Oprostite zbog jučerašnje traljavosti



Glava mi je ogromna.

Steže me u prsima.

Boli me grlo.

Šmrcam i krkljam.

Patim.



Jučerašnji je post trebao biti nastavak na temu od ponedjeljka, ali sam bio slab i nije mi bilo baš bistro u glavi.

Pa sam posegnuo za nečim polugotovim iz blogeditora.

Pa mi baš i nije ispalo blogznakako.

Oprostite mi zbog toga.

Zato se danas samo liječim kako vidite na slikama i nadam se da ću ubrzo opet stati na noge.



Ma, da se dignem na sve četiri već ne bi bilo tako loše ...

4 komentara:

Anonimno kaže...

Get well soon!

Anonimno kaže...

Eto zamisli da ovo nije komentar, nego cijeđenje limuna u tvoj čaj - brzo briši od kompa natrg pod dekicu i do ponedjeljka da si nam kao nov :)

Anonimno kaže...

Nije mi baš jasno zbog čega se ispričavaš i o kakvoj to traljavosti pričaš :)
Nikakave traljavosti ja dolje ne vidim...
Ozdravi nam čim prije i čim potpunije :)

neutrino kaže...

@ jimbo - hvala, budem.

@ mastermind - hvala ti, pomoglo je izgleda ... danas sam samo malo bio na kompu ...

@ trill - ma mogao sam ja to i bolje. Osim toga meni kao da nisam nista napisao kad napisem kratak post ...