Smart thinking - Mudro razmišljanje ili potpuna glupost?

Netko mi je nedavno poslao ovu forvardušu:

Subject: Smart thinking ...


Father : "I want you to marry a girl of my choice"
Son : "I will choose my own bride!"
Father : "But the girl is Bill Gates's daughter."
Son : "Well, in that case...ok"
Next - Father approaches Bill Gates.
Father : "I have a husband for your daughter."
Bill Gates : "But my daughter is too young to marry!"
Father : "But this young man is a vice-president of the World Bank."
Bill Gates : "Ah, in that case...ok"
Finally Father goes to see the president of the World Bank.
Father : "I have a young man to be recommended as a vice-president."
President : "But I already have more vice- presidents than I need!"
Father : "But this young man is Bill Gates's son-in-law."
President : "Ah, in that case...ok"


This is how business is done!!


Moral: Even If we have nothing,we can get Anything. But our attitude should be positive.

Think smart.




Iliti u prijevodu:


Predmet: Mudro razmišljanje ...


Otac : "Hoću da se oženiš djevojkom koju ti izaberem"
Sin : "Ali ja si želim sam izabrati ženu!"

Otac : "Djevojka je kćerka Billa Gatesa."
Sin : "Ah, u tom slučaju...ok"

Zatim - Otac ode Billu Gatesu.

Otac : "Imam muža za tvoju kćerku."
Bill Gates : "Ali moja kćerka je premlada za udaju."
Otac : "Ovaj mladić je potpredsjednik Svjetske Banke."
Bill Gates : "Ah, u tom slučaju...ok"

Naposlijetku, otac ode predsjedniku Svjetske Banke.

Otac : "Imam jednog mladića s preporukom za mjesto potpredsjednika."
Predsjednik: "Ali ja već imam više potpredsejdnika nego što mi treba!"
Otac : "Ali ovaj mladić je zet Bill Gatesa."
Predsjednik: "Ah, u tom slučaju ...ok"

Eto kako se rade poslovi!!

Pouka: Čak i ako nemamo ništa, možemo imati sve. Ali naš stav mora biti pozitivan.

Mudro razmišljaj.



Ne znam, inače mi idu na živce te New Age mantre, ali ova mi je posebno bedasta.


Pouka je: Laži i varaj na sve strane i dobro se ogrebi oko nekoga tko je uspio.




Ako na tren zanemarimo očitu nemogućnost da netko samo tako s ulice uleti Gatesu i predsjedniku Svjetske banke s ovakvim nebuloznim prijedlozima, ako zanemarimo da će Gatesova najstarija kćer ove godine napuniti 11 pa je svaki brak osim što je moralno neprihvatljiv još i pravno nemoguć u većini pravnih sustava na planeti, ostaje nam da pogledamo kakve je posljedice izazvalo očevo "mudro razmišljanje":

Sin (zjenica oka tatinog) je zaglavio u braku iz koristoljublja sa djetetom koje nikad nije ni upoznao, sa jednim amoralnim puncem koji je spreman svoju rođenu maloljetnu kćerku prisiliti na takav brak. Upitno je koliko mu se popravila financijska situacija. Sigurno je morao potpisati neki predbračni ugovor po kojem će proći ko Kevin Federline ako bude umakao sa strane.

Gates. Dobro kog vraga će Gatesu zet potpredsjednik Svjetske Banke? Mislim Gates moze isfinancirati neki bankin projekt, može samostalno pokriti deficit neke jako zadužene srednjeafričke države i to samo svojom prošlotjednom zaradom (karikiram, da ne bi netko mislio), ali što će njemu zet u SB? Uvjeren sam da je on sa predsjednikom na ti i da ga ovaj svako malo zivka na kojekakva događanja i snubi za kojekakve projekte ...

Predsjednik banke. E sad, njemu bi Gatesov zet dobro došao i njega potpuno kužim u cijeloj priči. Možda nešto uspije iskamčiti ...

Gatesova kćer. Jadno dijete. Nemam riječi ...




Otac. E sad se vraćamo na problem uletanja. Dakle, da bi uopće mogao doći do Gatesa i predsjednika SB čovjek mora biti prisutan u krugovima u kojima se oni kreću. Što znači da i sam mora biti dobro potkožen. Malo je vjerovatno da bi u bilo kojoj varijanti Gates "pao" na bračnu ponudu koju mu iznese njegov vodoinstalater, dostavljač ili slučajni prolaznik. Predsjednik svjetske banke slično je nedodirljiv pa zapravo imamo situaciju u kojoj netko već prilično bogat uvaljuje svog sina u gornju situaciju ...

Bez veze.

Ne znam da li je gore što je pričica nemoralna, što je nerealna ili što je glupa...

Uh jedva čekam da vidim tko će je slijedeći puknuti na blog ili mi je ponovo proslijediti ...

11 komentara:

Anonimno kaže...

Ovih dana ima i gorih stvari oko kojih se treba živcirat. ;-)

Anonimno kaže...

Zašto je ovo new age mantra?

Anonimno kaže...

A znaš...kad bi bilo koju forvardušu ili vic tako analizirao, rijetko koji ne bi ispao glup. Dobro, neki bi ispali gluplji, neki malo manje, ali u biti sve je to glupavo :)

Anonimno kaže...

E dobro rečeno... new age mantra.
Postmodernistička new age mantra...

neutrino kaže...

@ anonimno - kao na primjer?

@ astrodrom - pa zar nije?

@ Trill - ma mene nervira sto ovaj vic dolazi sa naravouceniem.

@ jimbo - e sad ce te astrodrom pitati zasto postmodernisticka?

Anonimno kaže...

vidim da se netko nazajebavao na račun Englezića,pohvalno... :)
to je mudrost okorjelog kapitalizma, tako se danas i radi ako si "sposoban". a mi još nismo ni počeli plivati u tome...

Anonimno kaže...

Kako 'kao na primjer'? Pa predstoji nam još 4 godine doktora Napuhanka Dugobabljanina. Spamovi su kisela voda prema tome.

neutrino kaže...

@ djus - tko? ja? Ma ne bi ja nikad :-)) Po meni su oni to super podnijeli. Sa svojim tuipicnim ismijavanjem sebe samih ... a ova "mudrost" nije mudrost. To je vise kako si mali (insert name) zamislja funkcioniranje svijeta. Laganje i varanje je politika kratkog daha. Malo koja tvrtka koja gleda dugorocno bi se svjesno upustila u ovako nesto. Kad se i razvije neki skandal - obicno se vidi da se radi o ljudskom faktoru

@ tww - I tebi je to gore od amoralne, irealne i stupidne forvarduse? Tebi zbilja nesto ne stima sa sustavom vrijednosti ;-)

Anonimno kaže...

da, isprva sam i ja pomislila, vid sad ovo - Neutrino kontra vica, trlababalan:) a onda mi se zapravo ukazalo - pa u biti da, radi se o nečemu što je u suštini doista kontra elementarnog poštenja i ljudskosti. Odnosno, radi se o marketingu:)

Anonimno kaže...

Pa šta ja znam. Doduše ima elemente new age-a u stilu - sve je moguće ako ti to stvarno odlučiš ili želiš, ali nema "višeg" cilja. :-)
Što se tiče pitanja jimbu: E sad baš neću! :-))) A nije da nisam pomislila. :-)

Anonimno kaže...

eh... kad ste se već dotakli opet zafrkavanja engleza... neutrino, možda će te zanimati... nisu ih zaobišli ni u plesu sa zvijezdama ovaj vikend... priča duško ćurlić između dva plesa... i kaže kako ne želi hrvatska televizija nepravedno pripisivati sebi pohvale za izmišljanje tog showa... oni ga samo provode po licenci... koju su smislili englezi... a priča se da su i nogomet izmislili englezi... i isto se mi hrvati nećemo hvalit da smo *izmislili* nogomet... hehehehe :)))