Zavodljiva dama s leptirićima ... pardon ... cvrkutavim robotom ...


Danas vam predstavljam dobru dušu blog.hr-a, gospođu koja skuplja stotine komentara kao od šale.

Trillian sam sreo već u prvim danima mog bloganja. Bio sam svjež sa forumaških bojišnica i jedan me njen post potakao da napišem poduži traktat - radilo se o dječjoj privatnosti ... očekivao sam da će blogerska veličina prezrivo frknuti na prepotentnog blogerskog žutokljunca, ali Trill je ostavila nekoliko pametnih komentara i od tada se uzajamno čitamo.

Barem ja uvijek s guštom pročitam što ima novo kod Trill. I ne moramo se uvijek i oko svega složiti, ali bitno je da oboje cijenimo drugo mišljenje i dovoljno smo odrasli da shvatimo da naša ne mora biti zadnja.

Odnosno - Trill je takva - meni se još uvijek ponekad zalomi ...




Elem, da ne duljim ja više, evo prve trećine našeg razgovora:

Prvo pitanje bi trebalo biti kao neko uvodno, opcenito, o pravim stvarima i izokola.
Ali to je standardan pristup a ja nisam standardan tip. Ti si jos manje standardna gospodja pa se necemo standardno razgovarati.
Mene recimo jako zanima koliko je vazno u zivotu da zena ima lijepe noge?


Ovako, ako zena ima lijepe noge onda je to prilicno vazno u zivotu. Daje samopuzdanje.

Ako nema, ima nešto drugo lijepo. Cvrstu guzu, posebne oci, dobre cice, lijepu kosu. Nisu važni svi dijelovi tijela. Dosta je da nesto od toga bude lijepo i da je zena zadovoljna sama sa sobom.

Cuj, a jel se to pitanje ne postavlja obicno muskarcima?

Ti znas da sam ja zensko, jel da da da? :)))

:-)) Naravno da znam da si zensko. Jos od jednog posta gdje si spomenula da imas lijepe noge i da nerijetko nosis minice ja te stalno tako zamisljam ... nadam se da se ne ljutis. Nisam opscen u svojim zamisljanjima ... ne jako.
Sto mislis kako te dozivljavaju drugi citatelji tvog bloga?


Ma sta bi se ljutila :) Sve moram izbrbljati, onda se poslije ni ne mogu cuditi zbog razno-raznih citalackih asocijacija :)))

Kako mislim da me dozivljavaju drugi citatelji mog bloga?

Ovo ti je tesko pitanje :)

Paaa...mislim da sam im poprilicno draga. Ma kako to mozda neskromno zvucalo :)

Nema zlocestih komentara i svi su dobronamjerni. U zadnje vrijeme me slabo ima na Netu, ali ljudi svejedno dolaze ostaviti komentar kad imaju sta za reci. Nema onoga, "ti si bila kod mene, pa cu ja sad biti i kod tebe" , barem ne u pravilu. Kod nekih nisam bila duze vrijeme, a svejedno redovito dolaze..

Zato nekako mislim da sam im prilicno draga i zanimljiva, a znam ja lupiti i koju pametnu, s vremena na vrijeme :))

Dobro, to je ono sto mislis da misle, a sto bi ti htjela da ljudi misle o tebi? Jesi li zadovoljna sa slikom koju mislis da projeciras?

Apsolutno sam zadovoljna. Nemam nekih želja biti bilo što drugo nego što jesam.

Kakva sam na Netu, takva sam i inače.

Petljava, pametna, zbunjena, iskrena, bedasta, brižna, iskrena, vesela, olujna, tupasta, oduševljena sa svim i svačim...

Mislim da sam majstor u projeciranju same sebe :)

Opet ću ja na svoj skromni način :))


Ti si vjerovatno osoba sa najvise komentara za koju znam na blogu. Kako uspijevas pohvatati konce medju tolikim posjetiteljima?

Jedno vrijeme me to malo i opterećivalo. Mislila sam da je pristojno svakom komentatoru uzvratiti posjet. No, onda se brojka jedno vrijeme popela na nekih 100 tuđih komentara i jednostavno niti fizički niti vremenski nisam stizala.

Još uvijek mislim da je pristojno uzvratiti posjet, ali ne opterećujem se više time.

Pročitam pažljivo svaki komentar, neke i nekoliko puta, a one jako dobre, duhovite i pametne čitam doma naglas.

I volim odgovarati na komentare.

Da je to na neki način zabranjeno, mislim da ne bi ni pisala blog.
Taj dio bloganja mi je najbolji .

Odkomentiravanje (još jedan trillizam ) :)))

Vidjeh da si dobrano prebacila brojku od 15,000 komentara – jel se konacno javio netko sa prvim uvredljivim komentarom?
Evo, provjerila sam na statistici bloga, 17 279 komentar na 210 postova.

I ne, nema još niti jednog uvredljivog niti zločestog komentara :))

Čak imam i minimalno onih "Supač ti je blog, posjeti i moj"

Ne znam zašto niti tih nema, a baš mi je blog supač :))))



Pa zar ni na Xportalu?

E, na Xportalu sam imala nekih čudnih komentara.

Kao da su čitali nešto što ja nisam napisala pa to i komentirali.

Znala sam po par puta čitati svoj članak tražeći gdje su našli to što pišu i mogu ti reći da sam bila poprilično zbunjena time.
Ne bih baš rekla da su to bili zločesti komentari niti vrijeđajući, ali nekako su...neshvaćajući.

Čak sam bila u iskušenju jednoj osobi reći da je glupa, a to nikada nisam nikome rekla u cijelom svom životu, onda znaš.

Dobro, ako ćemo iskreno rekla sam bratu, ali to se ne računa :)

Neka, zato još više volim svoj blog.

Tamo ne moram objašnjavati, a ljudi kuže šta mislim čak i kad to možda ne napišem kristalno jasno :)

Kroz postove (na blogu) provlacis zanimljive nadimke za clanove svoje obitelji. Zvoncek, Arthur, Huluvica ... Mozes li barem za neke objasniti od kuda dolaze?

Svi su ti nadimci posuđeni iz moje omiljene knjige i omiljenog pisca, Douglasa Adamsa i njegovog Vodiča kroz galaksiju za autostopere.
Trillian je glavni ženski lik i po Adamsovom opisu: lijepa, pametna i luda ko šlapa.

Sviđa mi se taj opis, a ima i nekih istinitih poveznica između nas dvije :)

Arthur je Zemljanin, glavni lik knjige, koji šuruje malo sa Triciom (kasnije Trillian) na nekom tulumu, a susreću se opet tek u svemiru gdje Trillian putuje sa Predsjednikom Galaksije Zaphodom Beeblebroxom.

Simpatije se nastavljaju, pa postaju i par :)

Huluvu...e za taj lik dosta pravih fanova Adamsa uopće ne zna o kome se radi, dok ih se ne podsjeti.

Huluvu je stvorenje iz druge galaksije, ustvari ne baš stvorenje, to je: superinteligentna nijansa plave boje.

Baš mi paše uz moju Huluvuicu :)

Jedino Zvonček nije iz knjige, on je baš Zvonček :)

Jadni zvoncek ... jel to ponestalo likova u Vodicu ili je mami ponestalo inspiracije? ;-)) Interesantno je to sa svim tim vezama izmedju tvog bloga i Vodica - nasao sam da postove objavljujes uvijek u nesto sati i 42 minute jer je 42 cuveni bozji odgovoru Vodicu. Ne bi ti se isprva reklo da si sklona takvim sitnim simbolima ...

Postovi su ti uvijek tako topli i gotovo majcinski – krije li se u Trill i vragolanka?

Ma kad kažem Zvonček, to je baš on :)

Nevino, čisto, neiskvareno, djetinjasto dijete s povjerenjem u cijeli svijet i sa smijehom koji...zvoni :))

Nema takvog lika u Vodiču. Jedini propust Adamsa, za sada :)

Jesam, sklona sam takvim simbolima. Pazim da mi vrijeme objave bude u nekoliko sati i 42 minuta, citiram svaki čas nešto, pazim da moj komentar bude 42. po redu, ali mi to baš ne uspijeva svaki put...volim to.

Dođe kao igranje :)

Vragolanka? Ja? Pa naravno :)

Svaki čas mi se nešto dogodi što se ljudima baš ne događa. Ili barem javno ne prizanju da im se dogodilo.

Arthura tješim da mu barem nikada nije dosadno samnom, a on na to zna zavapiti da bi jako rado da mu nekada bude baš dosadno :)))

--------------------------------------------

Kraj prvog dijela.

Do sada ste se valjda već navikli da kraj posta uvijek dođe kad je nekako najzabavnije ... Oprostite zbog toga. Novu dozu Trillian dobit ćete u idući četvrtak ...

17 komentara:

Anonimno kaže...

17000 komentara?!
šokiran sam....

neutrino kaže...

@ je i ja sam sokiran ... a osim toga sam i sokiran koliko si ti brz ...

Anonimno kaže...

"ko munja, što nebom lunja..."

Anonimno kaže...

Nisam trebala imati tremu :)
A da znaš, ovako izgleda zanimljivije nego sam si ja mislila da bude.
Idem opet čitati... koji sam ja egotriper ;))

Anonimno kaže...

Trillijančica ostaje sebi vjerna :D
Da nam više takvih i ovaj hrvatski blogerski svijet bi se preporodio.
:)

neutrino kaže...

@ jimbo - Strasni Sem? Sto brine o svem? Pa nemrem bulivit ...

@ Trill - lijepo sam ti ja govorio ... :-)

@ Studena - Eh da nam je vise takvih onda Trillian ne bi bila jedinstvena ...

Anonimno kaže...

Mnogo lepo ti to delas, mnogo lepo

neutrino kaže...

@ nebojsa - e, uci se uci .. ;-) :D ... ma zezam se - lako mi je kad su ljudi tako zanimljivi ...

Anonimno kaže...

Kako Studena reče, tako i jest. Trill je velika! :)

Anonimno kaže...

Alkion:
Lijepo. Ostaje samo da čekam četvrtak za dalje. Mada za sada skoro da nisam niš' novo saznao iz ovog razgovora. Vješto to naša trilerica dozira - uostalom kao i uvijek do sada. Pozdrav vam oboma.

Anonimno kaže...

Baš sam se u zadnjem postu prisjetila gotovo potpune propasti svog prvog intervju uratka i toga koliko je zapravo teško suvislo voditi jedan razgovor. Pa mogu ti reći da tebe to ide... pozdrav:)

Anonimno kaže...

Prvo me ono moje Studenče rastopila. pa ti Neutrino, pa onda Milou...neću imati dosta smjalića da vam pokažem koliko mi je sve to lijepo i onako baš :))))))
Alkione, ovaj puta nisam ja dozator, Neutrino je gazda i on je odlučio kad će prekinuti intervju :))
Ups, sad si baš mislim hoće li me gazda pošpotati jer odgovaram na njegove komentare ;))
Ali nisam ništa rekla jimbou, Nebojši niti Pupi, pa molim da mi se to uzme kao olakolna okolnost ;)

Anonimno kaže...

Alkion:
Trilerice, Nisam ja mislio na vrijeme i momenat prekidanja priče (razgovora) već na vrlo odvagane, usmjerene i skoro pa politički uljudne odgovore. Kako i gore rekoh, za sada sam sve ovo znao i iz tvojih postova na blogu i portalu (koliko da se zna i tamo te pratim ali mi se kao i kod neutrina ne da ostavljati komentare - nekako mi nije od volje regidtrirati se radi nika a anonimno baš nije OK).

neutrino kaže...

Oh blože! 13 komentara! Pa što je ovo?! Raspast će mi se blog!!! On nije predviđen za tako silovit broj komentara, trpi 7-8 najviše ;-))

@ Milou - Da bi reč rekel ...

@ Alkion - a što bi ti saznavao? Trill je izgleda i u životu takva kakvu ju znamo s bloga - nije mi otkrila nikakav veeeliki trač ... nikoga nije ispsovala - čak ni Arthura - sve što sam činio da izazovem skandal bilo je uzalud ...

@ Pupa - hvala ti na komplimentu. Jest da Trill ipak još nije Dalaj-Lama, ali i mene je nešto zračilo dok sam se s njom dopisivao ...

@ Trill - smiješ odgovarati na komentare koliko god hoćeš i sad i ubuduće ... ovdje pogotovo - ovo je tvoj post barem koiko i moj, a zapravo i dosta više :-)

Anonimno kaže...

Jedino me mučilo pitanje (naknadno sam si još malo kontala:)) zašto si nekoliko posljednjih pitanja i odgovora sažeo? Tu sam se malo pogubila, morala se vraćati i tako to.

Unknown kaže...

Čitam ovaj intervju i stalno mi se čini da čujem Trillianin glas. Da, ista je takva i uživo, nema fejkanja (ma koliko to nekima možda čudno zvuči jer misle da ne postoje takve (drage, iskrene, vesele, zaigrane, brižne...) osobe. Sjajno ti ide s ovim intervjuima Neutrino!

neutrino kaže...

@ pupa - ne znam sto te zbunjuje ali nisam nista skracivao - tocno smo se tako dopisivali kako ovdje pise ...

@ rock - oh kolike pohvale ... pa sav cu se rastopiti ...