Nakon godišnjeg - povratak na otok

Dakle, vratio sam se.

Kuća je na mjestu.

Posao, na žalost, isto tako. Nitko nije sve odradio dok me nije bilo...

Doletio sam jučer ujutro i nešto prije podne, još u trapericama, ljetnoj košulji i sa mirisom mora - sjeo za radni stol.

Dvjestotinjak pročitanih i tridesetak poslanih mailova kasnije počelo se smrkavati i ja sam kotrljajući koferčinu krenuo kroz park do doma.

Ovdje je prijatnih petnaest do dvadeset stupnjeva. Čisto je ugodno u jaknici - nije uopće vruće. Ne bi čovjek vjerovao da sam još u petak guštao u creskim uvalama i mlatio po medici ...

Ah, još je jedno ljeto iza mene, a ovo je napunilo baterije kao rijetko koje.




Ne samo zato što smo opet štošta fino jeli, a ni samo zato što sam otkrio još par bisera poput Grožnjana ili agroturizma obitelji Radešić. Niti samo zato što sam konačno odgledao moj prvi "Red carpet" uključujući i nastup (Individu)Alke.

Ono što je zapravo obilježilo ovo ljeto je obznana životno važne odluke - od 1. rujna 2009. svi smo u Zagrebu - za stalno!

Znate ono o "ponudi koju se ne može odbiti" ... tako nešto.

I tako smo tu vijest podijelili sa najdražima pa ostatak ljeta zajednički proveli u raznoraznim promišljanjima te odluke i svih njenih reperkusija. Svi smo pomalo pravili planove i razmišljali što sve trebamo učiniti do tada.

Tako su predradnje oko puno bližeg preseljenja u Italiju pomalo pale u drugi plan - no to ne znači da sam ih zaboravio.

Dakle, preda mnom je jesen koja će uz sve napetosti i zahtjeve svakodnevnog posla imati i zabavu sa traženjem novog gnijezda u novoj zemlji, promjenom svega mogućeg - od jezika do internet providera, a ne treba zaboraviti da se za novi posao u 2009-oj moram i doškolovati, pa položiti neke ispite ... sve u svemu, jedva čekam da počnem sa radom na svim frontovima.

Ovaj tjedan ću posvetiti pregledavanju svega što se događalo dok me nije bilo na poslu, za vikend sam opet u Zagrebu (ženi mi se kum) a u ponedjeljak skupljam moje cure i vraćamo se na otok.

A gdje je u svemu tome blog?

Pa, moram priznati da sam prilicno zadovoljan posjetom. Svrati vas dnevno stotinjak (kad pišem) što uopće nije loše za jednog pretencioznog tipa s povremenim napadima želje za samopotvrđivanjem. Jest da ne bih imao ništa protiv da vas je dnevno tisuću, ali to su čitanosti za neke druge ljude ... ne stižem se ja toliko baviti blogom.

No, unatoč svim poslovima i obvezama - ne mislim zanemariti blog. Dapače, imam s njim neke velike planove ...

Prošlog sam ljeta s godišnjeg došao sa silnim planovima za nove postove. Imao sam popis sa barem nekih pedesetak tema koje treba obraditi. Na kraju sam tek malo zagrebao po površini ... Ove godine neću najavljivati ništa. Imam opet hrpu ideja, ali pustit ću da stvari idu svojim tokom. Kad puno toga najavim unaprijed onda se desi da ne mogu pisati o onome aktualnom što bih možda komentirao ...

No za ozbiljno počinjem blogati tek sutra ... danas sam već umoran. A i tek sam se vratio s godišnjeg ...

13 komentara:

Anonimno kaže...

jeeeeeeej!!! vratio si seeee!!! od silnog nabrajanja obaveza, skoro sam umrla do onog dijela da ćeš i dalje blogati... ufff... dobro je... i ovako sam te jedva dočekala... naime, mene dovelo doma s mog omiljenog otoka jer bi kao trebala učit pa sad umirem od tuge, jada, žalosti i dosade... klasična priča kraja svakog ljeta... :D

neutrino kaže...

Ohoho, al smo pozurili ... ma vidim ja da tebe neke silne brige more ... ah, ljetne šeme ... Znaš, ljeto je varljivo :-)

Anonimno kaže...

hihihi pa vrebam te već skoro tjedan dana... otkad sam došla s mora... :D dobro zapažaš, na mukama sam sto na sat... al ono... slatke muke uglavnom... :) znam da je ljeto varljivo, ali koliko god pametna bila, nikad se toga ne sjetim u ključnom trenutku... :-/

Anonimno kaže...

zagreb?

bome ne bi ja u taj truli grad u toj truloj drzavi...al ko voli nek izvoli :) :) :) :)

daj stavi koju sliku sa GO....

neutrino kaže...

@ jabuka - ma nije lose sto je ljeto varljivo. Sve je to super, ali treba to tako i prihvatiti. Ljetne sheme su neobavezna stvar i trebale bi biti takve s obje strane. Nema smisla dramiti oko toga. S jeseni i ljudi postaju drugaciji jer i mjesta koja ljeti pucaju od zivosti postanu pusta i skromna.

@ dado - De gustibus non est disputandum. A glede slika - bit ce, bit ce ... (a lijepo sam obecao da necu nista najavljivati ...

Anonimno kaže...

@N

istina....ali mala neutrinka moze puno vise napraviti u Londri nego u trulom Zg...postat ce kao i sva ona ekipa iz Zg...bez boje mirisa i okusa....

jesi ti jos modrator na croatuk?

ako jesi dodji da pobrises par sr...nja...


cya

Anonimno kaže...

Skupljamo se nazad polako :)
Svi dolazite u Zagreb za stalno 2009.te? Super, meni to zvuči kao jako jako dobra vijest :)
Doduše, propao mi je plan da dobijem na lottu, pa onda Zvončeka i Huluvuicu pošaljem u Englesku na učenje (ustvari utvrđivanje) engleskog, pa da tebe zamolim za broj telefona ako će im nešto zatrebati...
Zvuči kao da ja svoje planove, da ne kažem maštanje, u tančine razrađujem :) A moram, tko će ako ja ne...
Nije ni to propalo za skroz, samo moram požuriti i to obaviti do rujna 2009.
Ok, stavljam i to u plan :))

Anonimno kaže...

@ neutrino - ma znam ja to sve... :) al nebi vjerovao koliko mi tvoj komentar zapravo djeluje utješno... :D ako onaj tamo neki ostane u pustom i skromnom mjestu... meni će to vrlo odgovarati jer će možda imati vremena za mene kad nebude jurcao cijeli tjedan po gažama... ;)

Anonimno kaže...

ali čak i da ne bude tako... nikad ja ne očajavam previše... ako sve drugo propadne, siiigurno se baš svi vidimo opet iduće ljeto na istom mjestu! :D

samo trebam bit jako pametna, vrijedna i organizirana pa sve riješiti doma do cca 25.6. tako da mogu zbrisat i bit dolje duuuugo... :D

Anonimno kaže...

Ipak si se produhovio, nije Red Carpet mačji kašalj! Hehehe. Neka tebe opet tu...

neutrino kaže...

@ dado - mala neutrinka ima isto tako priliku i puno gore zaglaviti u Londri, ako smijem primijetiti. I na kraju krajeva, sto meni fali - rodjen, odrastao i skolovan u ZG pa opet bez problema odletjeh u London ... a kad za dvije godine objavim sto cu raditi u ZG bit ce ti sve jasno :-). Glede moderatorstva na CroUK - vidis dobro si me sjetio, moram dati ostavku na to mjesto ... ako stignem od odma doci cu malo pocistiti

@ trill - ma samo ti planiraj. Inace ja sam u Londonu do kraja ove godine. Nakon toga ih moras upisivati na tecaj talijanskog ... do rujna 2009.

@ jabuka - drago mi je ako sam te uspio utjesiti. To mi je i bila namjera :-*

@ Athena Air - A otkud ti znas o cemu je slijedeci post???

Anonimno kaže...

Heej, hoćemo ti spjevat jednu povratno-zavičajnu?

Anonimno kaže...

@N
cool :) :) :) :)