Pitalica (nije nagradna) da skinem ovo s desktopa ...

Onomad davno, kad sam objavio onaj kviz-post priredio sam si još par fotki s kojima sam želio istestirati detektivske sposobnosti mojih čitatelja.



Jednu od tih fotki sam si stavio na desktop, kao - tu ću je lako naći. Ali ne da sam je stavio na desktop onako da je gledam nego sam je samo zalijepio kao neki obični file. (Imam ja tako svačega zakeljenog na desktopu što nešto čeka)



Onda sam zaboravio na to.



Uglavnom, od tada, kad god krenem čistiti desktop - jer mi se s vremenom zakrči pa ne vidim ništa na njemu - naletim na tu fotku. I onda se sjetim "moram to staviti na blog".



I nikad ne stavim.



A sad sam odlučio da to moram konačno učiniti i onda mogu taj file frknuti u smeće.



Zato - evo vam.



Pitanje je - u kojem se gradu nalazi ova zgrada?






Oprez - slika je iz ljeta 2006. pa može bit' da danas više ne izgleda ovako ...


Ajmo putnici namjernici - da vas čujem.



P.S. Dok se ovo ne pogodi nema novog posta - a već je spreman, dugačak je ohoho i sa dvadesetak slika ...

12 komentara:

Anonimno kaže...

Kako da pogodim, nemam dovoljno elemenata! Ovo moze da pogodi samo neko ko je bio u tom gradu, nema posla za nas detektive.

Anonimno kaže...

P.S. Ovo je negde na moru.

Anonimno kaže...

To je Gradska loža u našem Zadru.Još uvijek tamo stoji i koristi se za izložbe,sajam knjiga i slične stvari.

Anonimno kaže...

Zadar?

Anonimno kaže...

Sad vidim da je magarac bio brži :-)

Anonimno kaže...

As ti ga miša - koja sam ja tuka! Nisam vidjela komentare, nego se zabuljila u fotku s povećalom.

Živio Google - vidi se da piše "noć punog miseca" i fino nađeš da je to Zadar. Ali prekasno :(

Anonimno kaže...

Umalo ne rekoh Rim... al onda vidjeh Franck tendu... i onda pročitah Zadar... tako da...

Anonimno kaže...

Avaj, od svih gradova u Hr, samo sam u Zadru bila i to 2 puta! Dakle mogla sam pogoditi da sam se samo malo potrudila ;)

neutrino kaže...

@ Magarac - Bravo! Rasturio si mi pitalicu ... ja se nadao da ce tu stajati par dana dok neki slucajni posjetitelj ne odgonetne, a kad tamo - ti ko iz topa ... Ajde dobro, veceras onda ide onaj post koji obecah. Nema veze sa Zadrom, ali mozda jednom uhvatim vremena pa slozim jedan dobar post i o Zadru. Grad me odusevio...

@ Feisty - TRI KOMENTARA?!?! I onda sama sebi takav autogol ... Ma ne bih ja dao preteska pitanja, nisam ja od tih... a kako me Zadar opcinio, trebalo je izabrati neku zgradu koja je toliko specificna da ne moze biti nigdje drugdje, a da nije Sv. Donat kojeg svi znaju ... ajde bit ce uskoro jos pitalica - neke i za one koji nisu putnici po Hrvatskoj.

@ Athena - dobro, dobro i ti si pogodila ... a pogodila si i da je Magarac (koji to nije) pogodio.

@ MasterMind - sad cu ja reci da je to sa noc punog miseca bio trag kojeg sam imao na umu kako bih vam olaksao pogoditi koji je to grad ... u svakom slucaju imas posebnu pohvalu i nagradu nastavnickog vijeca zbog dovitljivosti i upotrebe povecala. To su ti detektivi ...

@ Jimbo - a-ha! Jesi vidio ti naseg Zadra?!? Stvarno ima nesto posebno - kad iduci put planiras more, ne zaboravi ukljuciti barem jedan dan u Zadru.

Anonimno kaže...

Autogol, tacno!

Anonimno kaže...

kakva seoba? di? sta?

neutrino kaže...

@ feisty - dobro, to smo apsolvirali ... idemo dalje ...

@ Xiola - ne kuzim pitanje? Sto ti nije jasno? Sto tocno komentiras?