Cannot find server or DNS error

(na kraju ovog posta nalazi se lijek za problem iz naslova - in the end of this post a cure for the subject problem is shown)

Dobilo mi dijete za Božić laptop.

Nije prenavljanje. Njena buduća škola (od ožujka) kao uvjet postavlja da svi učenici imaju laptop.

I sad jest da je udar na budžet, ali što se mora nije teško.

Naravno da se mala neutrinka prekobicavala i po vertikalnoj i po horizontalnoj osi kad je ispod bora iskopala svoju poklončinu.

I nek se dijete veseli.

Ne bih ja o tome niti pisao da nismo vrlo brzo detektirali jedan grozan problem.

Laptop ne otvara brdo stranica. Otvara Google, Yahoo, Index i još ponešto, ali već kod yahoo maila zapne. Ne ide na tatin blog (to je tata pokušao), neće ni do java.com ni do mozilla.org.

I onda je tata sustavno pristupio problemu, kako to već klasični neznalice rade.

Komp ima XP, imao je Internet Explorer 6 i doma je wireless.

Prvo sam kod Microsofta instalirao sve zakrpe za sve programe (kod mene su svi programi legalni pa me nije strah ;-) ) . Uz to sam i dodao IE 7 - tek tako da imam zadnji update svega.

I naravno nije pomoglo

Onda sam instalirao AVG antivirus, Spybot search & destroy i Zonealarm.

Pa sam ih potjerao i ispregledao sve moguće. Mislio sam da je mala možda u onih par sati što je surfala nezaštićena, dok smo mi ispijali šampanjce i krkali što smo već ono krkali, pokupila neku gadost koja nas sada blokira i općenito se neuljudno ponaša.

I ništa. Komp čist ko suza.

Onda sam se sjetio da mi se jednom ranije desilo da mi AVG nije pronašao ništa a imao sam virus. Zaboravio sam koji je to gad točno bio, ali mislim da se uvalio kod AVG-a osobno.

Pa sam zato, ne budi lijen, odsurfao do symanteca i kod njih uspio napraviti scan cijelog sustava njihovim alatom.

I opet ništa.

Prosto sam se nadao da će nešto naći samo kako bih to mogao skinuti.

Mislio sam da nije nešto sa javom ili nekom sličnom komponentom. Htio sam instalirati novu Javu, ali nisam mogao na njihov site.

Mislio sam da je problem u nekoj od postavki Internet Explorera. Prekopao sam sve što sam mogao. Natjerao sam explorer da me pita za svaku sitnicu. Naprosto sam mu zabranio da išta odlučuje sam. Sve kako bi konačno otkrio gdje je taj nesretni korak u kojem se usred lijepog otvaranja iznenada otvori ona odurna bijela stranica sa natpisom CANNOT FIND SERVER...

Htio sam zato instalirati Firefox da mimoiđem Internet Explorer, ali avaj - nisam mogao na stranice Mozille.

Pokušao sam guglati u potrazi za rješenjem sa "Internet explorer cannot find server", ali mali je problem bio u tome da mi se 80% rješenja nije htjelo otvoriti ... pisalo je u Internet exploreru da on jadan cannot find server ...

Mislio sam da je rješenje sigurno neka glupost koju konstantno previđam. Mislio sam da recimo negdje postoji neka opcija koju sam ja zaboravio čvaknuti i sad - eto - komp stalno u nekoj petlji.

I tako tri dana. Preko dana posjećujemo rođake, meni pada koješta na pamet između vanilin kiflica i london štanglica, jesam li dobro pregledao opcije u postavkama IE-a? Da probam reinstalirati windowse? Da odnesem komp majstoru? Gdje da nađem majstora u ovih par šatro radnih dana što ćemo biti ovdje? Da nazovem nekog od dragih mi ljudi koji se u ovo čudo kuže pa da im kao usput uz kavicu uvalim komp pa nek se igraju ... jel ima u Zagrebu kafića sa besplatnim wirelessom? Da ponesem ovakav komp sa sobom u London pa da tamo uhvatim nekog od naših ICT-jevaca da to popravi?

I kad navečer opet sjednem za komp šizim jer ne mogu naći uzrok ... a google izbacuje stranice i stranice rezultata u kojima vidim da bezbrojni forumi raspravljaju o sličnim problemima ... SIGURNO negdje piše rješenje i ovog problema ... ali ja vidim samo prokletu bijelu stranicu i onu odurnu poruku ...

I onda sumanuto stišćem F5 ndajući se da ću time nešto promijeniti

Jednom sam u nekoj od onih knjiga ZA NEZNALICE (for dummies) pročitao da višekratno stiskanje iste tipke na kompu ima isti efekt kao i višekratno stiskanje gumba na liftu. Lift će isto tako pouzdano brže doći od toga kao što će i komp bolje i brže riješiti zadatak ako vi neobuzdano mlatite po nekoj tipki ...

No, to očito ne vrijedi za tipku F5.

Naime od silovitog stiskanja - uspio sam vidjeti da IE u tisućinki sekunde, prije nego što napiše da ne može naći server i uputi me da prekontroliram jesam li uopće spojen na net, bljesne nekom porukom u kojoj se spominje DNS error i html i još nešto drugo, ali nemam pojma što jer je prekratko na ekranu.

Tako sam večeras posudio drugi laptop i uzeo guglati moguća rješenja - prije nego se odvažim na instalaciju. Guglao sam na ove nove ključne riječi i otkrio da se puno ljudi žali, ali da se nudi malo rješenja koja već nisam probao. Nema što nisam već očistio - i CDM.exe i skinuo i ponovno vratio spybot (mislio sam da on možda nešto blokira ...) i pogasio sve zaštite i firewall i još uvijek ništa.

Čak sam našao da su neki ljudi instalirali i Firefox i opet ništa.

A onda sam sasvim slučajno na trećoj stranici Guglovih rješenja otkrio čaroban link:

Evo ga ovdje LINK FOR SOLUTION.

Naravno da ja nit imam Maca nit imam taj neki Virtual PC, ali rješenje je božanstveno i radi.

Ako i vi imate sličan problem i sve ste već probali - ovo vam možda pomogne:

Dakle, pošto kupio poto prodao, evo što sam učinio.

Otišao sam u START >> Control Panel i tamo odabrao Network Connections.

Onda samod silnih mogućih veza odabrao onu koju trenutno koristim (u mom slučaju wireless, ali mogao sam i onu koja se zove 'Local Area Connection' ili neku drugu).

Onda se odabere 'properties' i tamo se skrola po meniju u prozorčiću dok se ne naiđe na Internet Protocol (TCP/IP). Pa se na njega dva put klikne.

Onda se odabere 'Use the following DNS servers' (meni je po defaultu bilo zadano da komp sam traži server) i u prvi se prozorčić upiše 4.2.2.2 i ništa drugo.

Drugi se prozorčić ostavi prazan.

Onda se zatvore svi prozori, ali baš svi. i onda se ponovno pokrene Internet Explorer.

I kao rukom odneseno - sve se stranice otvaraju.

Kažem vam - čista magija.

Od silne sreće sam odmah sjeo napisati ovaj post i podijeliti ovo novostečeno znanje sa ostatkom čovječanstva.

Hvala Paulu Poweru.

Ako ovaj post ikome pomogne da riješi svoj problem kad guglajući zapne za moj blog - ja ću biti presretan.

Oprostite što nisam bio kratak.

Eto vam novogodišnji poklon.


P.S. Ja sam ovu uputu slijedio naslijepo. Zna li netko što sam to zapravo učinio?

11 komentara:

Anonimno kaže...

Čini mi se kao da si ti nešto pričao o tome kako te neće biti za blagdane. :-) Ali vidim da si htio iskoristiti najbolje od oba svijeta - i meze i kompjuter. Pozdrav i sve najbolje!

Anonimno kaže...

Pojma nemam, ali wb u svakom slučaju!

Anonimno kaže...

hehe, višekratno stiskanje iste tipke je moj jedini način da nešto popravim, koji nekad i upali na moje oduševljenje ...
Sretno novo ljeto tebi i tvojima
Strina

Anonimno kaže...

Sve najbolje u budućnosti koja nam stiže noćas u obliku osmice. Lijepo se piše, nekako zamotano.
(vlasta)

neutrino kaže...

Najprije svima hvala lijepo i uzvraćam s najljepšim željama.

@ astrodrom - ovo otkriće je bilo tako važno da sam odlučio pogaziti obećanje da neću postati iz Zagreba. Osim toga sa wirelessom to tako lako ide ...

@ jimbo - wb? Kaj je to?

@ strina - moj omiljeni način je ugasiti i ponovno upaliti komp

@ vlasta - uf zamotane osmice su recept za gubljenje vremena ...

Anonimno kaže...

uhiii... ovako...

prvo.. sretna nova godina familiji neutrino!

drugo... drago mi je da si prekršio obećanje o nepisanju i opet me slatko nasmijao... ja glasam za popravljanje metodom upali-pa-ugasi.

treće... mogu si vrlo dobro vizualizirat juniorkino skakanje zbog poklona :))) i sreća tvoja da nisi odlučio čekat povratak u london da riješite taj problem... mislim da bi te onda morala pošteno našpotati kako si mogao tako ostavit polufunkcionirajući poklon... to boli! :-P

i četvrto... mene sad oooopako zanimaju događaji, komentari i dogodovštine koje će sigurno uslijediti kad se neutrinka uhvati proučavanja svog poklona! :) nadam se da ćeš nas izvještavati!? e da... oćemo pokrenut ovdje kladionicu koliko će joj trebat da otkrije... hmm... recimo... facebook? hihihihihi

Anonimno kaže...

BOK NEUTRINO!!! HVALA NA ČESTITKAMA NA KOJE UZVRAĆAM ISTOM MJEROM... Uz posebne (italic boldane) pozdrave jačim dvjema trećinama Neutrino femilija... ;-) Ja sam ti u zadnjih nekoliko tjedana u totalnoj banani, uvodimo novi sistem u poslovanje pa sve artikle treba prebaciti iz jednog programa u drugi, a usto treba ih sve i revidirati, doraditi, presložiti i preimenovati, pa prekontrolirati i naravno da sve radi ko vurica... U završnoj smo fazi popisa, i srećom da je to u ovo vrijeme kad me barem država i zakon štiti pokojim neradnim danom... Kad se nekako uspijem dovući kući nakon posla, opet radim stvari za posao, tako da ispada da se moram borit za sjedalo u tramvaju jer mi je to prilika za predah... Sad sam maloprije pročitao post o problemima s kompom a i onaj prije a i pretpostavljao sam da ćeš navraćat u ovo doba... Bilo bi mi drago da se vidimo no ne znam samo kad... Radnim danom obično nakon radnog vremena odlazim u centralu pa sam tamo do nekih 9, 10... Danas sam sav u banani a i ne znam radi li štogod... ALI! Ako ćeš tumarat gradom tokom dana, svakako navrati u Balkan prolaz, tamo sam sad u jednom lokalu... Ne mogu izać na kavu al barem da se vidimo... Što kažeš? Booook... ZIG

Anonimno kaže...

Kao prvo sve najbolje u Novoj, a odmah zatim idem si isprintati ovo što si napravio ... znaš što je najgore? Kad te tako nešto izludi i onda stvarno razmišljaš o tome, postane ti "chiodo fisso" u mislima i baš tako, između kiflice i londonera, ti razmišljaš kako riješiti i na kraju kada riješiš problem, nit' znaš zašto je uopće komp pravio problem, niti kako si stvar popravio ... Ni sama ne znam koliko puta mi se tako nešto dogodilo i mrzim kad napikavam poput ćorave kokoši, ustvari pokušajem i pogreškom nastojim doći do rješenja; u svoju obranu mogu reći da moja generacija nije odrastala niti uz komp, kamoli uz laptop. Tko zna što će biti izazovi generacije tvoje male?

Anonimno kaže...

;)

Anonimno kaže...

Hvala svima još jednom ...

Anonimno kaže...

Sve najbolje u novoj želim, cijeloj obitelji Neutrino :)