Turbo-extra-mega-exluzivno - otkrio sam što se nosi ove jeseni!!

Sjećate se da sam jednom napisao post o tome kako ne kužim zašto ljudi guglajući "što se nosi ove jeseni" dolaze na moj blog?

Ako se sjećate, dobro - a ako se ne sjećate potrudio sam se pronaći ga pa se slobodno podsjetite ...

Elem, otkako sam to napisao, počele su me opasno progoniti upravo te teme.

Ja se stoički odupirem pisati o tome jer sam, eto, napisao da na mom blogu nema zapisa o modnim trendovima i kako da sad iznevjerim samog sebe. A zapravo me najviše muči što se ja zbilja ne krećem u krugovima gdje bi moda bila uopće važna pa je ni ne primjećujem.

Kad i prošetam blizu nekih izloga uopće ne kužim što je u modi (osim ako mi gospođa baš na nešto ne skrene pažnju - a ne mogu njena otkrića poturati na ovom blogu kao svoja ...) tako da me nešto zbilja mora pogoditi u čelo da bih ja zbrojio dva i dva i skopčao da je nešto sad u modi

E pa, danas se upravo to dogodilo.

Odnosno nije me baš pogodilo u čelo, ali mi je očni živac zatitrao više od nekoliko puta.

Ove su jeseni, naime, u modi izgleda kratke hlače.

Za dame naravno, ne za muškarce :-))

Tako da sam odlučio pod hitno objaviti post sa tom vijesti ne bih li tako zadovoljio barem dio svojih vjernih posjetitelja.

Daklem, tijekom današnje šetnje istočnim Londonom nepobitno sam ustvrdio da se ulicama istoga kreće veliki broj mlađih ženskih osoba u kratkim hlačama i uglavnom tamnim najlonkama.

Neću reći da svima dobro stoje, ali blože moj ...

Po povratku prošetao sam po stranicama nakoliko high street dućana i potvrdio rezultate istraživanja na terenu. Brojne vrste kratkih hlača nalaze se u prodaji pri čemu ovdje kao dokaz podastirem samo nekeČ

Dorothy Perkins 1:


Dorothy Perkins 2:


Next:


Eto toliko od mene za ovaj put.

Sad moram ići - počinje Match of the day

15 komentara:

Anonimno kaže...

Mislim, jbt, jel im hladno??!?!

neutrino kaže...

@ Ma ne bih rekao. Ovdje je oko +22, a žene ovdje i inače nisu normalne. Usred zime u sandalama i golih bubrega ...

Anonimno kaže...

prvo, odgovorih na temu slikara...a drugo...nije ni čudo što sve teže razmožavaju!

Anonimno kaže...

Nego, šta znam. Nisam kompetentna što se mode tiče. Samo prođem gradom, i pitam se, bože kako mogu onako ružne čizme da stave na noge. To pod jedan. A pod dva se pitam, kako uošte mogu da hodaju.

A onda mi tek saopšte da su to modeli od prošle godine!!! :)

Anonimno kaže...

Tak' znači ... khm. Još izgleda najnovija moda nije došla do mog malog sela - ali biti će veselo zimus :))

Ma kad bi ljudi ZNALI NOSITI bilo koju odjeću, sve pet. Možda sam prestroga, ali većina ipak ne zna i pokušava odjećom postati netko drugi. Poanta je biti svoj u trendy ili bilo kojoj drugoj odjeći, ali to ponajmanje ima veze s vanjštinom. Poanta je u nečem sasvim drugom.

Astrodrom kaže...

Kad si već spomenuo te kratke hlače, bermudice i ine odjevne predmete, podsjetilo me to na moju mladost jerbo sam takve stvari nosila ondak. I prosto mi je nevjerojatno da se opet vratilo u modu, a ja se još ne osjećam tako starom da bi se nešto iz moje mladosti vratilo u modu. Ali vjerujem da čovjeka tj. muškarca veseli.

neutrino kaže...

@ etotako - vidio sam da si odgovorila i ja sam odgovorio na tvoj odgovor :-) Glede mode - tu smo negdje.

@ Mastermind - u cemu je poanta?

@ astrodrom - o da, ovog muskarca veseli :-)) Vrlo. Sve dok mi se kcer ne pozeli obuciu nesto takvoga. Onda ce se ovom muskarcu to puno manje svidjati ;-)

Anonimno kaže...

Meni se te kratke hlaćice baš sviđaju i nosim ih s vremena na vrijeme.
Ne, nije hladno u njima, kao niti u šosevima. Štoviše, toplije je jer nema propuha ;)
Nisam znala da je to moderno. Nosim što mi se sviđa, a moda...nekad se poklopi, nekad ne. Bit je da se ja dobro osjećam u odjeći :)

Anonimno kaže...

hehehehehehehe

kad sam pročitala post prvo mi je pala na pamet mala neutrinka i baš sam čekala kad će se tebi u glavi spojiti priča o njenom laku za nokte i ovim modernim hlačicama! hahahaha reakcija nije neočekivana... :D

neutrino kaže...

@ Trill - cuj, znam ja da ti imas lijepe noge ... to je jedna od stvari koje znam o tebi i ne mogu izbaciti iz glave ... sad cu tome jos morati pridodati vruce hlacice ...

@ jabuka - je meni je malo trebalo da zbrojim dva i dva ... no, na svu srecu - moda se mijenja iz godine u godinu pa sam za sada miran.

Anonimno kaže...

imam i ja lijepe noge. I molim da se to unese u zapisnik.
E ova moda sa prehlađivanjem bubrega mi se već popela na nešto što nemam. Ali zato imam kćer teenagerku koja je jedna od milijuna žrtava tog njesra.
Di je onaj ko je to izmislio da mu se krvi napijem. Je, zvuči thompsonovski, znam...

neutrino kaže...
Autor je uklonio komentar.
neutrino kaže...

@ strina - za kćeri teenagerke najbolje je da škola ima jasna pravila po kojima bubrezi i koljena moraju biti pokriveni ;-))
Ah, otvorit ću klub ljeponogih čitateljica ...

Anonimno kaže...

haha, nisi izdržao. Ali neću ni ja. Ma čak i da škola ima pravila, čak i da klinci moraju nositi unirofmu, vjeruj mi, čim izađu iz škole, oni neminovno slijede modu. A bubrezi se najviše prehlađuju upravo vani. Tako da ne vidim zdravstvenog smisla u inzistiranju na nekakvoj formi. :)

neutrino kaže...

@ strina - e da, ja sam poznat po tome što se znam/hoću/mogu suzdržati od polemike :-))
Škola može malo utjecati na ono kako klinci hodaju kad nisu u školi, ali mislim da bi trebala utjecati na to što nose u školi. Ipak tamo provode puno vremena i neka su barem tada fino u toplome ...