Malo zabave za nedjelju. Tko se nije smijo magarac je bijo

Dugo vam već nisam donio nove Zigove karikature.

Zato sad dupla doza. Šest komada koji su se meni učinili najboljima u zadnje vrijeme.

No, ne vjerujte meni, slobodno se zaletite na Zigdikat pa vidite koje su vama najbolje.

Kod Ziga imate svaki dan novu karikaturu, pa ko voli ne mora čekati da vas ja podsjetim ... kliknete na banner ovdje gore desno i za tren ste tamo ...














Inače, sa Zigom sam proveo jedno veče ovog ljeta koje neću tako skoro zaboraviti. Mislim da još nikad nisam legao u krevet promukao od cerekanja i sa bolovima u trbuhu od istog uzroka ...

4 komentara:

Anonimno kaže...

hihihihi jel to jabuka opet vidi post prije vremena objavljivanja.... :D

Anonimno kaže...

Dobre, dobre! :-)

Anonimno kaže...

Hehe, "operi me"... Genijalno! :-D

Anonimno kaže...

Volim dobru šalu, aforizam i kvalitetan vic:
Ono tipa: bolje cijeli život bogat nego dva dna siromašan.
Bolje da te bije loš glas nego dobar bokser...
Bolje ispasti glup nego iz brzog vlaka...