Dam se kladiti da ovo niste do sada primijetili ...

Evo da predstavim nekoliko noviteta na blogu.

Nedavno sam ispričao onaj vic o šefu za volanom pa sam u njega uklopio geografske koordinate. Neću vam sad opisivati na koji sam prtljavi način uspio doći do tih koordinata, ali recimo samo da baš i nije bilo previše znanstveno. Nije mi se dalo previše istraživati - cilj je ionako bio objaviti vic.

Elem, odgovori koje sam dobio, daleko su nadmašivali moja očekivanja. Ja mislio, ljudi će se pomučiti saznati da se radi o Zagrebu, a kad tamo odgovorili mi sa Siget, navodeći čak i točnu ulicu ... tj. mislim da je točna - nisam provjeravao.

No, netko je od komentatora spomenuo da je do odgovora došao preko Google Mapsa. Sad, ja nisam znao da Googgle Maps ima takvu mogućnost, pa sam se iz zabave počeo s njime igrati.

Onda sam primijetio tab My Maps, pa mi je palo na pamet da nikad nisam provjerio kako to radi, onda je kroz sobu prošla gospođa pa me pitala gdje je ono mjesto koje nam je zvrk preporučila da svakako obiđemo ... i tako, jedno je vodilo drugome.

Za tren sam se našao prelistavati stare postove i tražiti po karti gdje su lokacije o kojima sam pisao i čije sam slike objavljivao.

Rezultat tog poslijepodnevnog zezanja možete vidjeti ako kliknete na kartu na desnoj margini ovog bloga.

Evo je i ovdje malo promijenjene. Slobodno klikajte po njoj, poptuno je interaktivna (jednom kad se konačno učita ...)


View Larger Map

Za bolje razumijevanje boja korištenih za obilježavanje raznih lokacija, znajte da su sa zelenim znakom označena mjesta o kojima sam pisao na blogu ili čije sam slike objavljivao. To ne znači da o njima više neću pisati, to samo znači da barem nešto o njima kod mene možete naći.

Crveni znakovi su crveni jer se srame da sam na tim mjestima bio a baš ništa nisam o njima objavio.

Sad kad ih ovako pregledno imam na oku - svečano izjavljujem da ću napisati nešto i o tih devet lokacija, tim prije što za neke od njih imam zbilja brdo slika ... mislio sam pisati o njima a onda me uhvatila mala snaga kad sam vidio koliko slika imam i koliko bi zapravo o tome trebalo pisati.

Tih deset crvenih točaka su

Dover
Oxford,
Beaconsfield
Windsor
Brana na Temzi
Greenwich
Kingston
Leeds Castle
Salisbury i
Brighton

I na kraju je ovih nekoliko žutih znakova. To su želje, odnosno mjesta koja bih zbilja želio posjetiti prije nego što odemo s otoka. Vjerovatno ću ih posjetiti sva, sa izuzetkom Cornwalla jer je taj zbilja predaleko.

Dakle, planiramo putovanja u

Canterbury
Blenheim i
Seven sisters

Mislim da je to sve što ćemo uspjeti obići do ožujka kad se po najnovijim inofrmacijama selimo ...

Ako uleti još poneki vikend sa dobrom prognozom - ja bih i do Uffingtona da vidim čuvenog bijelog konja, ili do Stratford upon Avona da vidim Shakespeareov rodni kraj ili do Batha da vidim rimske toplice i još puno, puno toga, ali čisto sumnjam da ćemo sve stići.

Koja je svrha karte, osim što usporava učitavanje bloga?

Pa, eto, recimo da dodaje još jednu dimenziju ovom blogu i omogućava vam da na njemu ponekad ponešto korisno i pronađete ... ukoliko vas zanima, naravno. Ja nisam nikakav veliki putnik, ali sam ponešto napisao o onome što smo vidjeli.

Ako vas put nanese blizu nekog od tih mjesta možda će vas zanimati kako izgledaju i što se može naći.

--------------

Druga stvar na kojoj sam radio OVAJ vikend je ovaj popis blogova s lijeve strane.

Čekao sam naime da tag-a-feed izađe iz Beta faze kako je Mario i najavio u intervjuu.

(...)ja pratim puno blogova i volio bih staviti vise od jednog tagafeeda (kaj ja znam - jedan za zene blogere, drugi za muske, jedan za crnke, drugi za plavuse) jel se moze to vec sad, hoce li se moci kad izadje iz bete ili moram napraviti nekoliko korisnickih racuna pa svaki formirati za sebe?


Da, moći će se, i to tako da dodijeliš tagove tim blogovima, i onda si staviš skriptu samo za blogove s određenim tagom. To mi je jedan od prioriteta, bez toga ne mičem "beta" oznaku :)



No, izgleda da su Maria druge obaveze spriječile pa tag-a-feed još uvijek nema mogućnost objavljivanja feedova po tagovima.

A meni se žurilo. Zato sam kopao po netu i tražio ima li da je netko nešto slično već napravio. I nisam našao ništa slično.

Zato sam se poslužio prilično blesavim rješenjem, ali eto - radi. Otvorio sam šest (6) korisničkih računa i na njih potrpao sve ili gotovo sve blogove koje pratim po grupama kako ih možete vidjeti s lijeve strane.

Nezavisni su blogeri oni koji nisu ni na jednoj od zajedničkih domena poput Blog.hr-a ili Bloggera i mojbloga.

"Moje dame", i "Gospoda" su valjda razumljivi sami po sebi.

Još moram staviti tri grupe.

"Strani" sa onih nekoliko blogova na jezicima koji se obično ne kuže dobro bez titla.

"Ozbiljni" su oni kod kojih ćete rijetko naići na lako štivo. Tamo treba zalaziti samo kad želite saznati nešto o bitku, o politici ili o tome zašto se zemlja okreće. To ne znači da su svi drugi neocbiljni blogeri - ovi su samo posebno ozbiljni. I nemaju svoju domenu pa nisu među nezavisnima gdje isto ima puno ozbiljnih blogera ...

I na kraju, uvijek se nadam da će se "Uspavani" probuditi i ponovno početi pisati. Recimo da je ovo kao neki alarmni sustav da me obavijesti kad netko od njih zijevne.

Nadam se samo da sam pohvatao sve sa mog Google Readera ...

-------------------------



Last but not the least - ne znam jesam li to već rekao ili ne, ali ticker sa aviončićem na vrhu je doživio manju izmjenu. Naš polazak u južne krajeve pomaknut je za tri mjeseca i trebao bi biti krajem ožujka.

Eto, toliko o novostima u i oko bloga.

Volio bih kad bi vam barem nešto od ovoga bilo zanimljivo ili korisno.

10 komentara:

Anonimno kaže...

Fino si ti to sve...
Ja sam kontao možda eto tako kao prešao bih i ja na svoju domenu pa bih onda svašta nešto napravio razno-razne sekcije i rubrike, međutim zasad još će ostati status qou.
Ali... trebao bih i ja aviončić stavit pošto ću napravit nešto turbo-novo samo je pitanje kad će to bit, tak da ne mogu stavit aviončić.
Živijo!

Anonimno kaže...

I koje je to bilo mjesto koje sam ja preporucila?

Mi smo jucer bili u Eastbourne-u blizu Seven Sisters i Beachy Head.
Ako vec ides do tamo , nemojte propustiti The Long Man of Wilmington (nekoliko milja izvan Eastb.)

http://www.sussexpast.co.uk/property/site.php?site_id=13

Bas me zanima sto mozes napisati o Beaconsfield?

neutrino kaže...

@ jimbo - pazi, prelazak na svoju domenu srusit ce ti citanost. Sve dok te Google ne pronadje posjete ce ti biti samo djelic onoga sto imas sada. A avioncic -jel to kanis diplomirati?

@ zvrk - Ti si preporucila Cornwall.
Beaconsfield/Bekonscot sam spomenuo ovdje a mislio sam da sam ipak napisao malo vise tom prilikom ... sad vidim da nisam pa cu uskoro valjda srociti nesto zanimljivoga. Imam brdo slika pa bi moglo biti zanimljivo ...
Jeste bili u Legolandu?
Ti ispaljujes te lokacije ko iz topa, ali zaboravljas da su meni odlasci izvan Londona logisticki poduhvati - ja naime nemam auto ... :-)

Anonimno kaže...

Ma jok... :)
Polako, ko je žuri glavu izgubio :)

Anonimno kaže...

ua, pretekao si me! ;)
kanio sam napraviti jednu pjesmu za poesy u googlemapu, ali nikako ne stignem... :)

nego, glede tzv. climate change... odvoji si obavezno jednom 75 min za onaj film sto sam linkao na kraju, Great Global Warming Swindle... pravi eye-opener, stvarno se isplati vidjeti, vjeruj.

(mada, da ne bi mislio da je to izvor mojih opisanih stavova - film nisam uopce vidio dok mi ga netko nije linkao u komentaru na post... ali izuzetno pregledno i argumentirano izlaze sve rupe itd u cijeloj toj spiki)

pozdrav, i ne budi lijen, pogledaj! ;)

neutrino kaže...

@ jimbo - uf, pa onda ne znam cemu bi sluzio avioncic ...

@ ovovono - Pjesmu za poesy? Iliti poeziju za pjesmu? Odgovorih ti na tvome blogu. Tamo je primjerenije.

Anonimno kaže...

A kako ces onda doci do Seven Sisters ako ne s autom?

neutrino kaže...

@ zvrk - hm ... let me see ... how about train?

Isto kako smo dosli do svih drugih mjesta koja smo obisli ...

Anonimno kaže...

Ne mislim tako (nema auto pa kako ce) znam da imaju vlakovi, ali Seven Sisters nije bas uz liniju -bar ja tako mislim. Eastbourne, pa onda na neki autobus prema Brighton-u?

neutrino kaže...

@ zvrk - iskreno da ti velim, kad sam planirao taj izlet nasao sam direktnu vezu iz Londona za neko mjesto, ali sad se ne mogu sjetiti da me ubijes ... mislim da nije bilo sa eastburnske strane ...

U svakom slucaju kad odemo tamo javit cu ti kud smo isli ;-)