...

Zato se po nastavak vratite idući utorak.

Ovaj tjedan posvećen je intervjuima. Sutra novi interview ...

Možda će vas interesirati da znate da ovaj blog podržava RSS pa možete lako pratiti svako njegovo osvježavanje. Ako ne znate ništa o RSS-u možda vam pomogne ovaj post.

4 komentara:

Anonimno kaže...

:-O idući utorak??? baš si okrutan... nadam se da imaš vrlo divne stvari za ponudit u ovom tjednu intervjua... kako ćemo inače dočekat taj utorak... :)

neutrino kaže...

@ jabuka - ja uvijek imam samo vrlo divne stvari, zar ne?!?

Anonimno kaže...

uglavnom da... :)

Anonimno kaže...

Catcher stvarno vraški odbro piše :)
Onaj njegov post o Valpovu mi je bio toliko dobar da sam ga doma prepričavala. Oprosti mi Catcheru ;)