Prođi nisko, slatka kočijo što dolaziš da me nosiš kući

Opet ja prevodim onako s boka, na veliku radost sviju ...



Radi se o ovoj pjesmici



Swing low, sweet chariot

Coming for to carry me home

Swing low, sweet chariot

Coming for to carry me home



Ako ne kužite o čemu se radi, evo vam slikovnih pojašnjenja












Ovo zadnje zapravo i nije tu da vam pomogne pogoditi - to ja navijam...

------------------

Inače u nedjelju i ponedjeljak neće biti postova (znam, znam - reći ćete da mi ni ovaj nije nešto) i to zato jer idemo na dvodnevni izlet.

Došlo je vrijeme da provjerimo ima li zbilja plavih ptica iznad doverskih stjenčuga ...

Pusa svima

P.S. Valjda će nam raditi televizor u sobi ...

3 komentara:

Anonimno kaže...

Ah, White Cliffs of Dover.

Anonimno kaže...

Go England, gooooo!
Nadam se da slava i trofej neće izostati!

Anonimno kaže...

Žao mi je Neutrino.... :(
Ali... better luck next year!