Nastavljamo gdje smo stali prošlog tjedna - neki dobri filmovi


Prošli tjedan sam počeo pisati o filmovima koje smo pogledali u prošlih mjesec dana. Nisam htio dužiti pa sam objavio samo prvi dio, a ovo je drugi. Nadam se da vam neću pokvariti užitak ako neki od njih niste gledali.

Inače, mislim da je bolje da ja čitam što o izborima pišu drugi, nego da vas još i ja zamaram sa tom temom, kad sasvim sigurno ne mogu napisati ništa pametnije ili bolje od onoga što u ovom trenutku pišu mnogi vrijedni blogeri koji se time više bave. Ako vas zanima neki od njih - virnite u moj tag-a-feed na ljevoj strani.

Neću ni o izvlačenju parova za svjetsko nogometno prvenstvo - dosta je nogometa za neko vrijeme. Bit će prilike ...

Htio sam ovog ponedjeljka započeti sa jednom ozbiljnom temom, ali mislim da nema smisla potrošiti dobru temu sad kad su izbori u žiži interesa. Pretpostavljam da vam je glava puna političkih parola pa je možda bolje da vam ponudim laku zabavu.

Tako da vam neću pisati o filmu kojeg sam odgledao u nedjeljno popodne jer ćete za to morati malo napregnuti moždane.

Sad samo lagani pregled filmova koje smo nedavno odgledali. kako rekoh, prvi dio vam je na gornjem linku. Ovdje ide drugi dio ...


Mistress of Spices

Meni je film odličan.

Sad, ja nisam objektivan. U očekivanju da mi pošalju moj prvi pravi bollywoodski film obožavam sve filmove kojima se indijski motivi provlače.

A Aishwaryiu Rai bih gledao i kako broji pijesak ...

Film je romantično sladak do boli. Nemojte ga gledati ukoliko vas živciraju filmovi kod kojih nakon prvih 20 minuta znate kako će završiti. Sve je predvidljivo, ali je priča svejedno lijepa, i kamera je sjajna, a jesam li vam rekao da je Aishwarzia Rai lijepa?

Eh da, pojavljuje se i onaj tip iz "Practice" (Pravda za sve)- Dylan McDermott - ali mene on nije uopće zanimao ... ja sam film uzeo zbog glumice.

Ocean's Twelve

Drugi nastavak sad već trilogije o gospodinu Oceanu i društvu. Iako nisam očekivao blogznašto, prvi dio (Oceanovih 11) mi je bio dosta zgodan. Iako pretjeran, kad se ufuraš - nije loš.
Ovaj međutim zamara. Imam dojam da je režiser nasilno odlučio isfurati nešto sa filmom što nije imao snage ni volje, a blogami ni znanja. Skokove u vremenu efektno izvodi Jergović u svojim knjigama, ali tamo imaš vremena pohvatati konce, a ovdje te se pokušava zbuniti skokovima te mjesec dana unaprijed te dva dana unazad ... a na kraju skužiš da te režiser zapravo prevario ...
I to mi debelo skida ocjenu filma.
Iako je naivan i likovi plošni i radnja pretjerana - svejedno se osjetiš prevareno kad ti na kraju serviraju da su i tebe prevarili ...


Take The Lead Ovo je film od kojeg nisam očekivao skoro ništa a jako me ugodno iznenadio.

Priča vuče na neku klišeiziranu bajku. Newyorška škola sa gomilom djece, razred propalica, dilera i siledžija. A on je učitelj plesa. Ballroom dancing.

Hoće li rap kulturom okružena mladež pasti pred ljepotom Tanga?

Jel'da ima sve preduvjete da bude ljigava filgud drama?

Pa mjestimično zbilja jest preslatka, ali Banderas je čisto OK, plavuša s kojom pleše tango (Katya Virshilas) je ... jako dobra plesačica :-))


A najbolja je fora da je film snimljen po stvarnoj priči ...

Pierre Dulaine, kojeg u filmu glumi Banderas je stvarni lik, stvarni učitelj plesa. On kaže "Ne želim reći da je današnji svijet neciviliziran, ali vjerujem da nema dovoljno uljuđenosti u životu i to je ono što moj program uči. Ako možemo usaditi pristojnost u djecu od 10 ili 11 godina - dovoljno rano u životu - možemo je uzgajati i razviti u njima. To će ih samo učiniti boljim ljudima..."

Ma samo zbog te poruke isplati se vidjeti film. I preporučiti ga.


Wedding Crashers

Ovo sam uspješno eskivirao. Gospođa veli da je zbilja loš.

Pirates Of The Caribbean - The Curse Of The Black Pearl

Mala je neutrinka dorasla do toga da bira i igrane filmove ... kad sam joj rekao da smije i ona imati svoju listu kao iz topa je ispalila ovaj.

Znala je da inače nema šanse da ga gospođa ili ja uzmemo.

I bili smo u pravu. Gdje su oni gusarski filmovi iz doba kad sam ja bio klinac? Oni koje se moglo vidjeti nedjeljom ujutro, one sa mačevanjem, akrobacijama, duhovitim dosjetkama pritom, dresiranim majmunima, nijemim pomoćnicima glavnog lika i ostalim pripadajućim detaljima?

Ili sam to samo ja odrastao?

U svakom slučaju, mala sad hoće i drugi dio ... pa nek mi još netko veli da zna što je dobro!


Something's gotta give


Izvrsni Jack Nichholson. Ne baš prtjerano uvjerljiva Diane Keaton. Scenario mjestimično bezvezan sa totalno neuvjerljivim i nategnutim dijalogom, ili Keatoničinim monolozima.

Ali isplati se pogledati zbog Nicholsona.

K vragu, taj će glumiti dok se ne raspadne.

I biti sjajan pritom.


-----------


A kad slijedeći put budem pisao o filmu tema će biti - Devdas.

8 komentara:

Anonimno kaže...

Diane Sawyer? Zar nije Diane Keaton? Gledala sam taj film i svidio mi se, mada nikako nisam mogla zamisliti tipa poput Jacka Nicholsona zaljubljenog u doduše dobrodržeću, ali ipak njegovu vršnjakinju.

Anonimno kaže...

hmmm... mislim da sam pokušavala gledat ovaj zadnji... ali nisam uspjela :)

pirati s kariba?? molim te, porazgovaraj s djetetom dok je na vrijeme... a ja ti držim fige da se ona sama uskoro počne pitati kako joj se to moglo sviđati! ;) palo mi je na pamet da je možda depp u pitanju... ali zar nema nekih mlađih koje bi neutrinka škicala? :D mislim, sad je već i nekad lijepi plavi leo postao prilično ne mlad... :)

ovo što si najavio za idući put mi je savršeno nepoznato. :-/

oceana sam gledala, valjda prvi dio i bio mi je kul, ostale svečano ignoriram. :)

i na kraju... mislim da si me nagovorio na onaj sa začinima i onaj s plesom! :D moram ić prokopat jel se to može negdje skinut s neta! hihihi :)))

neutrino kaže...

@ astrodrom - Pa ja ću poludit!!! Hvala ti, idem to odmah ispraviti ...
Prošli put sam zamijenio Williama Hurta i Nicholasa Cagea, a sada dvije Diane ... otkud mi se uopće dokotrljala Diane Sawyer?!?!
Tako mi i treba kad pišem iz glave i ne prekontroliram dovoljno popis glumaca ...
Koji kreten!
Hvala još jednom ... uh kako me sram...

neutrino kaže...

@ Astrodrom - glede filma, meni ona nije uvjerljiva. Pomalo prehisterična.

@ jabuka - ma zato ja i pišem, da vas malo zaintrigiram ...

Inače, ti ne bi ukrala auto, jel da?

Anonimno kaže...

hahaha skoro sam pitala zašto sad to pitaš, al onda shvatih... hehehe paaa... naravno da ja nebi ukrala auto :D

Anonimno kaže...

Nema na čemu i drugi put. Diane Keaton? Hm. Možda je i neuvjerljiva zato što kombinacija nje i Jacka Nicholsona baš i nije neka kemija.

Anonimno kaže...

Otisla sam na DVD rental (tesco ) i upotpunila svoju listu s nekim naslovima koje si preporucio.
Kritika slijedi za nekoliko tjedana,he,he.

Anonimno kaže...

Ja sve o filmovima preskačem. Strah me je da ne pročitam nešto o fimu. Volim imati samo svoj sud, bez predrasuda.
Kad bi ispred filma bila ocjena ili dobar-loš, meni bi bilo najdraže :)