Blogday - kud svi tu i mali neutrino ...

Blog Day 2007


Lijepo sam jučer napisao da za BlogDay 31. kolovoza i ja pripremam post po pravilima ...

I mogu vam reći da mi je trebalo sto godina da odaberem tih 5 blogova koje ću vam sad preporučiti.

Naime, rekoh da neću nikoga tko je već ionako istaknut na tag-a-feedu. Iako taj tag-a-feed još nije završen kako spada ipak je nekakva preporuka pa nema smisla ponavljati.

Onda neću preporučivati nikoga koga sam već intervjuirao jer je i to neka vrsta preporuke.

Onda sam uzeo svoj Google reader i pogledao koji blogovi bi mogli doći u obzir i našao ih puno. Onda sam smišljao po kojoj logici da ih izaberem pet i nisam uspio naći nikakvu logiku.

Zato vam sad ovdje preporučujem prvih pet blogova koje držim zanimljivima, a možda ne znate da ih pratim.


Blog Day 2007


Prvi je blog ujedno i jedini blog na engleskom na ovome popisu. Radi se o blogu Little Red Boat (Mali crveni brod) a vlasnica mu je izvjesna Anna koja taj blog piše već godinama. To je baš lagano štivo, onako za razbibrigu i povremeno svratim tamo po malo dobrog raspoloženja i možda poneku dobru foru. Anna je ovih dana otišla na odmor, ali će se nesumnjivo brzo vratiti ...

Onda ću vas uputiti na jednu domaću blogericu - Amy Damon iliti Fortune Faded. Amy mi je svojevremeno pomogla oko akcije s Krašem i FairTradeom, a ja od tada povremeno posjetim njen blog. Piše zavodljivo i originalno, a vrlo brzo mi je razbila sve iluzije da bih mogao biti njezin tip napisavši da joj se sviđaju frajeri sa bradom kao Clooney u Siriani pa sad samo čitam njene dogodovštine s raznim drugim frajerima ... možda ipak nije baš štivo za mlađe teenagere ...

Sad slijede tri muška bloga koja povremeno pratim. Prvi je Alkion koji je nekad često svraćao ovamo, a sad se rijetko pojavi. No, zato na svom blogu ostavlja zapise sa svojih putovanja (trenutno je na Malti) a ja zbilja volim čitati o putovanjima kroz daleke zemlje. I one ne tako daleke. Piše Alkion i o nekim drugim temama koje meni nisu jako bliske - piše o pilotiranju avionima npr. - ali piše zanimljivo i kad god uhvatim vremena uživam čitajući ga. No Alkion piše polako i čovjek ne može samo proletjeti kroz njegove postove. Tu treba vremena. Zato svraćam samo s vremena na vrijeme ...

Drugi muški blog je Babl iliti čovjek vadičep koji susreće ženu ribu. Babl me ubija svojom produktivnošću. Počnem ga redovito pratiti, onda par dana propustim, pa mi se onda toliko toga nakupi da me uhvati mala snaga pa odustanem sasvim. Onda se opet zaletim pa pročitam posljednjih desetak postova i ni ne načnem pošteno ono brdo nepročitanih mu postova ... ali je Babl svejedno sjajan bloger sa brdom originalnih ideja i sjajnih razmišljanja. Da mi je znati kad stigne sve to smisliti. Ponekad pomislim da se iza tog nicka krije čitava jedna redakcija.

I za kraj - last but not least - Sisa . Ovaj blog nije za one lako sablažnjive. Ponekad se pitam - jel to samo ja ne kužim u čemu je vic ili što je ovo, ali se onda vratim i otkrijem post koji me pošteno nasmije. Sisa mi cijelo vrijeme tako luta na ivici genijalnosti i totalnog nerazumijevanja. Zato mu se valjda često i vraćam. Jedino me ubi što ne znam kako bih iskomentirao njegove postove.


Toliko od mene za danas. Nadam se da će vam se neki od ovh pet blogova zavući pod kožu kao i meni ...

4 komentara:

Anonimno kaže...

Prvi preporučeni blog ću preskočiti jer muku mučim s engleskim.
Amy je sjajna, znala sam ju prije redovito čitati.Sad si me podsjetio :)
Alkion piše fenomenalne edukativne postove, ali osim postova on je i izvrstan komentator :)
Babla znam pročitati, ali je njegov blog jedan od rijetkih gdje ne znam šta bi rekla u komentarima. Ima i toga, da ja čitam i šutim :)
Sisa je neponovljiv. Izvrstan. Sisa je....Sisa :))

Anonimno kaže...

sretan ti blogdan! idem pročačkat po tvom izboru i ujedno te pozivam da provjeriš kakav je izbor u mom blogdanskom postu. :o) http://derzafanistori.blog.hr

Anonimno kaže...

Htjedoh se i ja priključiti akciji, i sigurno bih da me nije zaskočilo odmah ovako s mora tako da ove godine preskačem... nagodinu ću se i ja angažirati

neutrino kaže...

@ trill - hm, vidim da te bas i nisam iznenadio svojim izborom. Mislio sam da sam izabrao blogove koji sa mojim i nemaju bas previse veze ...

@ derzafanistori - (nisam uopce skuzio nik dok ga nisam sad krenuo tipkati, dobra fora!) Pogledao sam i ja tvoje preporuke, ima zbilja zgodnih blogova tamo. Pogledao sam ti i blogroll - osim Xiole nemamo nikog zajednickog ... nevjerovatno! Kako si me uopce nasao?!?

@ jimbo - pih, puste isprike ...